Vi som temper

3abda5b0d00a9cdbaf0c4202a1270ffe.png


Om tempen er oppe imorgen også må jeg teste [emoji7] kribler i fingrene idag å men siden det er ganske stor sannsynlighet for at jeg ikke er gravid, vil jeg heller ha sorgene imorra [emoji1]

Hvorfor tror du at du ikke er gravid? Spennende kurvelaging du driver med... jeg heier på deg, og gleder meg til du skal teste!
 
Rene thrilleren dette med temping altså :p Har venta på EL siden fredag, men nå har jeg et lite håp om at den drøyer til hvertfall imorgen! Greit å ha samboeren hjemme når EL er... :wacky: Men hvis tempen gjør et hopp imorgen, så kan det jo hende EL blir idag? Blir uansett spennende å følge med på videre utvikling :) Har mista litt troen på denne pp’en, men det er faktisk helt greit.

Vis vedlegget 236494

Hvis tempen blir lavere nå, starter du en ny istid! Blir spennende å se når tempen spretter i været. Når du har venter så lenge, hadde du fortjent at mannen var hjemme når el kom, men samtidig så lever jo egget en stund, så det gjør ikke noe om det slipper er par timer før han kommer hjem... [emoji12]
 
2cf62ec991049a7978cbfa67e12a90da.png


Da er jeg på oppadgående temp (håper jeg). Utfloden er borte. Satser på at det ikke bare skyldes manglende grapefruktjuice [emoji39]. Tipper jeg er 1dpo i dag. Bare å vente på krysset i helgen. Så gjenstår det å se hvor lenge jeg klarer å holde meg før testingen tar til. En knapp uke kanskje? [emoji56]
 
Hvis tempen blir lavere nå, starter du en ny istid! Blir spennende å se når tempen spretter i været. Når du har venter så lenge, hadde du fortjent at mannen var hjemme når el kom, men samtidig så lever jo egget en stund, så det gjør ikke noe om det slipper er par timer før han kommer hjem... [emoji12]
Ja, synes jeg fortjener det :p Vi legger helt klart inn noen aksjer når han kommer hjem sent ikveld, så får vi bare krysse fingre og tær og sette oss på pinebenken :D
 
2cf62ec991049a7978cbfa67e12a90da.png


Da er jeg på oppadgående temp (håper jeg). Utfloden er borte. Satser på at det ikke bare skyldes manglende grapefruktjuice [emoji39]. Tipper jeg er 1dpo i dag. Bare å vente på krysset i helgen. Så gjenstår det å se hvor lenge jeg klarer å holde meg før testingen tar til. En knapp uke kanskje? [emoji56]
Spennende! Ser jo helt klart ut som 1 dpo idag ja :) Både med tanke på tester, symptomer og temp. Er så gøy å se på andres kurver - lærer mye av det føler jeg.
 
Hvorfor tror du at du ikke er gravid? Spennende kurvelaging du driver med... jeg heier på deg, og gleder meg til du skal teste!

Tror ikke jeg er det fordi har hatt så mange dager med lav temp [emoji53] men det kaaan jo hende og da , så holder fast i håpet til imorra! [emoji1] takk snille deg [emoji173]️
 
Back
Topp