Vi som temper

Jeg tror også jeg har el i dag, evt i morgen. Superpositiv test i går og neg i dag. De siste syklusene har ff satt el 1-2 dager etter en sånn superpositiv test. Jeg venter i spenning på tempstigning, men håper ikke min sivile ulydighet i går resulterer i spire. Da får jeg et forklaringsproblem om et par uker [emoji51].

Behandling får jeg allerede i form av cortison tabletter som erstatning for det kortisolet jeg ikke lager selv. Bare litt vanskelig å finne riktig dose etter dagens planlagte stressnivå. Jeg er ikke vant til sånt, så det er en stor overgang. Litt skummelt at jeg risikerer å bli kjempesyk hvis jeg tar for lite, men ettersom dagene går og jeg føler meg fin, blir selvtilliten stadig større [emoji7]

Høres veldig slitsomt og skummelt ut ja.. Du er tøff! Og positiv! Flott å høre at du føler deg bedre også:) skal jo ikke se bort ifra at den sivile ulydigheten din kan få konsekvenser da, dagen før el er jo perfekt timet jo:p I såfall ordner det seg sikkert på et hvis det også, eller?
Uansett spent på å se tempen vår i morgen! Vi ligger jo heelt likt!
 
Høres veldig slitsomt og skummelt ut ja.. Du er tøff! Og positiv! Flott å høre at du føler deg bedre også:) skal jo ikke se bort ifra at den sivile ulydigheten din kan få konsekvenser da, dagen før el er jo perfekt timet jo:p I såfall ordner det seg sikkert på et hvis det også, eller?
Uansett spent på å se tempen vår i morgen! Vi ligger jo heelt likt!

Takker! Jeg er født optimist, og lar meg ikke knekke så lett, selv om jeg fint kan ramle i kjelleren noen dager etter kjipe beskjeder eller tr i prøveperioden. Hjelper jo ingenting å sutre over noe jeg uansett ikke får gjort noe med... Hvis jeg er gravid, må jeg nok gjennomføre testene uansett, siden det er en del av tumorutredning. Tror kanskje testresultatet på den ene testen blir vanskelig å tolke når jeg er gravid, men det er ikke mitt problem [emoji56]. Jeg får jeg bare håpe at det går bra, hvis ikke kan jeg bare skylde på min egen dumhet. Men det beste hadde vært om det ikke klaffet denne runden, så kan jeg prøve igjen med god samvittighet neste runde [emoji93][emoji7]

I morgen blir helt klart en spennende dag!
 
Vis vedlegget 236411
Klarte å ta temp, men tissa uten å ta prøve... dritt. Hadde svakt positiv i går ettermiddag, men tror den er tull..

Fikk disse etter jobb i dag. Redd for fremdeles sprøyte (selv om jeg har sett den bli borte) og også redd for kjemisk (som jeg hadde sist syklus)
103800CD-3D83-46C2-9DFC-9996172B2E9F.jpeg
 
Fikk disse etter jobb i dag. Redd for fremdeles sprøyte (selv om jeg har sett den bli borte) og også redd for kjemisk (som jeg hadde sist syklus)
Vis vedlegget 236460

Wow! Ser helt klart streker på de testene der!!! [emoji7] Håper de vokser seg sterkere og strerkere for hver dag som går!! Det sies jo at man er ekstra fruktbar i perioden etter kjemisk. Rug godt i natt! Dette MÅ gå rettveien [emoji1303]
 
Skriver under på at dagene fra tr og frem til eggjakten er drepende kjedelig. Jeg startet på cd10 da jeg forventetet el cd14, men nå som el har vært cd11 og cd12 de to siste syklusene, tok jeg ingen sjanser og startet CD8. Tester på ettermiddagen. Da er det maaaaaange timer siden jeg tisset sist, og det er da jeg har fått sterkest tester. Har uansett lh-topp som gir pos test over 2-3 dager så er ikke redd for å gå glipp av toppen. Ser mange tester både to og tre ganger om dagen når pos test nærmer seg. Gudd løkk med testingen! Forventer el i dag jeg... tempen i morgen får vise om det stemmer [emoji1303]
Jeg tror vel egentlig el skjer mellom 14-18. Med så lang syklus så burde jeg ikke få den så tidlig. Ikke helt sikker! Men vi får nå se da :) mitt problem er at jeg klarer ikke holde meg i mange timer, drikker mye vann å går ofte på do. Alltid gjort det, å klarer ikke dra fra jobb uten å gå på do først pga lang vei hjem :/ Må jo bare prøve da! Spennende om el har vært hos deg da[emoji1303] blir dyrt m alle el-testene!
 
Jeg tror vel egentlig el skjer mellom 14-18. Med så lang syklus så burde jeg ikke få den så tidlig. Ikke helt sikker! Men vi får nå se da :) mitt problem er at jeg klarer ikke holde meg i mange timer, drikker mye vann å går ofte på do. Alltid gjort det, å klarer ikke dra fra jobb uten å gå på do først pga lang vei hjem :/ Må jo bare prøve da! Spennende om el har vært hos deg da[emoji1303] blir dyrt m alle el-testene!

Tempen klart i oppoverbakke i dag, så da regner jeg med at el var i går. Måtte jukse litt og legge tilsvarende temp in for de to neste dagene også, og da får jeg kryss på i går [emoji56]. Da er det bare å innta venteposisjon en ukes tid. Jeg misliker dager uten testemuligheter [emoji6]

Det kan bli dyrt med el-tester hvis man trenger mange. Har klart meg med 4-6 de siste tre syklusene, det synes jeg er overkommelig. Verre med g-testene . Fikk 40 nye i posten i går [emoji12]
 
Tempen klart i oppoverbakke i dag, så da regner jeg med at el var i går. Måtte jukse litt og legge tilsvarende temp in for de to neste dagene også, og da får jeg kryss på i går [emoji56]. Da er det bare å innta venteposisjon en ukes tid. Jeg misliker dager uten testemuligheter [emoji6]

Det kan bli dyrt med el-tester hvis man trenger mange. Har klart meg med 4-6 de siste tre syklusene, det synes jeg er overkommelig. Verre med g-testene . Fikk 40 nye i posten i går [emoji12]

Spennende [emoji56][emoji57] enig i at dager uten testemulighet er laaaange
 
77F04FD2-1104-4761-8C89-A053BCA9870C.jpeg

Vakna kl 05:47 Temp 36,71 og vert vaken siden det og Temp kl 06,57 36,71. Skriver det men jeg tar det som alt håp er ute. Rekner med negative tester i dag.
 
3abda5b0d00a9cdbaf0c4202a1270ffe.png


Om tempen er oppe imorgen også må jeg teste [emoji7] kribler i fingrene idag å men siden det er ganske stor sannsynlighet for at jeg ikke er gravid, vil jeg heller ha sorgene imorra [emoji1]
 
Min er også synkende, jeg føler kroppen er i ikke gravid modus. Mistenker den prøvde, der av skyggestrek for to dager siden.
Screenshot_20171116-111141.jpg
 
Rene thrilleren dette med temping altså :p Har venta på EL siden fredag, men nå har jeg et lite håp om at den drøyer til hvertfall imorgen! Greit å ha samboeren hjemme når EL er... :wacky: Men hvis tempen gjør et hopp imorgen, så kan det jo hende EL blir idag? Blir uansett spennende å følge med på videre utvikling :) Har mista litt troen på denne pp’en, men det er faktisk helt greit.

5877FA26-E879-4B35-AA63-283FF3139361.jpeg
 
Back
Topp