Vi som temper

Lovende temp[emoji7]

Tipper det er litt tilfeldig høyt så tidlig. Det hadde jo vært skikkelig typisk om det klaffet den ene pp vi har sendt innover nesten ingen soldater, og operere i ulovlig sone [emoji51]. Herlighet, jeg kommer til å bli søvnløs frem mot neste helg [emoji33]
 
90d306c57f74ea24a76f294cf86d413c.png


Ingen tvil om at el har vært her i hvert fall! Aldri hatt så høy temp 3dpo noen gang. [emoji6]. Blir noen nervepirrende dager fremover nå... [emoji33]
Spennende!!
 
20171118_092804.png
Fjernet noe data om CM som jeg i utgangspunktet ikke var særlig trygg på. Da flyttet FF krysset og la det inn heltrukket. Da er det vel bare å vente i spenning da, 4DPO.
 
Blir ikke klok på dette. Laveste hittill. Målte to ganger og fikk samme..
13fbea27d0e36f84e29c134e0e9a4be0.png
 
7d9aeae38f36d78915b44dcb084719da.png


Er min veldig lav? Eller har jeg bare normalt sett lav kroppstemperatur?
 
Nå må det da straks være el?
Ja, skulle tro det ut fra utfloden ihvertfall. FF setter EL til torsdag hvis tempen stiger fremover, så da er nok sjansene for en spire veldig små uansett... Men får bare vente og se :)
 
7d9aeae38f36d78915b44dcb084719da.png


Er min veldig lav? Eller har jeg bare normalt sett lav kroppstemperatur?

Synes den ser helt normal ut. Hvor måler du tempen? I munnen blir det vanligvis litt lavere verdier enn vaginalt. Har sett på mange kurver inne på ff. De fleste ligger mellom 36 og 37 gjennom hele syklusen. Nedre halvdel før el og øvre halvdel etter. Og de første 5-6 dagene etter el, er det like vanlig å krype på coverlinjen som å klatre oppover...
 
Synes den ser helt normal ut. Hvor måler du tempen? I munnen blir det vanligvis litt lavere verdier enn vaginalt. Har sett på mange kurver inne på ff. De fleste ligger mellom 36 og 37 gjennom hele syklusen. Nedre halvdel før el og øvre halvdel etter. Og de første 5-6 dagene etter el, er det like vanlig å krype på coverlinjen som å klatre oppover...

Jeg måler i munnen. Like spennende å våkne hver morgen nå for å se om tempen stiger eller synker :P
Blir spennende på tirsdag :D
 
Jeg måler i munnen. Like spennende å våkne hver morgen nå for å se om tempen stiger eller synker :P
Blir spennende på tirsdag :D

Gleder meg også til tirsdag, selv om jeg vet at jeg prøver å sette verdensrekord i tidligstrek [emoji56] Har mer tro på deg!
 
EC1E5386-E6F8-436E-B091-1DC1503620ED.jpeg

Målt til rett tid og testane blir positive etter 15 min. Alt håp er ute.
Såre bryst og illinger i livmora heil nederst. Da er det PMS TEGN.
 
Back
Topp