Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt så... nå må vel tr komme??
La dere inn aksjer denne gangen da?Tempen klart i oppoverbakke i dag, så da regner jeg med at el var i går. Måtte jukse litt og legge tilsvarende temp in for de to neste dagene også, og da får jeg kryss på i går [emoji56]. Da er det bare å innta venteposisjon en ukes tid. Jeg misliker dager uten testemuligheter [emoji6]
Det kan bli dyrt med el-tester hvis man trenger mange. Har klart meg med 4-6 de siste tre syklusene, det synes jeg er overkommelig. Verre med g-testene . Fikk 40 nye i posten i går [emoji12]
LiLitt opp i dag.
Vis vedlegget 236570
Dagens tester.
Vis vedlegget 236571
Litt rart å tenke på at for en syklus siden ville disse strekene fått meg til å juble i taket, men på grunn av den kjemiske jeg hadde så har jeg blitt redd. Redd for å bli skuffa. Jeg tror faktisk aldri jeg har opplevd å ønske noe så sterkt, fallhøyden er stor.. skumle dager! Men også spennende.
Håper dette bare er sånn festedipp.
Kan jo være det?
Ser sånn ut! Spennende!
Klarer nesten ikke vente til jeg kan måle tempen i morgen [emoji28][emoji85]
La dere inn aksjer denne gangen da?
Huff ja, skal bestille nye så jeg har i desember. Da tar jo posten leggere tid. Jeg har jo skjønt at jeg har tester etter el litt feil så må starte på nytt. Alltid tester på morgenen før å det skal man vist ikke
Håper dette bare er sånn festedipp.
Kan jo være det?
Lovende! Det går så sakte frem mot testedagene... får helt abstinenser.
Lovende! Det går så sakte frem mot testedagene... får helt abstinenser.
Hvor mange dpo er du? Blir spennende for oss begge siden begge har ryket på aksje toget uten egentlig å skulle