Vi som temper

Negativ test i dag, føler jeg så negativ. Men nå har jeg vært gravid en god del ganger, og kjenner stort sett når noe er på gang. Takk for litt optimisme [emoji173]

Hmm skjønner.. men ennå litt tidlig da! Så jeg håper litt til for deg! Hadde jo vært en fin overaskelse det, nå som du tror du ikke er det [emoji6]
 
Hmm skjønner.. men ennå litt tidlig da! Så jeg håper litt til for deg! Hadde jo vært en fin overaskelse det, nå som du tror du ikke er det [emoji6]
Det hadde vært en overraskelse å være takknemlig for[emoji4]
 
Når kurven er uforståelig allerede nå :p Hva var det droppet?
3B164E9B-1187-4D37-957D-A529599E2688.jpeg
 
Det ser uansett bedre ut en min berg-og-dal-bane... men ff klarer heldigvis å tolke den også [emoji12]

Ja ff er flink sånn sett, klarer å tolke de fleste kurvene :)


101e1b47f78f7fc6793723e2af7d6805.png

Mine 5 sykluser med temping. En som jeg ble gravid på (men mistet), en hvor tr kom, en hvor jeg ga opp etter å ha tempet og testet i 43 dager og ingen tegn til EL, og en kort syklus hvor jeg ikke hadde EL og den som jeg er i nå :)
Også har jeg hadd fire sykluser hvor jeg ikke tempet (hvor jeg ble gravid og mistet, og en hvor jeg ikke hadde EL og to uten resultat) :)

Håper på EL denne syklusen og med graviditet som holder seg nå! [emoji173]️
 
Ja ff er flink sånn sett, klarer å tolke de fleste kurvene :)


101e1b47f78f7fc6793723e2af7d6805.png

Mine 5 sykluser med temping. En som jeg ble gravid på (men mistet), en hvor tr kom, en hvor jeg ga opp etter å ha tempet og testet i 43 dager og ingen tegn til EL, og en kort syklus hvor jeg ikke hadde EL og den som jeg er i nå :)
Også har jeg hadd fire sykluser hvor jeg ikke tempet (hvor jeg ble gravid og mistet, og en hvor jeg ikke hadde EL og to uten resultat) :)

Håper på EL denne syklusen og med graviditet som holder seg nå! [emoji173]️

Den lyseblå kurven der var jo eksemplarisk! Var det den du ble gravid på? Håper du får el og to streker denne runden! Og varig spire [emoji1303]
 
Åpen munn eller bar rumpe? (Vet ikke hvor du tar tempen [emoji6]). En god natts søvn? Jeg har hatt en sånn dip 2-5 dager før el i tre av fire sykluser jeg har tempet. Ingen god forklaring...
Den går nok i munnen ja :rolleyes: Meget mulig! Er iallefall spent på fortsettelsen, for forrige syklus ble bare rot :p
 
Den lyseblå kurven der var jo eksemplarisk! Var det den du ble gravid på? Håper du får el og to streker denne runden! Og varig spire [emoji1303]

Det var den jeg ble gravid på ja [emoji4] Bare synd spiren ikke kunne bli med hele veien!
Ser tempen jeg har så langt og de kurven ikke er sååå ulik!
Men håper på EL nå og spire som blir [emoji173]️
 
20171117_061810.png
Da fikk jeg ett skikkelig temp.hopp. tempen i går ble tatt for tidlig. Naturen kallet og jeg kunne ikke ligge lenger så den har jeg forkastet.
FF har ikke gitt meg heltrukket kryss enda, men det kommer kanskje dersom temp holder seg høy?

Kanskje eggslippet faktisk var på CD18? Det skjer vel 12-36 timer etter pos.el.test mener jeg å ha lest ett sted.

Jeg gav opp å teste på morgenen CD18 for da var testen mye svakere enn på CD16 som jeg la inn som pos.el.test.

Veldig glad for at jeg har begynt å tempe i iallefall :)
 
Last edited:
DaVis vedlegget 236550 fikk jeg ett skikkelig temp.hopp. tempen i går ble tatt for tidlig. Naturen kallet og jeg kunne ikke ligge lenger så den har jeg forkastet.
FF har ikke gitt meg heltrukket kryss enda, men det kommer kanskje dersom temp holder seg høy?

Du kan jo jukse og legge inn like høy temp i morgen og se om du får heltrukket linje da. Endrer det seg hvis du tar med tempen fra i går? Hvis den ble tatt for tidlig, blir den bare hul, og ff legger mindre vekt på den. Slett ikke uvanlig å surre så vidt over coverline de første 4-5 dagene, til progesteron har økt skikkelig. Synes det ser lovende ut for deg! [emoji1303]
 
Du kan jo jukse og legge inn like høy temp i morgen og se om du får heltrukket linje da. Endrer det seg hvis du tar med tempen fra i går? Hvis den ble tatt for tidlig, blir den bare hul, og ff legger mindre vekt på den. Slett ikke uvanlig å surre så vidt over coverline de første 4-5 dagene, til progesteron har økt skikkelig. Synes det ser lovende ut for deg! [emoji1303]

Det var ingen endring, har jo registrert andre tegn også så kanskje det er noe der som klusser det til? La inn temp frem til søndag, med og uten i går, ingen endring.
 
3d53e90496f69c5eae3a3350040cf00b.jpg


Da var det min tur. FF valgte å flytte EL en dag frem, så da er jeg stuck på 5DPO en ekstra dag.
Største forskjellen nå er vel at jeg våknet opp kvalm og uvel.
Jeg aner ikke om det har noe med saken å gjøre, eller om jeg spiste noe i går som kroppen min ikke er så takknemlig for.
Kan også være søvnløsheten natt til i går og det at jeg kun fikk 6 timer søvn i natt.
 
Back
Topp