Vi som temper

Jeg hadde EL på CD20, så vil ikke påstå at håpet er ute [emoji5][emoji5]
EL er nok rett rundt hjørnet [emoji5][emoji5]
Neida, håpet er ikke ute enda. Men samboeren er på jobbreise, så er litt redd for at EL kommer før han kommer tilbake :wideyed: Håper på EL CD20 nå jeg også! :D
 
Neida, håpet er ikke ute enda. Men samboeren er på jobbreise, så er litt redd for at EL kommer før han kommer tilbake :wideyed: Håper på EL CD20 nå jeg også! :D

Vi får satse på det ;)
 
Hmmm, den var da voldsomt lav til å være så tidlig i syklusen.. Hva skjer? Tidlig el denne runden?
EC7DBCEB-B991-4114-BD11-1D414B181163.jpeg
 
Skjønner meg ikke helt på ff.. hadde negativ el test idag da.
be17c9b5788b690581d5e50001831432.jpg

Beklager, har ikke fulgt helt med. Du hadde pos EL test i går og neg i dag?
Da skal du jo være 1 DPO sånn sett. Håper den løser seg etterhvert :)
Hvordan gikk det hos legen? Du nevnte at du skulle dit :)
 
Beklager, har ikke fulgt helt med. Du hadde pos EL test i går og neg i dag?
Da skal du jo være 1 DPO sånn sett. Håper den løser seg etterhvert :)
Hvordan gikk det hos legen? Du nevnte at du skulle dit :)
Har hatt positiv el test i 4 dager og negativ idag. Gikk bra, har ikke fått svar på hcg ennå
 
Har hatt positiv el test i 4 dager og negativ idag. Gikk bra, har ikke fått svar på hcg ennå

Det lyder godt :)
Nevnte legen noe ang den lange syklusen din denne gangen?
 
Nope. Men ringte gyn og det er jo som hun sa. Jeg har vært imellom 3 SA i år. Dette er første syklusen etter den siste som skjedde i juli. Kroppen sliter nok med og komme tilbake til det normale.

Huff, får håpe den tredje var den siste :(
 
Krysser fingrene for det. Får heldigvis veldig god oppfølging fra gyn

Det er kjempe bra :D
Det er vel noen type medisiner man kan ta hvis man opplever mange SA?
 
Det er det. Har ikke satt meg inn i hvilke det er, men gyn ville ha meg på noe tabletter så fort jeg får positiv test

Det er bra! Da får vi håpe det ikke er lenge til neste positive testen [emoji2]
 
Første pp med temping etter en liten tempepause!
6936b444dae42e2b37a6fc14043a644a.png

Hadde syklus uten EL sist, så ble mange dager med svak blødning. Håper på EL denne runde. :)
 
Er bare det at drømmemannen er på jobbreise igjen, så da blir det litt kjipt med EL eventuelt imorgen... Nå som den har latt vente på seg håper jeg den i det minste venter til fredag, eller helst lørdag :)

Sånn sett, ja. Da er det litt dumt. Min mann har også dratt på jobbreise, og jeg har el i dag (tror jeg da), må se hvordan tempen blir i morgen. Like greit at han er borte når jeg ikke klarer å holde meg på matta i disse forbudstider [emoji85] Men neste pp blir det all in!!
 
Sånn sett, ja. Da er det litt dumt. Min mann har også dratt på jobbreise, og jeg har el i dag (tror jeg da), må se hvordan tempen blir i morgen. Like greit at han er borte når jeg ikke klarer å holde meg på matta i disse forbudstider [emoji85] Men neste pp blir det all in!!
Hehe, kanskje greit at han reiste da ja :hilarious: Gleder meg allerede til neste pp selv! :D Selv om jeg kaaanskje er heldig denne runden, så har jeg ikke mye tro på det og har endelig forsonet meg med det :wacky:
 
Jada, opptil flere. Hypofysen er hovedmistenkt. Utredes for tumor og autoimmun hypofysitt. Alternativet er idiopatisk svikt i acth-produserende celler i hypofysen. Har en annen autoimmun sykdom fra før, så autoimmunitet er vel mest sannsynlig. Har forhåpentligvis svaret om noen uker, når alle tester er over. Gleder meg til å komme ut av usikkerheten. [emoji1303]

Fy søren, det hørtes ikke noe gøy ut å være oppi den usikkerheten der. Håper de finner ut av alt raskt og at du får rett behandling som ikke kludrer til med å få til spire!

Her kom nok el som fryktet tidligere enn forventet! Positiv test i går som vanligvis betyr el i dag. Hadde håpet den drøyde til helga så jeg hadde fått mer tid med mannen (borte med jobb nå), men fikk heldigvis kommet meg hjem en snartur i går (takk og lov for bilen!). Så nå håper jeg tempstigninga kommer i morgen for nå ses vi uansett ikke før fredag. Skulle gjerne hatt mer aksjer men godt vi fikk til litt i det minste så satser på at det er alt som skal til :smiley-angelic001
Gøy å se tempkurven så langt!

D268E72E-BE83-4FE8-8E62-AFB64D9D9AA9.jpeg
 
Fy søren, det hørtes ikke noe gøy ut å være oppi den usikkerheten der. Håper de finner ut av alt raskt og at du får rett behandling som ikke kludrer til med å få til spire!

Her kom nok el som fryktet tidligere enn forventet! Positiv test i går som vanligvis betyr el i dag. Hadde håpet den drøyde til helga så jeg hadde fått mer tid med mannen (borte med jobb nå), men fikk heldigvis kommet meg hjem en snartur i går (takk og lov for bilen!). Så nå håper jeg tempstigninga kommer i morgen for nå ses vi uansett ikke før fredag. Skulle gjerne hatt mer aksjer men godt vi fikk til litt i det minste så satser på at det er alt som skal til :smiley-angelic001
Gøy å se tempkurven så langt!

Vis vedlegget 236444

Jeg tror også jeg har el i dag, evt i morgen. Superpositiv test i går og neg i dag. De siste syklusene har ff satt el 1-2 dager etter en sånn superpositiv test. Jeg venter i spenning på tempstigning, men håper ikke min sivile ulydighet i går resulterer i spire. Da får jeg et forklaringsproblem om et par uker [emoji51].

Behandling får jeg allerede i form av cortison tabletter som erstatning for det kortisolet jeg ikke lager selv. Bare litt vanskelig å finne riktig dose etter dagens planlagte stressnivå. Jeg er ikke vant til sånt, så det er en stor overgang. Litt skummelt at jeg risikerer å bli kjempesyk hvis jeg tar for lite, men ettersom dagene går og jeg føler meg fin, blir selvtilliten stadig større [emoji7]
 
Back
Topp