Vi som temper

Jeg vet faktisk helt ikke. GU skrev en diagnose men sa noe annet. Diagnosen jeg fikk er såpass rar, at t.o.m fastlege klør seg i hodet. Derfor jeg vil ha en ny utredning :)
Så merkelig, da skjønner jeg du vill ha ny utredning. Fastlegen min er ganske grønn når det gjelder habituell abort og svangerskap, går til privat gyn virker som hun veit litt mer og kanskje kan hjelpe oss.
 
Så merkelig, da skjønner jeg du vill ha ny utredning. Fastlegen min er ganske grønn når det gjelder habituell abort og svangerskap, går til privat gyn virker som hun veit litt mer og kanskje kan hjelpe oss.

Jeg har time til GU 03/01. Hovedgrunnen til at jeg skal til fastlege først er for å henvisning dit :p
Uten henvisning er det 1400kr per gang men får jeg henvisningen jeg vil ha, er det bare egenandel og det kommer under frikortordningen :)
Valgte å ringe for å få time først pga lang ventetid hos GU
 
ja det er mulig, så lenge man orker og holder ut til tross for nedturer kommer den til å sitte. Det er jeg sikker på. Mamma og pappa fikk beskjed om at de ikke kunne få barn, men da hun var 35 fikk hun meg og 37 min søster og måtte plutselig begynne med prev da i slutten av 30 åra. Noen er fruktbare også i litt godt voksen alder.
Den som gir seg har tapt

Så sant så sant. Har født 5 barn og den eldste er 29 og yngste er 5 så tenker det skal være håp.
Der må jo være egg når jeg får positive tester men egget vil ikkje. Da KAN det Være eit som vil.

KRYSSER OG HÅPER FOR OSS.
 
Så sant så sant. Har født 5 barn og den eldste er 29 og yngste er 5 så tenker det skal være håp.
Der må jo være egg når jeg får positive tester men egget vil ikkje. Da KAN det Være eit som vil.

KRYSSER OG HÅPER FOR OSS.
Krysser og håper for oss jeg også.
Vi skal klare det.
 
Jeg har time til GU 03/01. Hovedgrunnen til at jeg skal til fastlege først er for å henvisning dit :p
Uten henvisning er det 1400kr per gang men får jeg henvisningen jeg vil ha, er det bare egenandel og det kommer under frikortordningen :)
Valgte å ringe for å få time først pga lang ventetid hos GU
Ja det er kjempe dyrt, gyn jeg går til tar ikke imot hendvisning og koster 900kr timen. Men hun er kjempeflink og det er ikke ventetid, jeg har ikke tid til mer venting enn jeg må pga jeg føler den biologiske klokka går for fort. Har fått time til utredning på sykehuset også, men ikke før april ( lang vente tid) og de ville helst at vi skulle vente til etter det med å prøve. Satser på å være langt inni svangerskapet innen den tid ( optimistisk)
 
4 dpo i dag å tempen hoppet litt opp igjen. Ser ut til at den ligger litt høyere en sist periode foreløpig [emoji1319]
IMG_5828.jpg
IMG_5827.jpg
 
I dag var det nytt hopp, minner nesten om ett halvt juletre :D

Fått litt julestemning her.

Står noe på FF om at "rocky" kurve kan være tegn på manglende el.

Kan jo være at tempen stabiliserer seg her oppe :)

Fått sånn fin stabil kurve som noen av dere andre har :happy119

20171121_061419.png
 
I dag var det nytt hopp, minner nesten om ett halvt juletre :D

Fått litt julestemning her.

Står noe på FF om at "rocky" kurve kan være tegn på manglende el.

Kan jo være at tempen stabiliserer seg her oppe :)

Fått sånn fin stabil kurve som noen av dere andre har :happy119

Vis vedlegget 236917

Jeg har fortsatt tro pp festedip i går, og at du nå er på vei mot nye høyder og to streker om et par dager[emoji39]. Spenningen lever definitivt med så fin og høy temp!
 
a7ff88c533940b0ca1c269412ba3cbd5.png


Jeg følger mine tre forrige kurver, så tror egentlig jeg kan begynne å senke skuldrene litt nå. Litt usikker på tempen i dag, for det har blitt iskaldt ute, og jeg våknet av at jeg hakket tenner og var iskald. Får se i morgen om tempen spretter opp eller ned. Har en kurvesplitt 7dpo pp de tre andre rundene [emoji12]. Må nok uansett ta en aldri så liten test i ettermiddag. [emoji56]
 
Jeg har fortsatt tro pp festedip i går, og at du nå er på vei mot nye høyder og to streker om et par dager[emoji39]. Spenningen lever definitivt med så fin og høy temp!

Det hadde vært noe det:)

Enn du da? Var det i dag du skulle teste og ta div. undersøkelser? I så fall må du og evt. blindpassasjer ha lykke til.
 
Det hadde vært noe det:)

Enn du da? Var det i dag du skulle teste og ta div. undersøkelser? I så fall må du og evt. blindpassasjer ha lykke til.

Jeg skal ta en g-test i ettermiddag bare for å tilfredsstille testetrangen. Hormonstresstesten som potensielt kan kverke en evt spire, har jeg ikke fått time til ennå, så der må jeg nok smøre meg med tålmodighet [emoji854]
 
Litt halvveis temping i helga (har sovet leeenge). Går fortsatt liiitt opp. 8dpo i dag. Skal teste i morgen og/eller tors Ha en fin dag alle sammen!
 

Vedlegg

  • IMG_5383.PNG
    IMG_5383.PNG
    215,6 KB · Visninger: 62
f1e694ad65144861ff283df69b91dac1.png


Hmmm. Hva skal man si? Tror heller det er TR på vei enn en spire [emoji27][emoji24][emoji17]
 
f1e694ad65144861ff283df69b91dac1.png


Hmmm. Hva skal man si? Tror heller det er TR på vei enn en spire [emoji27][emoji24][emoji17]

Hmmm, farlig med to på rad i den fasen. Men du må ikke gi opp før du ser morgendagens temp i alle fall. Eller helst ikke før tr kommer. Sjekk med kurvene inne på ff. Tipper det er mange gravide som har sånn kurve også... Hold ut!! [emoji173]️[emoji1303]
 
Trodde tempen skulle gå enda mer ned siden jeg skulle hatt mensen igår eller idag, men den er liksom fortsatt litt høy. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette
3c3e42cc2a1007e84b11394dfbf125b7.png
 
Hmmm, farlig med to på rad i den fasen. Men du må ikke gi opp før du ser morgendagens temp i alle fall. Eller helst ikke før tr kommer. Sjekk med kurvene inne på ff. Tipper det er mange gravide som har sånn kurve også... Hold ut!! [emoji173]️[emoji1303]

Kanskje, men jeg kjenner PMS monsteret lage kaos i hodet mitt :( Skal så klart fortsette å tempe.
 
Back
Topp