Vi som temper

Er ikke mer enn 6dpo på tirsdag. 6,5 hvis jeg tester på ettermiddagen [emoji85]. Er nok altfor tidlig, men gøy likevel. Hvis jeg er gravid nå, må jeg bare be til alle høyere makter at den lille overlever MR og to tester hvorav i hvertfall en er potensielt dødelig for den. Og kontakte endo + gyn å bekjenne mine synder [emoji56].

Er ganske så sikker på at alle her inne kommer til å be til alt som kan bes til at spiren overlever da [emoji178][emoji178]
 
Takk for fine ord! [emoji173]️ Gjenstår bare å se om det er noen spire der inne [emoji6]
Du som er lege, er det mulig å gjennomføre narkose som gravid uten å skade spiren?
 
Du som er lege, er det mulig å gjennomføre narkose som gravid uten å skade spiren?

Det er det, men det er noe økt abortrisiko, så man må veie fordeler og ulemper mot hverandre. Elektive operasjoner legges vanligvis til andre trimester hvis man ikke kan vente til etter fødsel.
 
Det er det, men det er noe økt abortrisiko, så man må veie fordeler og ulemper mot hverandre. Elektive operasjoner legges vanligvis til andre trimester hvis man ikke kan vente til etter fødsel.

Takk skal du ha ☺
 
ee7fdf26f36a81a728f53f254e6b106f.png


Tempen er litt høy enda, men fikk negativ test igår. Er det vits å test idag da, eller siden det var litt nedgang i temp, så er det ikke vits? Hva synes dere?
 
ee7fdf26f36a81a728f53f254e6b106f.png


Tempen er litt høy enda, men fikk negativ test igår. Er det vits å test idag da, eller siden det var litt nedgang i temp, så er det ikke vits? Hva synes dere?

Så lenge tempen holder seg høy, ville jeg beholdt håpet. Hvis det var festedip på 9dpo, kan det være første dag med pos tidligtest i dag eller i morgen [emoji1303]
 
Håper men er så redd, jeg er jo den store kompisen med kjemiske.

Den ser jeg så absolutt, men ville du fått dette resultatet med så mange forskjellige g-tester?
Jeg holder en knapp på treg hcg produksjon og spire som graver seg fast!
 
Den ser jeg så absolutt, men ville du fått dette resultatet med så mange forskjellige g-tester?
Jeg holder en knapp på treg hcg produksjon og spire som graver seg fast!

Krysser og håper.
Har kun 2 tester igjen av den jeg liter på. Så blir det strek i morgon og så svir jeg av ein digital.
 
Back
Topp