Vi som temper

Anbefaler dere VIP medlemsskap på FF? Har kun basic gratisversjon nå. Hva er det jeg får på VIP versjonen som jeg burde ha?
Man klarer seg fint med gratisversjonen også :happy: Jeg husker helt ærlig ikke hva det var, men det var en eller annen funksjon jeg hadde lyst på og det var derfor jeg vurderte VIP.. men den funksjonen var ikke livsnødvendig, mer «Åj, kult!» :hilarious:
 
7438D02B-6187-4E18-8D56-860B2F562FA3.jpeg

Tempen vil ikkje opp. Har ikkje trua
 
Hvordsn går det med tempingen? :wideyed:

Joda, EL er bekreftet og jeg er 6dpo i dag. Har av en eller annen grunn ikke helt trua denne gangen, men kan jo bare være at jeg forsøker å forberede meg på negativ test så jeg ikke blir skuffet. Blir uansett noen spennende dager framover. Er ikke så lenge til jeg kan begynne å teste nå

Capture+_2018-11-03-08-15-25~2.png


Hvordan går det med deg?
 
Joda, EL er bekreftet og jeg er 6dpo i dag. Har av en eller annen grunn ikke helt trua denne gangen, men kan jo bare være at jeg forsøker å forberede meg på negativ test så jeg ikke blir skuffet. Blir uansett noen spennende dager framover. Er ikke så lenge til jeg kan begynne å teste nå

Vis vedlegget 279675

Hvordan går det med deg?

Spennende :nailbiting:

b_mmb1lt.png


Venter selv spent på EL her
 
Jeg har to litt ulike kurver fordi jeg våknet, gikk på do og la meg igjen. Føler egentlig den høye varianten samsvarer best med pulsen, så jeg går for den jeg :p den føles bedre og da føler jeg meg bedre også.
Den høyeste:
EE23196F-F9C5-4E2B-8B75-42164CB8DD89.jpeg


Den laveste:
7760CA07-FF93-457D-8084-701FE9A8D8B7.jpeg
 
Jeg har jo jobbet nattevakter denne uken, derfor har jeg tempet til et senere tidspunkt enn normalt. Men idag tidlig (etter en natt med lite søvn) ser jeg bare en fallende kurve :oops: Trodde tempen skulle være falskt forhøyet man ikke har fått god nok søvn? Den er jo over coverline, men på cd 24 var jo tempen nesten like høy som idag..
3.11.jpg
 
Jeg har jo jobbet nattevakter denne uken, derfor har jeg tempet til et senere tidspunkt enn normalt. Men idag tidlig (etter en natt med lite søvn) ser jeg bare en fallende kurve :oops: Trodde tempen skulle være falskt forhøyet man ikke har fått god nok søvn? Den er jo over coverline, men på cd 24 var jo tempen nesten like høy som idag..
Vis vedlegget 279688

Blir en litt merkelig kurve det her, men samtidig er jo ikke riktig temp avgjørende for om du blir gravid eller ikke. Man blir fort sittende og tenke det. :) Jeg burde så klart minne meg sjæl på det også.
 
Jeg har jo jobbet nattevakter denne uken, derfor har jeg tempet til et senere tidspunkt enn normalt. Men idag tidlig (etter en natt med lite søvn) ser jeg bare en fallende kurve :oops: Trodde tempen skulle være falskt forhøyet man ikke har fått god nok søvn? Den er jo over coverline, men på cd 24 var jo tempen nesten like høy som idag..
Vis vedlegget 279688
Huff, det er så kjedelig når tempen synker!! Men ingenting er avgjort enda :) Du må ha troa ;)
 
Blir en litt merkelig kurve det her, men samtidig er jo ikke riktig temp avgjørende for om du blir gravid eller ikke. Man blir fort sittende og tenke det. :) Jeg burde så klart minne meg sjæl på det også.

Ja så at du skreiv i 45-gruppa at du bekymra deg for din kurve, vi må ikke ta sorgene på forskudd :p

Huff, det er så kjedelig når tempen synker!! Men ingenting er avgjort enda :) Du må ha troa ;)

Forhåpentligvis går den opp igjen når jeg tester til vanlig tid imorgen! Var jo litt tidlig å synke også :p
 
Jeg har jo jobbet nattevakter denne uken, derfor har jeg tempet til et senere tidspunkt enn normalt. Men idag tidlig (etter en natt med lite søvn) ser jeg bare en fallende kurve :oops: Trodde tempen skulle være falskt forhøyet man ikke har fått god nok søvn? Den er jo over coverline, men på cd 24 var jo tempen nesten like høy som idag..
Vis vedlegget 279688

Rundt 5-6 dpo kommer jo gjerne østrogenbølgen, og den kan ofte føre til at man får en dipp i tempen, kan jo være derfor den er litt lav i dag :)
 
7dpo og tempen gjorde et hopp i dag, så nå syns jeg faktisk det ble litt spennende. Håper den holder seg der oppe eller stiger mer. Nå spørs det om jeg klarer å vente med å teste til IKM likevel :rolleyes: Får vel først se om tempen holder seg de neste dagene og om det melder seg noen symptomer.

Capture+_2018-11-04-06-27-31~2.png
 
Rundt 5-6 dpo kommer jo gjerne østrogenbølgen, og den kan ofte føre til at man får en dipp i tempen, kan jo være derfor den er litt lav i dag :)
Den gikk 0,1 grad opp idag :) Men fikk ikke tempet til vanlig tid kl 06 da jeg ikke har fått snudd døgnet skikkelig etter nattevakt enda.
 
Jeg har et spm fellow tempers! Når man temper til et annet tidspunkt enn man pleier, eller etter en natt med lite søvn, blir tempen falskt forhøyet eller falskt lavere? Grunnen til at jeg spør er at min kurve ikke er spesielt stigende, noe som selvfølgelig stresser meg. Men jeg har tempet mye senere enn jeg pleier hele uka pga nattevakt, og sover dårlig hele helga pga forskjøvet døgnrytme og sykdom.

4.11 cd 30.jpg
 
Back
Topp