Vi som temper

Jada, jeg temper. Prøver å se om syklusene stabiliserer seg. Ser lovende ut nå. Forventer el i morgen. Det er cd13. Klarte ikke dy meg når el-testen ble superpositiv i dag. Måtte bare hente noen aksjer fra mannen [emoji85]. Nå angrer jeg. Herregud! Hvor flaut blir det ikke å møte på medisinsk poliklinikk til testing hvis jeg plutselig er gravid? Jaja, satser på at en dose soldater ikke er nok... [emoji56]
He he du da:happy: gikk på en smell ( om jeg kan kalle det det) for etpar uker siden vi også, blei litt engstelig i dagene etterpå men var sååå værdt det. Tr kom fordet, og det gjorde ikkeno. ( er lissom litt greit å ikke bli gravid nå, selv om det er det jeg vil eller allerhelst forblitt gravid) Men som mannen min sier " du må ikke undervurdere MINE soldater" en dose kan jo være nok. Hadde jo vært gøy å blitt gravid også, kan jo gå bra for oss begge selv om det kanskje ikke er ideelt akkurat denne mnd?!
 
I dag flytta FF el, og jeg er enig [emoji28][emoji85]
e32549245a6dd5617c1d508780be8752.png
 
He he du da:happy: gikk på en smell ( om jeg kan kalle det det) for etpar uker siden vi også, blei litt engstelig i dagene etterpå men var sååå værdt det. Tr kom fordet, og det gjorde ikkeno. ( er lissom litt greit å ikke bli gravid nå, selv om det er det jeg vil eller allerhelst forblitt gravid) Men som mannen min sier " du må ikke undervurdere MINE soldater" en dose kan jo være nok. Hadde jo vært gøy å blitt gravid også, kan jo gå bra for oss begge selv om det kanskje ikke er ideelt akkurat denne mnd?!

Jeg håper ikke det går denne måneden, nei. Da er det ganske stor risiko for at spiren dauer av alt den må gjennomgå, og jeg er ikke så veldig giret på å flytte tilbake til mistesiden... Da kan jeg heller vente en mnd til. I dag er mannen på reise, så jeg satser på at den ene glippen i går ikke er nok til å lage tull [emoji56]
 
Og der fikk jeg også flyttet el en dag:
4c7055268d53c5d7093e33dbee2c4716.png


Våknet før klokka i dag, og tempet 15 min før, derav litt tempfall.

Finfin kurve! Jeg har forhåpentligvis el i dag, men nå er det et helt døgn til jeg kan tempe neste gang for å se om tempen stiger... [emoji12] Jeg er så dårlig på venting!
 
Jeg håper ikke det går denne måneden, nei. Da er det ganske stor risiko for at spiren dauer av alt den må gjennomgå, og jeg er ikke så veldig giret på å flytte tilbake til mistesiden... Da kan jeg heller vente en mnd til. I dag er mannen på reise, så jeg satser på at den ene glippen i går ikke er nok til å lage tull [emoji56]
Det går nok bra, vi skal ikke miste fler ganger:)
 
Det går nok bra, vi skal ikke miste fler ganger:)

Nei. I hvertfall ikke du!!! Jeg sutrer jo allerede etter én gang. Klamrer meg til statistikken om at det er liten risiko for at det går galt to ganger på rad. Samtidig må jeg vel være realistisk nå som jeg har fått en ekstra utfordring på lasset.
 
Vis vedlegget 236400
Har vert små vaken siden kl 5 pga ungen er forkjøla og hoster og harker. Tok tempen kl 06:50 så kor rett den er ?
Jeg ville har notert sykdom på den, så den ikke blir lagt så mye vekt på.
Jeg har gjort det flere ganger denne runden.
 
Humøret går hvertfall i takt med kurven... Dritt altså :(:mad:

FB9428B8-4A7B-4FEA-89D2-54AE502260A8.jpeg
 
Back
Topp