Vi som temper

8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️


Woooow! Syykt spennende!
Gleder meg så masse til å følge deg fremover nå! :D
Hadde vært het perfekt om vi alle hadde kommet oss inn på August forumet :D
 
8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️

Åå så spennende!!!
 
Er det noen som pleier å se på hvor mange pts de får på early pregnancy signs? Har egt noe med 30, men så tok jeg bort alt jeg har registrert med utflod i en uke så ble den 85? [emoji15] skjønner ikke helt jeg. Er det større sjangse for å være gravid om man er tørr? [emoji28]
d1915de7fdd88608a6faae94840da990.png
 
8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️
Nydelig høy temp[emoji7]
 
Da er det min tur til å si, øøøøh hva skjedde i natt a?
Jeg har en teori. Jeg var så kald i går kveld at jeg krabbet helt inn til sambo.
Vi lå ikke under samme dyne, men jeg lå inntil ham når jeg våknet.
Er jo bare 7 DPO, så er jo latterlig å kaste bort tester allerede men ååååh..
jeg vil ha en BFP!!!
Mine morgenøyne syntes jo å skimte en skygge, men det er jo bare innbilning.
Når tempen plutselig stiger så høyt! Da kan skuffelsen bli stor i morgen tidlig [emoji848][emoji848]


b9ef8e81458abe7352950a84d416683c.jpg
Flott kurve, virkelig lovende[emoji173]
 
Screenshot_20171119-092828.jpg

Hadde ikke forventet opptur, men var veldig varm når jeg våknet og tror den ikke stemmer helt. Men puls er på vei ned fra kjemisk graviditetshøyde, fikk jo fine skyggestreker 7dpo og svakere 8dpo(negativ i går). Løpet er kjørt, puppene er ikke så ømme lenger og jeg ble raskt mindre uggen. Nå venter jeg på mens som kommer i dag eller morgen.
Denne pp er over for min del, så da håper jeg noen av dere andre er mere heldig denne pp[emoji173]
 
Er det noen som pleier å se på hvor mange pts de får på early pregnancy signs? Har egt noe med 30, men så tok jeg bort alt jeg har registrert med utflod i en uke så ble den 85? [emoji15] skjønner ikke helt jeg. Er det større sjangse for å være gravid om man er tørr? [emoji28]
d1915de7fdd88608a6faae94840da990.png

Jeg pleier ikke å se på de poengene. De er vel basert på hva «gravid-kurve-damene» har rapportert. Regner med det er like stor usikkerhetsfaktor der som når jeg registrerer [emoji12]. Det er vanligst å være relativt tørr frem til noen dager før ikm hvis man er gravid. Utover i graviditeten er det vanlig å få litt økt mengde utflod, men det er så utrolig individuelt at det er umulig å bruke den statistikken til noe som helst... 85 poeng er mye da [emoji1303] Håper det er et godt tegn
 
Jeg pleier ikke å se på de poengene. De er vel basert på hva «gravid-kurve-damene» har rapportert. Regner med det er like stor usikkerhetsfaktor der som når jeg registrerer [emoji12]. Det er vanligst å være relativt tørr frem til noen dager før ikm hvis man er gravid. Utover i graviditeten er det vanlig å få litt økt mengde utflod, men det er så utrolig individuelt at det er umulig å bruke den statistikken til noe som helst... 85 poeng er mye da [emoji1303] Håper det er et godt tegn

Aha skjønner, da er ikke det så veldig sikker måte å se på nei . Håper jeg å, men siden jeg er så nærme IKM med blenda tester er nok løpet kjørt ! Haha
 
8d8dd40f55570049841cf79c674918d0.png


Samme rekordtemp to dager på rad... aldri lagt så høyt før. FF sier 31% gravide på «charts like mine». Det er 6% mer enn jeg pleier å få på denne tiden... [emoji33] I morgen blir en spennende dag, for da har jeg hatt et tempdropp på alle de andre kurvene jeg har laget. Shitt altså. Nesten så jeg vil sove bort dagen i dag, så jeg kan tempe på nytt i morgen tidlig.

Så mye spennende som skjer her inne om dagen! Håper vi alle går videre til neste nivå - termingruppe [emoji173]️


Så spennende!!
 
Humper meg fremdeles avgårde :wacky: Håper på tempstigning fremover nå, slik at EL er idag :smiley-angelic001

2521C8F4-6468-44FE-9084-F18E9A3A051B.jpeg
 
Har du hatt el i november ennå? Den står på «pin on ovulation». Hvis ikke el har vært i november, velg «pin on start» eller hva nå det står...
Man må visst ha vip for å endre det :shifty: Mener det har gått an før, men det har kanskje ikke det
 
Man må visst ha vip for å endre det :shifty: Mener det har gått an før, men det har kanskje ikke det

Oki. Jeg har VIP, så vet ikke hvilke funksjoner som ellers ikke er der. Du får smøre deg med litt tålmodighet da, eller skaffe VIP [emoji6]
 
Back
Topp