Vi som temper

Gleder meg også til tirsdag, selv om jeg vet at jeg prøver å sette verdensrekord i tidligstrek [emoji56] Har mer tro på deg!

Mer tro på meg? Huff, ikke bli skuffet da :( Tempen min er såpass lav at jeg tror ikke det er noe der :( Er bare så redd for å bli skuffet :(
Hvor mange DPO er du på tirsdag?
Hva er planen hvis du er gravid nå? :)
 
Fikk blod på papiret når jeg var på do i morges. Og når jeg la inn temp endret den til 7 dpo
bd41f04f47871e801af37450b6a46b9c.jpg
 
kurven din er jo så fin! Er du sikker på at alt håpet er ute?
Har hatt svake tester fra 6 dpo og no er jeg 10 dpo og testene blir svakere og kommer strek etter 15 min. 8 dpo kom streker på 5 min. Det tar jeg som 0 håp. Symptomer er såre bryst, illinger i livmora heilt nederst og litt stikkning venstre side. Må være PMS.
 
Har hatt svake tester fra 6 dpo og no er jeg 10 dpo og testene blir svakere og kommer strek etter 15 min. 8 dpo kom streker på 5 min. Det tar jeg som 0 håp. Symptomer er såre bryst, illinger i livmora heilt nederst og litt stikkning venstre side. Må være PMS.

Huff da :( Jeg håper for din skyld at du tar feil og holder et lite håp oppe for deg
 
Det håper jeg og innerst inne at JEG tar FEIL.

Ja, jeg ser den.
Det er mye lettere å forvente TR og forvente å bli skuffet, enn å sette håp på spire.
 
Enten går tempen ned igjen i morgen, og så blir el da, ellers stiger tempen videre, da får du nok registrert el på i dag. Legg inn noen høye temperaturer et par dager fremover, eller litt ulike scenarier, så ser du hvordan ff tenker i forhold til kryss [emoji1303] spennende med el nå da. Da er vi nesten likt igjen!!! [emoji7]

Vi får se da[emoji1319][emoji1] la inn 2 høyere temp neste dagen å da kom krysset! Må tå m mannen på flere aksjer i dag! Hvor lenge etter positiv test er det sjans egentlig?
be9de5827b0542c024f50d5431f0810e.png
 
66457742-E637-4B25-8EC4-B5460B95D72A.jpeg

5 min
AFD1D14D-EB02-42B2-A550-D5DA42573873.jpeg

10 min

Detta er ein test jeg har mest tillit til.

Det jeg kjenner er såre bryst, illinger nederst i livmora og har kjent ein gang stikkninger venstre siden. Tar det som PMS.

Skal jeg på vin kveld ? Dere bestemmer.
 
Jeg ser streker på alle tre. Det er jo en avgjørelse du må ta selv. :(
 
Mer tro på meg? Huff, ikke bli skuffet da :( Tempen min er såpass lav at jeg tror ikke det er noe der :( Er bare så redd for å bli skuffet :(
Hvor mange DPO er du på tirsdag?
Hva er planen hvis du er gravid nå? :)

Er ikke mer enn 6dpo på tirsdag. 6,5 hvis jeg tester på ettermiddagen [emoji85]. Er nok altfor tidlig, men gøy likevel. Hvis jeg er gravid nå, må jeg bare be til alle høyere makter at den lille overlever MR og to tester hvorav i hvertfall en er potensielt dødelig for den. Og kontakte endo + gyn å bekjenne mine synder [emoji56].
 
Vi får se da[emoji1319][emoji1] la inn 2 høyere temp neste dagen å da kom krysset! Må tå m mannen på flere aksjer i dag! Hvor lenge etter positiv test er det sjans egentlig?
be9de5827b0542c024f50d5431f0810e.png

Egget overlever ca et døgn ubefruktet, så det er sjanse hele 1dpo! Kjør på!
 
Back
Topp