Vi som temper

Det vet jeg ikke. Sannsynligvis ikke så veldig stor, siden tempen veldig godt viser når el har vært. Men det dukker jo opp en og annen solskinnshistorie. Tror ikke du tar skade av en fest uansett [emoji39].
 
Dere som har mye erfaring innenfor feltet.. :p Når er det best å tempe? Og kan man registere temp hele døgnet, så lenge man gjør det på samme tid?

Det er som andre sier her - rett etter man har våknet, og før man står opp, til omtrent samme tid, uansett om det er hverdag eller helg. Jeg merker ikke vesentlig forskjell på 10-15 min til eller fra, men har klokka på samme tid hver dag.

Fertility friend har et greit kurs som forklarer hvordan ting fungerer, synes det var nyttig i begynnelsen, og selv over ett år etter at jeg startet temping, slår jeg fortsatt opp hvis jeg lurer på noe.

Dere som spør om betalversjon eller ikke - jeg klarer meg fint på gratis-versjonen. En del funksjoner mangler, men jeg synes det fungerer greit likevel.
 
Klarte å knuse temperaturmåleren på morgenen så ikke noe ny temp gitt.. men negativ EL test både strip og digital i går kveld. Men positiv digital i dag morges ☺️☺️
 
Jeg begynte å tempe denne syklusen etter SA, og forsto det sann at el pleier å være neddi en «grop» så da tenkte jeg at da var el på fredag? Men om jeg jukser å plotter inn flere høye temperaturer så kommer krysset på lørdag. Er det noen som har lyst å forklare? [emoji28]

fa7cd7cbb952ff164413bd88b8ca0512.png
 
Jeg begynte å tempe denne syklusen etter SA, og forsto det sann at el pleier å være neddi en «grop» så da tenkte jeg at da var el på fredag? Men om jeg jukser å plotter inn flere høye temperaturer så kommer krysset på lørdag. Er det noen som har lyst å forklare? [emoji28]

fa7cd7cbb952ff164413bd88b8ca0512.png
Ofte er el dagen etter istempraturen[emoji6]
Min legger den inn en til to dager etter den droppen i temp.
 
Feber i natt, men temp har gått ned nå. Men ikke helt normal temp, så helt feil tid å få unøyaktigheter i målingene på tampen mot el letingen[emoji40] [emoji13]
Screenshot_20171105-093431.jpg
 
Ofte er el dagen etter istempraturen[emoji6]
Min legger den inn en til to dager etter den droppen i temp.

Det varierer hos meg om jeg får registrert el i dumpa eller dagen etter. Kommer an på hva jeg har lagt inn av utflod og pos/neg el-tester. Ff bruker alle opplysninger...
 
Det varierer hos meg om jeg får registrert el i dumpa eller dagen etter. Kommer an på hva jeg har lagt inn av utflod og pos/neg el-tester. Ff bruker alle opplysninger...
Ja tenkte ikke på at det muligens var forskjellig fra person til person [emoji23]
 
Fortsatt høy temp selvom det ble to timer senere enn vanlig, men ingen tydelig strek på testene, hva skjer?

2D74B70A-9681-47D7-AEC8-1181905FD2A2.jpeg

90E3681F-580C-4C68-9C2F-BCC5BFB92F74.jpeg
 
Fortsatt høy temp selvom det ble to timer senere enn vanlig, men ingen tydelig strek på testene, hva skjer?

Vis vedlegget 235627
Vis vedlegget 235628

To timer forsinkelse kan gi høy temp i seg selv. Høy temp er uansett alltid lovende på dette tidspunktet! Ta ny test i ettermiddag. Enten blir det sterkere strek, eller så var det en streifer. Håper på det første!! [emoji7]
 
To timer forsinkelse kan gi høy temp i seg selv. Høy temp er uansett alltid lovende på dette tidspunktet! Ta ny test i ettermiddag. Enten blir det sterkere strek, eller så var det en streifer. Håper på det første!! [emoji7]
Frykter det bare er en streifer altså, har jo ikke fått en eneste tydelig test :arghh:
 
Fortsatt høy temp selvom det ble to timer senere enn vanlig, men ingen tydelig strek på testene, hva skjer?

Vis vedlegget 235627
Vis vedlegget 235628
Om du måler to timer for sent kan du trekke fra ca 0,2 °C (anbefaler ikke å legge inn den korrigerte tempen i FF, men du kan ha det i bakhodet, evt legge inn som et notat).
Hvor lang lutealfase har du vanligvis, da? I mitt første svangerskap hadde jeg kun en svak, svak strek på IKM (13 dpo), den kom innenfor fristen, men måtte myse for å se den. Men resultatet er nå en meget livlig jente på tre år. [emoji23] Krysser fingrene for deg!
 
IMG_2094.PNG
Skjønner ikke så mye av tempingen ennå, men er det normalt at den stiger sånn? Og hvorfor er noen rundinger mørkeblå og noen blå ring?
Har bare prøvd i ti dager med temping, håper jeg skjønner mer etterhverto_O
 
Back
Topp