Vi som temper

Jeg har teke vekk alt av tester og har ikkje testa heller. Vil barre ha mensen NO og ny PP.

Ja, jeg ser den :( Når a likevel må komme, så kan a komme med en gang slik at du får begynt på neste runde!
 
Feste dipp er eit tegn på at egget fester seg. Det skjer fra 5 til 12 dpo. Når du får positiv test er fra 1 til 3 dager. Krysser og håper for deg. La egget klore seg fast.

Får virkelig håpe det :Heartred
Men hvis egget fester seg så sent som 12DPO, rekker hormonene å stoppe TR?
 
Ser ut som det går vegn for deg NO.
[emoji85] [emoji23] var virkelig så innstilt på negativt resultat denne mnd, tok testen bare fordi Krølle mente jeg avfeide denne pp vel raskt[emoji87] [emoji15] million følelser, skjønner ikke kroppen min i det heletatt[emoji23] [emoji85]
 
[emoji85] [emoji23] var virkelig så innstilt på negativt resultat denne mnd, tok testen bare fordi Krølle mente jeg avfeide denne pp vel raskt[emoji87] [emoji15] million følelser, skjønner ikke kroppen min i det heletatt[emoji23] [emoji85]

Juhuuuuuu! Det gikk, det gikk! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
167d5553bcf5621d872e11a15970b9dd.png


Dagens. Følger de andre kurvene fint med fall i temp på 5dpo. Eneste forskjellen er at hele dpo-kurven ligger høyere enn vanlig. Venter i spenning på fortsettelsen... [emoji1303]
 
Rart kor skuffa og såra jeg var i går. Var sint, arg, lei og kvifor meg heile tiden kjemisk og etc. Å i dag er skuffelsen over og vil barre inn på ny PP.
Rart kor fort det går over, hadde jeg vert lang sint korleis hadde det vert da.

Var godt og få ut
 
Rart kor skuffa og såra jeg var i går. Var sint, arg, lei og kvifor meg heile tiden kjemisk og etc. Å i dag er skuffelsen over og vil barre inn på ny PP.
Rart kor fort det går over, hadde jeg vert lang sint korleis hadde det vert da.

Var godt og få ut

Skjønner veldig godt at du ble utrolig skuffet over denne runden, når det var så sterke streker SÅ lenge. Hodet er en rar skrue og heldigvis går det an å kravle seg opp igjen. Imponert over at du er ovenpå igjen allerede i dag. Jeg pleier å surmule kraftig de første dagene i tr, men så snart den er avtagende, er jeg tipp topp motivert for eggjakt, som en annen liten glemsk gullfisk som har kommet en hel runde rundt i bollen sin... takker for spenningen denne runden, sender deg en stor klem og håper du får nyte godt av ryktet om ekstra fruktbarhet neste runde etter såpass klar kjemisk... [emoji1303][emoji173]️
 
Back
Topp