Vi som temper

Jadda, HVIS jeg har fått klarsignal til å kjøre på denne runden. Må gjøre ferdig spiredrepende utredning først, og få litt bedre voksevilkår i kroppen her. Jeg er jo SÅ tålmodig [emoji51]. Kommer sikkert til å henge på telefonen fra neste uke, helt til de gir meg time [emoji23].

Det forteller bare hvor sterkt ønsket ditt er :Heartpink:Heartpink
Kan jeg spørre hvilket utfordringer du møter? :)
 
Det forteller bare hvor sterkt ønsket ditt er :Heartpink:Heartpink
Kan jeg spørre hvilket utfordringer du møter? :)

Utredes for årsak til binyrebarksvikt. To av testene jeg skal gjennom er kontraindisert ved graviditet/graviditeten gjør svaret ubrukelig. Pluss MR, som ikke er anbefalt i første trimester. Og så er stoffskifteprøvene så høye akkurat nå at det ikke er forenlig med levende, friskt foster. Men behandling er startet [emoji7] Når jeg får klarsignal til prøving, vil jeg få tett oppfølging både fra endo og gyn fra positiv test, for å skape optimale sjanser for å komme gjennom svangerskapet. Har hatt hyperemesis tidligere, og hvis det skjer igjen, må jeg belage meg på et helt svangerskap på sykehus. Men det skal jeg klare, hvis jeg bare blir gravid [emoji173]️
 
Utredes for årsak til binyrebarksvikt. To av testene jeg skal gjennom er kontraindisert ved graviditet/graviditeten gjør svaret ubrukelig. Pluss MR, som ikke er anbefalt i første trimester. Og så er stoffskifteprøvene så høye akkurat nå at det ikke er forenlig med levende, friskt foster. Men behandling er startet [emoji7] Når jeg får klarsignal til prøving, vil jeg få tett oppfølging både fra endo og gyn fra positiv test, for å skape optimale sjanser for å komme gjennom svangerskapet. Har hatt hyperemesis tidligere, og hvis det skjer igjen, må jeg belage meg på et helt svangerskap på sykehus. Men det skal jeg klare, hvis jeg bare blir gravid [emoji173]️

Du er sterk. Historien din fortjener stor respekt. Jeg håper virkelig du får positivt svar snart! Det er virkelig fortjent :Heartred
 
Du er sterk. Historien din fortjener stor respekt. Jeg håper virkelig du får positivt svar snart! Det er virkelig fortjent :Heartred

Takk for det! Føler meg ikke så sterk akkurat nå må jeg innrømme. Litt uvirkelig å være definert som alvorlig syk, når jeg føler meg ganske bra på startet behandling. Men jeg er født optimist, og klarer på magisk vis å krabbe opp fra de fleste avgrunner etter noen dagers surmuling... Er nok mange her inne som fortjener en spire mer enn meg, men jeg lever i håpet [emoji1303]
 
Takk for det! Føler meg ikke så sterk akkurat nå må jeg innrømme. Litt uvirkelig å være definert som alvorlig syk, når jeg føler meg ganske bra på startet behandling. Men jeg er født optimist, og klarer på magisk vis å krabbe opp fra de fleste avgrunner etter noen dagers surmuling... Er nok mange her inne som fortjener en spire mer enn meg, men jeg lever i håpet [emoji1303]

Jeg synes ikke noen fortjener spiren mer eller mindre enn deg.
Du er flink og sterk samtidig som du har en skulder til de som trenger det her inne. Du har absolutt min respekt og støtte :D
 
Jeg synes ikke noen fortjener spiren mer eller mindre enn deg.
Du er flink og sterk samtidig som du har en skulder til de som trenger det her inne. Du har absolutt min respekt og støtte :D

