Vi som temper

Veldig, veldig lovende! Ikke mange dagene igjen til du får svar nå [emoji1303] Det er kjempespennende å følge deg [emoji1303]
Takk litt vanskelig å holde forventningene nede når jeg sammenligner med den kjemiske jeg hadde.
Så det er mulig noe funker denne gang.
Screenshot_20171115-075851.jpg

Samtidig når hvilepulsen nye rekordhøyder[emoji28]
 
Takk litt vanskelig å holde forventningene nede når jeg sammenligner med den kjemiske jeg hadde.
Så det er mulig noe funker denne gang.Vis vedlegget 236408
Samtidig når hvilepulsen nye rekordhøyder[emoji28]

Ooooo, se der, ja! Du følger jo oppskriften din på gravidkurve! [emoji39] Nå må du bare huske å hoppe av fra den kurven på det punktet det gikk galt sist, og holde deg på toppen... [emoji6]
 
Jeg håper ikke det går denne måneden, nei. Da er det ganske stor risiko for at spiren dauer av alt den må gjennomgå, og jeg er ikke så veldig giret på å flytte tilbake til mistesiden... Da kan jeg heller vente en mnd til. I dag er mannen på reise, så jeg satser på at den ene glippen i går ikke er nok til å lage tull [emoji56]

Har legene noen teorier om hvorfor binyrene ikke fungerer som de skal?
 
Har legene noen teorier om hvorfor binyrene ikke fungerer som de skal?

Jada, opptil flere. Hypofysen er hovedmistenkt. Utredes for tumor og autoimmun hypofysitt. Alternativet er idiopatisk svikt i acth-produserende celler i hypofysen. Har en annen autoimmun sykdom fra før, så autoimmunitet er vel mest sannsynlig. Har forhåpentligvis svaret om noen uker, når alle tester er over. Gleder meg til å komme ut av usikkerheten. [emoji1303]
 
3C4ECE68-A328-4DA2-9EAA-784F04F07A46.jpeg

Klarte å ta temp, men tissa uten å ta prøve... dritt. Hadde svakt positiv i går ettermiddag, men tror den er tull..
 
Den lange ventetiden! Cd 10 i morgen, da starter jeg å teste etter EL, når starteren dere å når på dagen?
IMG_5793.jpg
 
Da kan det se ut som det er noe som har våknet til liv hos meg også [emoji5][emoji5]
Hadde vært greit med en liten ”implantation dip” i morgen eller torsdag [emoji39]
Klar for [emoji1348] nå [emoji847][emoji847]


72c4fe34be16449606d0cbe000734328.jpg
 
Det er så spennende å følge med på tempingen deres jenter [emoji1376][emoji2][emoji7]
 
Den lange ventetiden! Cd 10 i morgen, da starter jeg å teste etter EL, når starteren dere å når på dagen? Vis vedlegget 236415

Skriver under på at dagene fra tr og frem til eggjakten er drepende kjedelig. Jeg startet på cd10 da jeg forventetet el cd14, men nå som el har vært cd11 og cd12 de to siste syklusene, tok jeg ingen sjanser og startet CD8. Tester på ettermiddagen. Da er det maaaaaange timer siden jeg tisset sist, og det er da jeg har fått sterkest tester. Har uansett lh-topp som gir pos test over 2-3 dager så er ikke redd for å gå glipp av toppen. Ser mange tester både to og tre ganger om dagen når pos test nærmer seg. Gudd løkk med testingen! Forventer el i dag jeg... tempen i morgen får vise om det stemmer [emoji1303]
 
Da kan det se ut som det er noe som har våknet til liv hos meg også [emoji5][emoji5]
Hadde vært greit med en liten ”implantation dip” i morgen eller torsdag [emoji39]
Klar for [emoji1348] nå [emoji847][emoji847]


72c4fe34be16449606d0cbe000734328.jpg

Se der, ja! Krysser fingrene for at dette er starten på en liten gullunge-kurve... [emoji93]
 
Det eg har mest troa på er at tempen skulle vert lavere pga urolig som jeg var i senga.

Alltids en fare for det. Har rotert noen runder selv i dag tidlig, men fikk jammen meg 0,02 grader forskjell i temp fra i går da jeg sov som en stein. Litt sikksakk skader ingen... Blir spennende å se hva som skjer i morgen
 
Skriver under på at dagene fra tr og frem til eggjakten er drepende kjedelig. Jeg startet på cd10 da jeg forventetet el cd14, men nå som el har vært cd11 og cd12 de to siste syklusene, tok jeg ingen sjanser og startet CD8. Tester på ettermiddagen. Da er det maaaaaange timer siden jeg tisset sist, og det er da jeg har fått sterkest tester. Har uansett lh-topp som gir pos test over 2-3 dager så er ikke redd for å gå glipp av toppen. Ser mange tester både to og tre ganger om dagen når pos test nærmer seg. Gudd løkk med testingen! Forventer el i dag jeg... tempen i morgen får vise om det stemmer [emoji1303]

Håper EL kommer snart :D Du er klar for at det klaffer neste mnd? :)
 
Sånn laget jeg for to runder siden også. Da fikk jeg el dagen etter den dippen du har i dag. Keep smiling og fortsett forføring av drømmemannen... Dpo dagene kommer snart! [emoji1303]
Er bare det at drømmemannen er på jobbreise igjen, så da blir det litt kjipt med EL eventuelt imorgen... Nå som den har latt vente på seg håper jeg den i det minste venter til fredag, eller helst lørdag :)
 
Back
Topp