Vi som temper

Huff, ja[emoji33] Jeg angrer fortsatt litt, men det hjelper lite nå [emoji4]. Jeg er bare 2dpo. Og jeg ryker nok på første test tirsdag allerede, for da har jeg en testedate [emoji56]. Blir en nervepirrende uke. Det fine er at jeg kommer til å bli litt glad uansett hvilken vei det går [emoji39].

Skal teste tirsdag jeg og :) blir glad uansett her og, men håper nesten det ikke blir noe denne pp. Skal operere vekk mandler i starten av desember, og hadde vært greit å få fjerna de.
 
Skal teste tirsdag jeg og :) blir glad uansett her og, men håper nesten det ikke blir noe denne pp. Skal operere vekk mandler i starten av desember, og hadde vært greit å få fjerna de.

Det skjønner jeg. Mine forsvant heldigvis ut da jeg var to år. Stor sjanse for at testene jeg skal gjennom de neste ukene kommer til å knerte en evt spire, så jeg blir vel bare begrenset glad hvis jeg får to streker denne mnd. Samtidig betyr pos test at behandlingen virker og kroppen klarer å bli gravid. Det hadde vært fint å få bekreftet, etter fire helt blanke runder...
 
Ehm, i et lite frustrasjonsøyeblikk på mandag - ja [emoji85] Har hatt superdårlig samvittighet i etterkant og håper at jeg slipper et forklaringsproblem om noen uker. Men det er jo helt umulig å holde seg på matten når det eneste jeg vil er å bli gravid, og så må jeg vente fordi endo er så treige!! Hadde rett og slett ikke nok viljestyrke, så måtte legge inn et lite lodd [emoji849][emoji56]. Ekstra spennende dpo-dager, hvor jeg blir litt glad for begge utfall [emoji23]

He he ekstra spennende med så motstridende følelser da ja! [emoji23] Spennende tider!
 
He he ekstra spennende med så motstridende følelser da ja! [emoji23] Spennende tider!

Ble litt i overkant spennende nå kjenner jeg. 2 dpo i dag, så enda i hvertfall en uke til jeg kan begynne å håpe på svar. Men testingen begynner på tirsdag ettermiddag [emoji56].
 
Screenshot_20171117-202037.jpg

Her har turen til kjelleren begynt. Bæsj.
 
Åh, nei!! Er det gjenkjennbart fra tidligere kurver? Da hadde magefølelsen din rett likevel... Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Det så jo så lovende ut med streker og alt. Sender deg en [emoji173]️-klem og ønsker deg en stor bolle med smågodt til fredagskos.
Jeg kjenner igjen fra når jeg hadde kjemisk i april, føltes veldig likt. Det er den grønne kurven, denne mnd er turkis. Og den siste kurven er en "normal" mnd.
Følte jo det var noe på gang og optimistisk her tidligere i uken, men det kommer vel ny el om noen uker. Slikke sårene med sjokolade, potetgull og cola, samtidig som jeg tar å straffer kroppen med ingen folsyre tab i dag[emoji13]
 
Da tror jeg at el er på vei! Tempen har steget til høyeste temp til nå denne perioden i dag kl 05:15 og jeg fikk veldig positiv el test kl 02 i natt(fikk ikke sove fordi mannen var ute med jobben). Hvordan tolker jeg tempen i forhold til eggslipp nå da tro? Negativ el test i går. Men er vel innafor m aksjer i dag også da? [emoji1319] Vi sexet natt til fredag heldigvis, å jeg trodde jo el ville komme om enda noen dager [emoji7]
IMG_5813.JPG
2977033fa039b1b10bec6cd064e34842.png
 
Da tror jeg at el er på vei! Tempen har steget til høyeste temp til nå denne perioden i dag kl 05:15 og jeg fikk veldig positiv el test kl 02 i natt(fikk ikke sove fordi mannen var ute med jobben). Hvordan tolker jeg tempen i forhold til eggslipp nå da tro? Negativ el test i går. Men er vel innafor m aksjer i dag også da? [emoji1319] Vi sexet natt til fredag heldigvis, å jeg trodde jo el ville komme om enda noen dager [emoji7]Vis vedlegget 236632
2977033fa039b1b10bec6cd064e34842.png

Enten går tempen ned igjen i morgen, og så blir el da, ellers stiger tempen videre, da får du nok registrert el på i dag. Legg inn noen høye temperaturer et par dager fremover, eller litt ulike scenarier, så ser du hvordan ff tenker i forhold til kryss [emoji1303] spennende med el nå da. Da er vi nesten likt igjen!!! [emoji7]
 
90d306c57f74ea24a76f294cf86d413c.png


Ingen tvil om at el har vært her i hvert fall! Aldri hatt så høy temp 3dpo noen gang. [emoji6]. Blir noen nervepirrende dager fremover nå... [emoji33]

Så spennende!!
 
IMG_20171118_063145.png


Kom det et temp hopp! :) første test ryker om 3 dager!
 
90d306c57f74ea24a76f294cf86d413c.png


Ingen tvil om at el har vært her i hvert fall! Aldri hatt så høy temp 3dpo noen gang. [emoji6]. Blir noen nervepirrende dager fremover nå... [emoji33]
Lovende temp[emoji7]
 
Back
Topp