Vi som temper

Hadde en søvnløs natt, så valgte å ikke tempe siden jeg kun har ligget og vridd meg.
Da hadde temp blitt feil uansett, men skal tempe igjen I morgen :)
Merka en liten murring i dag. Håper det var egget som gravde seg fast, men kan også være kroppen min som er rar siden den jobber på overtid nå.
 
Hadde en søvnløs natt, så valgte å ikke tempe siden jeg kun har ligget og vridd meg.
Da hadde temp blitt feil uansett, men skal tempe igjen I morgen :)
Merka en liten murring i dag. Håper det var egget som gravde seg fast, men kan også være kroppen min som er rar siden den jobber på overtid nå.

Ikke bra med søvnløs natt... Håper du får sove i natt i det minste, så det ikke blir så stort hull i kurve i de spennende dpo-dagene! Det hadde vært bra om egget kunne grave seg godt ned og dele seg i massevis... Krysser fingrene for høy og fin temp i morgen. [emoji1303]
 
IMG_20171116_163859.png


La inn noen temper i løpet av helga, tror nemlig el var på søndag ift eggløsnings symptomer. Og da kom jammen krysset :) får håpe helgens sengekos ikke resulterer i graviditet. Skal jo ikke bli det før det har gått en syklus etter MA.
 
Vis vedlegget 236512

La inn noen temper i løpet av helga, tror nemlig el var på søndag ift eggløsnings symptomer. Og da kom jammen krysset :) får håpe helgens sengekos ikke resulterer i graviditet. Skal jo ikke bli det før det har gått en syklus etter MA.

Se der, ja! Plutselig 4 dpo er bra fangst [emoji39]. Det blir gitt veldig forskjellige beskjeder om graviditet etter MA. Hovedgrunnen til at man blir bedt om å vente, er lettere terminbestemmelse i neste graviditet. Jeg var i London da jeg fant ut av min MA. Gyn der mente vi bare skulle kjøre på hvis vi følte for det... [emoji12] Blir spennende dager neste uken [emoji1303] Jeg kjører også ulovlig runde nå - skrekkblandet fryd å se hvordan det ender [emoji4][emoji56]
 
Du er så streng med deg selv! Fall i temp på 0,1 grad må vel være innenfor vanlig måleunøyaktighet? Magefølelsen er det litt verre med. Den bruker å stemme. Jeg håper du tar feil... [emoji6]

Håper også å ta feil, men tviler sterkt. Magefølelsen er veldig sterk på at det ikke er noen mageboer her denne pp.
Tempen i seg selv er ikke ille, men bortfall av symptomer, synkende hvilepus i sammenheng med temp nedgang, det sier mye.
 
Det der ville jeg ikke kalt synkende! Den er jo høy! Itilegg om du har fått to streker må det være super positivt! Har du testet noe mer? Håper det er en litta spire der! [emoji173]️
Negativ test i dag, føler jeg så negativ. Men nå har jeg vært gravid en god del ganger, og kjenner stort sett når noe er på gang. Takk for litt optimisme [emoji173]
 
Ikke bra med søvnløs natt... Håper du får sove i natt i det minste, så det ikke blir så stort hull i kurve i de spennende dpo-dagene! Det hadde vært bra om egget kunne grave seg godt ned og dele seg i massevis... Krysser fingrene for høy og fin temp i morgen. [emoji1303]

Takk :D
Ja, jeg håper på det :) Var dum nok til å sovne etter jobb I går. :shifty:
 
Håper også å ta feil, men tviler sterkt. Magefølelsen er veldig sterk på at det ikke er noen mageboer her denne pp.
Tempen i seg selv er ikke ille, men bortfall av symptomer, synkende hvilepus i sammenheng med temp nedgang, det sier mye.

Du har vel rett, men jeg ønsker så veldig at du skal ta feil. I det minste få leve i spenning noen dager til. Det er så dumt å bli skuffet så tidlig dpo. Da blir syklusene så uendelig lange...
 
Ah, kjent problemstilling [emoji56]. Men jeg kan heldigvis sove døgnet rundt hvis jeg får tilbudet... [emoji16]

Haha, da er du lik sambo der ;) Jeg må holde meg våken til iallfall 22 I dag :P
 
Første pp med temping etter en liten tempepause!
6936b444dae42e2b37a6fc14043a644a.png

Hadde syklus uten EL sist, så ble mange dager med svak blødning. Håper på EL denne runde. :)
For en fin og jevn temp kurve. Sånn får jeg aldri.
 
Skjønner meg ikke helt på ff.. hadde negativ el test idag da.
be17c9b5788b690581d5e50001831432.jpg
Minner meg mye om min el løse forrige mnd, dog er min kortere men mønsteret ligner. Og ff tok feil jeg hadde ingen el.
Screenshot_20171116-192527.jpg
 
Skjer det ofte? At FF tar feil?

Den ombestemmer seg innimellom og flytter el et par dager frem og tilbake. Mest hvis den mottar motstridende informasjon om utflod, tester versus registrert temp. Og så kan det være utfordrende nok for både maskiner og folk å skjønne seg på sykluser som ikke følger noenlunde vanlig mønster... Har ikke selv opplevd at den har tatt direkte feil.
 
Den ombestemmer seg innimellom og flytter el et par dager frem og tilbake. Mest hvis den mottar motstridende informasjon om utflod, tester versus registrert temp. Og så kan det være utfordrende nok for både maskiner og folk å skjønne seg på sykluser som ikke følger noenlunde vanlig mønster... Har ikke selv opplevd at den har tatt direkte feil.

Ja, det kan jeg forstå. Kroppen oppfører seg ikke alltid eksemplarsik :P
 
Back
Topp