Tusen takk for fine ord! De er arkivert i hjerteroten [emoji173]️
 
Jadda, HVIS jeg har fått klarsignal til å kjøre på denne runden. Må gjøre ferdig spiredrepende utredning først, og få litt bedre voksevilkår i kroppen her. Jeg er jo SÅ tålmodig [emoji51]. Kommer sikkert til å henge på telefonen fra neste uke, helt til de gir meg time [emoji23].
Bare du å få deg selv fremst i køen, dette haster jo[emoji106] [emoji1] [emoji7]
 
Tempen kan være litt rar mens hcg ennå er i kroppen, men det skal være mulig å detektere el likevel. Har du prøvd å søke inne på ff sine infosider om hva de foreslår? Klem til deg! Håper du får ny spire med en gang! [emoji173]️
Takk! Gjør et forsøk med den tempingen, FF sier "You can chart immediately after a miscarriage", så får se hvordan det går;)
 
Jeg tempet første syklus etter min MA. Begynte så fort blødningen avtok (tempet vaginalt). Kurven var helt annerledes enn den pleier, og det var fryktelig frustrerende samtidig som det var godt å føle at jeg «gjorde noe» for å ta tilbake kontrollen, hvis du skjønner. Hadde hCG i kroppen helt fram til tr kom, så EL-tester var det lite vits i, men tempen indikerte at jeg hadde EL, selv om kurven var mye vanskeligere å tolke enn vanlig. Det var en bitteliten trøst oppi det hele, å se at kroppen min tross alt fungerte.
Håper du er raskt i rute igjen, du også!

Jeg hadd ikke så lyst å tempe om det ikke var noe vits, men ser at FF skriver at det går, så gjør et forsøk. Sist fikk jeg EL rett etter at HCG forsvant ut av kroppen og med positiv EL-test, så det gikk da, men det var ikke lett. Brukte både G-tester og EL tester for å følge med i tiden før:)
 
13 dpo , å veldig lite forandring fra i går, ser i hvertfall ikke ut som tr kommer av kurven. Bite bite litt ned, men jeg lå litt i halvvåken tilstand en stund før klokken ringte, hvordan kan det påvirke?
IMG_5755.jpg
 
Stigning i dag. Fremdeles negativ EL test. Men den er sterkere enn i går, så får se igjen i morgen
A85FDB30-4314-4C63-9DB2-A6D80C752A12.jpeg
 
13 dpo , å veldig lite forandring fra i går, ser i hvertfall ikke ut som tr kommer av kurven. Bite bite litt ned, men jeg lå litt i halvvåken tilstand en stund før klokken ringte, hvordan kan det påvirke? Vis vedlegget 235570

Det ser jo fortsatt spennende ut! Jeg har ikke fått rare utslag på kurven av å ligge stille halvsvime og vente på klokken en stund. Ellers vil det meste av bevegelse få tempen til å gå opp, og de fleste seriemålinger få tempen til å gå ned... ser jo veldig riktig ut i forhold til dagene før.
 
Hmmm, denne så jeg ikke komme! Skal sies jeg var litt varm når jeg våkna, men har det såå mye å si for at tempen spretter så høyt opp? Den har aldri før vært så høy!
03980D5A-3256-44D8-B6F2-9A46DAA86D3F.jpeg
 
Det ser jo fortsatt spennende ut! Jeg har ikke fått rare utslag på kurven av å ligge stille halvsvime og vente på klokken en stund. Ellers vil det meste av bevegelse få tempen til å gå opp, og de fleste seriemålinger få tempen til å gå ned... ser jo veldig riktig ut i forhold til dagene før.
Hm ja vi får se nærmeste dagene [emoji43]
Jeg sov ikke så urolig i natt heller som jeg gjør til tider. Snur meg ofte på natta. Invitert på fest i dag, men tørr jo egentlig ikke drikke enda.
 
Hm ja vi får se nærmeste dagene [emoji43]
Jeg sov ikke så urolig i natt heller som jeg gjør til tider. Snur meg ofte på natta. Invitert på fest i dag, men tørr jo egentlig ikke drikke enda.

Du får finne på en unnskyldning da [emoji56].
 
Back
Topp