Vi som temper

Rart kor skuffa og såra jeg var i går. Var sint, arg, lei og kvifor meg heile tiden kjemisk og etc. Å i dag er skuffelsen over og vil barre inn på ny PP.
Rart kor fort det går over, hadde jeg vert lang sint korleis hadde det vert da.

Var godt og få ut

[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Ser helt klart den, det er tungt og slitsomt. Jeg var der i helgen, snøvlet meg ned i spekeskinke og gode oster som trøst. Kikket til og med på rusbrusen.
 
[emoji85] [emoji23] var virkelig så innstilt på negativt resultat denne mnd, tok testen bare fordi Krølle mente jeg avfeide denne pp vel raskt[emoji87] [emoji15] million følelser, skjønner ikke kroppen min i det heletatt[emoji23] [emoji85]

Hurraaaaa, gratulerer så mye! Så herlig at det gikk veien:Heartred
 
IMG_2099.PNG
Blir ikke helt klok på dette, men kjennes ut som eggløsning er rett rundt hjørnet. Blir litt deppa og for føles så bortkasta og bare la egget forsvinne uten å prøve. Ja ja mulighetene starter oppigjenn når vi begynner å prøve neste syklus.
 
Vis vedlegget 236860 Blir ikke helt klok på dette, men kjennes ut som eggløsning er rett rundt hjørnet. Blir litt deppa og for føles så bortkasta og bare la egget forsvinne uten å prøve. Ja ja mulighetene starter oppigjenn når vi begynner å prøve neste syklus.

Kjenner den følelsen! Tenk om det er gullegget som drar... [emoji33] Jeg gikk jo på en aldri så liten sivil ulydighet denne runden, og lever i ekstra spenning denne uken. Håper jeg slipper å bli tatt på fersken [emoji85].
 
Kjenner den følelsen! Tenk om det er gullegget som drar... [emoji33] Jeg gikk jo på en aldri så liten sivil ulydighet denne runden, og lever i ekstra spenning denne uken. Håper jeg slipper å bli tatt på fersken [emoji85].
He he blir jo litt vanskelig å vri seg unna den:) er jo lissom ingen unskydninger å komme med, da må man jo bekjenne sine synder ha ha. Vi sneik unna dongen en gang forrige periode, skal si det var mange rare ting jeg hadde i tankene om hva jeg skulle si til gyn om vi blei gravid...alt fra å stille seg helt uforstående om hvordan det hadde kunt skjedd til å skylde på dongen:happy:
Men tenk om det hadde vært gullegget, og det kan det jo være for deg.
 
[emoji85] [emoji23] var virkelig så innstilt på negativt resultat denne mnd, tok testen bare fordi Krølle mente jeg avfeide denne pp vel raskt[emoji87] [emoji15] million følelser, skjønner ikke kroppen min i det heletatt[emoji23] [emoji85]
Det var god lesing det:) Ønsker deg lykke til, må si jeg blei litt rørt når jeg så testen din.
 
Hadde eit håp jeg og men siden alder er med og ødelegger. Så er den kjemiske min gode venn. Jeg vil ikkje ha den kjemiske som min gode venn. Korleis bli uvenn med kjemiske ?
Ignorer den, duste kjemisk. Hater det og sa/MA
Har alder som ikke er på min side jeg og. Vi må ikke gi opp ennå, kan være gullegg igjenn:happy:
 
Ignorer den, duste kjemisk. Hater det og sa/MA
Har alder som ikke er på min side jeg og. Vi må ikke gi opp ennå, kan være gullegg igjenn:happy:

Hva er din alder?
 
Ja det har jeg to stk, ei på 16 og en på ti. Min nye samboer har ingen og hadde vært så koselig med et barn til sammen med han.

Ja, det har jeg full forståelse for
 
Takk:)Ja men er vist ikke så lett å få det til, blir egentlig fort gravid men mister.
Hvor lenge har du prøvd?

Nei, er virkelig ikke lett.

Jeg har vært uten prevensjon de siste 8årene siden jeg fikk beskjed om at jeg ikke kan få barn naturlig.
Nå er jeg sammen med en mann jeg virkelig elsker og ønsker å ha et liv sammen med.
Han vil ha barn og siden jeg er 30, er det på tide å sette i gang.
Prøver Letrozol for første gang. Skal til legen om et par uker for å sjekke mer. Samt GU i januar.
Blir en lang vei å gå frykter jeg
 
Nei, er virkelig ikke lett.

Jeg har vært uten prevensjon de siste 8årene siden jeg fikk beskjed om at jeg ikke kan få barn naturlig.
Nå er jeg sammen med en mann jeg virkelig elsker og ønsker å ha et liv sammen med.
Han vil ha barn og siden jeg er 30, er det på tide å sette i gang.
Prøver Letrozol for første gang. Skal til legen om et par uker for å sjekke mer. Samt GU i januar.
Blir en lang vei å gå frykter jeg
Håper for deg:) vet ikke hva som er problemet hos deg, men veit det er mye hjelp å få og også ivf.
Jeg utredes fordi vi har mista 3 på rad det siste året, håper å slippe det igjenn. Regner med at vi kan starte å prøve igjenn neste syklus ( kommer til å gjøre det uansett)
 
Håper for deg:) vet ikke hva som er problemet hos deg, men veit det er mye hjelp å få og også ivf.
Jeg utredes fordi vi har mista 3 på rad det siste året, håper å slippe det igjenn. Regner med at vi kan starte å prøve igjenn neste syklus ( kommer til å gjøre det uansett)

Jeg vet faktisk helt ikke. GU skrev en diagnose men sa noe annet. Diagnosen jeg fikk er såpass rar, at t.o.m fastlege klør seg i hodet. Derfor jeg vil ha en ny utredning :)
 
Oldemor mi var 45 år og tvillinger kom.
ja det er mulig, så lenge man orker og holder ut til tross for nedturer kommer den til å sitte. Det er jeg sikker på. Mamma og pappa fikk beskjed om at de ikke kunne få barn, men da hun var 35 fikk hun meg og 37 min søster og måtte plutselig begynne med prev da i slutten av 30 åra. Noen er fruktbare også i litt godt voksen alder.
Den som gir seg har tapt
 
Back
Topp