Vi som temper

Alt så... nå må vel tr komme??
fda3dc20b1c74c45dde3cc3002cca156.jpg

Tempen klart i oppoverbakke i dag, så da regner jeg med at el var i går. Måtte jukse litt og legge tilsvarende temp in for de to neste dagene også, og da får jeg kryss på i går [emoji56]. Da er det bare å innta venteposisjon en ukes tid. Jeg misliker dager uten testemuligheter [emoji6]

Det kan bli dyrt med el-tester hvis man trenger mange. Har klart meg med 4-6 de siste tre syklusene, det synes jeg er overkommelig. Verre med g-testene . Fikk 40 nye i posten i går [emoji12]
La dere inn aksjer denne gangen da?
Huff ja, skal bestille nye så jeg har i desember. Da tar jo posten leggere tid. Jeg har jo skjønt at jeg har tester etter el litt feil så må starte på nytt. Alltid tester på morgenen før å det skal man vist ikke :p

El slim i går, lurer på hvor lenge det er til el da tro? Fikk m kjæresten på baby dance tilfelle siden han er bortreist i dag å ikke kommer hjem før i natt. Men trur det er litt tidlig enda. Tempen har i hvertfall ikke steget så høyt som sist enda.
caedb65883a48da2b93100647c662156.png

Her er tempen på tur opp som bestilt! Gøy å se sin første stigning, gleder meg til å tempe de neste dagene :joyful: Er vel 1 eller 2 dpo i dag da! Så nå er det bare å vente.. :smiley-angelic001

9149C07B-525F-4F72-A34F-C46DCE5A5F9E.jpeg

LiLitt opp i dag.
ADE45F46-905C-4329-953E-F80A20D7A410.jpeg

Dagens tester.
51846F9F-7901-4E63-8AA3-DFF293049E77.jpeg

Litt rart å tenke på at for en syklus siden ville disse strekene fått meg til å juble i taket, men på grunn av den kjemiske jeg hadde så har jeg blitt redd. Redd for å bli skuffa. Jeg tror faktisk aldri jeg har opplevd å ønske noe så sterkt, fallhøyden er stor.. skumle dager! Men også spennende.

LiLitt opp i dag.
Vis vedlegget 236570

Dagens tester.
Vis vedlegget 236571

Litt rart å tenke på at for en syklus siden ville disse strekene fått meg til å juble i taket, men på grunn av den kjemiske jeg hadde så har jeg blitt redd. Redd for å bli skuffa. Jeg tror faktisk aldri jeg har opplevd å ønske noe så sterkt, fallhøyden er stor.. skumle dager! Men også spennende.

Det ser kjempe lovende ut! Krysser fingrene for deg :D

Klarer nesten ikke vente til jeg kan måle tempen i morgen [emoji28][emoji85]

Haha, kjenner igjen den :P
Går å venter på at dagen skal bli ferdig slik at man kan tempe dagen etter :P

La dere inn aksjer denne gangen da?
Huff ja, skal bestille nye så jeg har i desember. Da tar jo posten leggere tid. Jeg har jo skjønt at jeg har tester etter el litt feil så må starte på nytt. Alltid tester på morgenen før å det skal man vist ikke :p

Ehm, i et lite frustrasjonsøyeblikk på mandag - ja [emoji85] Har hatt superdårlig samvittighet i etterkant og håper at jeg slipper et forklaringsproblem om noen uker. Men det er jo helt umulig å holde seg på matten når det eneste jeg vil er å bli gravid, og så må jeg vente fordi endo er så treige!! Hadde rett og slett ikke nok viljestyrke, så måtte legge inn et lite lodd [emoji849][emoji56]. Ekstra spennende dpo-dager, hvor jeg blir litt glad for begge utfall [emoji23]

IMG_20171117_154026.png

Tempeb stiger sakte :rolleyes:

Lovende! Det går så sakte frem mot testedagene... får helt abstinenser.

Hvor mange dpo er du? Blir spennende for oss begge siden begge har ryket på aksje toget uten egentlig å skulle :hilarious:

Hvor mange dpo er du? Blir spennende for oss begge siden begge har ryket på aksje toget uten egentlig å skulle :hilarious:

Huff, ja[emoji33] Jeg angrer fortsatt litt, men det hjelper lite nå [emoji4]. Jeg er bare 2dpo. Og jeg ryker nok på første test tirsdag allerede, for da har jeg en testedate [emoji56]. Blir en nervepirrende uke. Det fine er at jeg kommer til å bli litt glad uansett hvilken vei det går [emoji39].

Back
Topp