Vi som temper

Nå fjerna ff EL og jeg gir opp.
Blir vel en lang syklus igjen dette uten El.
600f26c615bd5a994135ef33f51fd9ab.png
 
Nå MÅ da det egget dra snart? Du har tålmodighet av de sjeldne...
Ja, det synes jeg det må nå altså. Tålmodigheten og humøret har gått i takt med kurven siste halvannen uke :hilarious: Men jeg henger fortsatt i håpet, heldigvis! :happy:
 
Ja, det synes jeg det må nå altså. Tålmodigheten og humøret har gått i takt med kurven siste halvannen uke :hilarious: Men jeg henger fortsatt i håpet, heldigvis! :happy:

Det er godt å høre, når det uansett er lite man kan gjøre for å skynde på prosessen [emoji41]
 
Kjempefin stigning. Vi ligger eksakt likt i løypa!! Så kjedelig med vakuumdager. Det klør i testefingrene og rister i testeskuffen. Har 28 tester som må brukes før desember, så jeg skal starte tidlig

Oho, 28! Har ingen billigtester nå jeg.. Hadde en runde med så mye skyggestreker at jeg sverget at jeg bare skulle bruke skikkelige. Nå angrer jeg og kommer sikkert til å bestille;) men skal prøve å drøye testing ihvertfall til neste helg! Skikkelig vakuum nå ja, men satser på at tida går fort:)
 
Oho, 28! Har ingen billigtester nå jeg.. Hadde en runde med så mye skyggestreker at jeg sverget at jeg bare skulle bruke skikkelige. Nå angrer jeg og kommer sikkert til å bestille;) men skal prøve å drøye testing ihvertfall til neste helg! Skikkelig vakuum nå ja, men satser på at tida går fort:)

Jeg bestilte nye tester nå nettopp, og fikk med ekstra pakker gratis pga datoen. Og så oppdaget jeg at jeg hadde åpnet feil pakke forrige runde, og brukt de med lang holdbarhet i stedet for de med kort. Så nå blir det tidenes testefest
 
Jeg bestilte nye tester nå nettopp, og fikk med ekstra pakker gratis pga datoen. Og så oppdaget jeg at jeg hadde åpnet feil pakke forrige runde, og brukt de med lang holdbarhet i stedet for de med kort. Så nå blir det tidenes testefest

Hehe, gøy! Du skulle starte 6dpo allerede? Hihi, finner hvertfall ut hvor tidlig som er mulig da, om den blir positiv;) Hvilket merke er det? Og hvor lang leveringstid? Jeg fikk skikkelig dårlig erfaring med babyplan sine tidligtester, men tar gjerne mot tips til andre (med lite skygger)
 
Hehe, gøy! Du skulle starte 6dpo allerede? Hihi, finner hvertfall ut hvor tidlig som er mulig da, om den blir positiv;) Hvilket merke er det? Jeg fikk skikkelig dårlig erfaring med babyplan sine tidligtester, men tar gjerne mot tips til andre (med lite skygger)

Mener de er fra Helm medical. Har fått skygge to ganger (av sikkert hundre tester), men aldri på to etter hverandre, så det har avklart seg raskt. Ellers er de heeeeeelt hvite, selv i lys og mørke og alle mulige vinkler .

Jeg er i gang på tirsdag, 6dpo, ja. Blir nok bare én test om dagen de første dagene, for å tilfredsstille testetrangen. Men frem mot helgen blir det sikkert en test til hver urindråpe [emoji5]
 
Back
Topp