Vi som temper

Åå, håpa, men ble blenda[emoji30]
58a788b3cd1085c4d8ed80571e980d9b.jpg
1b158f15652063f353e4e847239c335d.jpg

Æsj. Det var kjedelig. Prøv igjen i morgen!
 
Jeg tror nok egget er sluppet, stiger sikkert i morgen også tror jeg. Får håpe det holdt med den ene gangen med aksjer, mannen var ikke så keen på sex i går. Får mase i dag også men spørst om det blir for sent? Håpe håpe, nå er jeg så lei skuffelser :( Jeg blir sprø, har så stort savn etter å bli mamma!
IMG_5817.jpg
 
Jeg tror nok egget er sluppet, stiger sikkert i morgen også tror jeg. Får håpe det holdt med den ene gangen med aksjer, mannen var ikke så keen på sex i går. Får mase i dag også men spørst om det blir for sent? Håpe håpe, nå er jeg så lei skuffelser :( Jeg blir sprø, har så stort savn etter å bli mamma! Vis vedlegget 236717

Så gøy! Da er vi nesten helt likt igjen [emoji1303]
 
Der var det opp igjen, herremin hvor lenge det er til i morgen :nailbiting:
20171119_062418.png

Er en skikkelig utolmodig sjel. Røk på en el.test og grav.test i går, negativt selvfølgelig. Fikk noen gratis tester fra 2streker siste bestilling pga. utløpsdato og siste der måtte jo brukes opp før des. :happy:

Spent på oppdateringer her inne i dag :happy119

Rene thrilleren dette, må inn å sjekke her ofte.
 
Der var det opp igjen, herremin hvor lenge det er til i morgen :nailbiting:
Vis vedlegget 236719
Er en skikkelig utolmodig sjel. Røk på en el.test og grav.test i går, negativt selvfølgelig. Fikk noen gratis tester fra 2streker siste bestilling pga. utløpsdato og siste der måtte jo brukes opp før des. :happy:

Spent på oppdateringer her inne i dag :happy119

Rene thrilleren dette, må inn å sjekke her ofte.

Ser lovende ut!
Yey, dette er så spennende :D
 
Da er det min tur til å si, øøøøh hva skjedde i natt a?
Jeg har en teori. Jeg var så kald i går kveld at jeg krabbet helt inn til sambo.
Vi lå ikke under samme dyne, men jeg lå inntil ham når jeg våknet.
Er jo bare 7 DPO, så er jo latterlig å kaste bort tester allerede men ååååh..
jeg vil ha en BFP!!!
Mine morgenøyne syntes jo å skimte en skygge, men det er jo bare innbilning.
Når tempen plutselig stiger så høyt! Da kan skuffelsen bli stor i morgen tidlig [emoji848][emoji848]


b9ef8e81458abe7352950a84d416683c.jpg
 
Da er det min tur til å si, øøøøh hva skjedde i natt a?
Jeg har en teori. Jeg var så kald i går kveld at jeg krabbet helt inn til sambo.
Vi lå ikke under samme dyne, men jeg lå inntil ham når jeg våknet.
Er jo bare 7 DPO, så er jo latterlig å kaste bort tester allerede men ååååh..
jeg vil ha en BFP!!!
Mine morgenøyne syntes jo å skimte en skygge, men det er jo bare innbilning.
Når tempen plutselig stiger så høyt! Da kan skuffelsen bli stor i morgen tidlig [emoji848][emoji848]


b9ef8e81458abe7352950a84d416683c.jpg

Nå lager du trifasisk babykurve [emoji1303][emoji7]
 
Der var det opp igjen, herremin hvor lenge det er til i morgen :nailbiting:
Vis vedlegget 236719
Er en skikkelig utolmodig sjel. Røk på en el.test og grav.test i går, negativt selvfølgelig. Fikk noen gratis tester fra 2streker siste bestilling pga. utløpsdato og siste der måtte jo brukes opp før des. :happy:

Spent på oppdateringer her inne i dag :happy119

Rene thrilleren dette, må inn å sjekke her ofte.

Ser veldig lovende ut! Jeg liker at det er flere tiiiiiidligtestere her [emoji1303]. Har lovet meg selv å holde meg til tirsdag - 6dpo. Det er allerede hardt [emoji4].
 
8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️
 
Da er det min tur til å si, øøøøh hva skjedde i natt a?
Jeg har en teori. Jeg var så kald i går kveld at jeg krabbet helt inn til sambo.
Vi lå ikke under samme dyne, men jeg lå inntil ham når jeg våknet.
Er jo bare 7 DPO, så er jo latterlig å kaste bort tester allerede men ååååh..
jeg vil ha en BFP!!!
Mine morgenøyne syntes jo å skimte en skygge, men det er jo bare innbilning.
Når tempen plutselig stiger så høyt! Da kan skuffelsen bli stor i morgen tidlig [emoji848][emoji848]


b9ef8e81458abe7352950a84d416683c.jpg

Den skuggen blir til strek ut fra kurvene der.
 
8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️

Flott for egget og feste seg da.
 
Back
Topp