Vi som temper

Noen som vet om det er noen vits å begynne å tempe rett etter å ha abortert for å finne eggløsningen før første mens?
 
Da gikk tempen så vidt opp igjen [emoji1303] I går hadde jeg bølger a murringer og små menskramper(svakere en jeg pleier ha) hele dagen, måtte stadig gå å sjekke om tr kom men nei. Pleier aldri ha det så lenge uten at tr kommer, pleier ha det noen timer bare før tr. Å utfloden er tynn å blank/hvit hmm Å når jeg la mer i går hadde jeg kraftige stikk i venstre eggestokk. 12 dpo nå! Kan babyklistere være grunnen siden det gir økt blodsirkulasjon i livmor ? Men tempen hadde vel sunket mer om tr var på vei?
IMG_5752.jpg
 
Noen som vet om det er noen vits å begynne å tempe rett etter å ha abortert for å finne eggløsningen før første mens?

Tempen kan være litt rar mens hcg ennå er i kroppen, men det skal være mulig å detektere el likevel. Har du prøvd å søke inne på ff sine infosider om hva de foreslår? Klem til deg! Håper du får ny spire med en gang! [emoji173]️
 
Da gikk tempen så vidt opp igjen [emoji1303] I går hadde jeg bølger a murringer og små menskramper(svakere en jeg pleier ha) hele dagen, måtte stadig gå å sjekke om tr kom men nei. Pleier aldri ha det så lenge uten at tr kommer, pleier ha det noen timer bare før tr. Å utfloden er tynn å blank/hvit hmm Å når jeg la mer i går hadde jeg kraftige stikk i venstre eggestokk. 12 dpo nå! Kan babyklistere være grunnen siden det gir økt blodsirkulasjon i livmor ? Men tempen hadde vel sunket mer om tr var på vei? Vis vedlegget 235508

Har aldri prøvd babyklister, så aner ikke hva der kan gi for slags påvirkning. Så lenge det ikke er noen tr, er det godt håp om å være gravid! Hold ut! Jeg heier på deg fra sidelinjen! [emoji1303]
 
I dag. Fremdeles negativ EL test. ☺️
 

Vedlegg

  • D64FC946-8CDF-4ABC-BB73-20EDEF1232D5.jpeg
    D64FC946-8CDF-4ABC-BB73-20EDEF1232D5.jpeg
    178,6 KB · Visninger: 61
Noen som vet om det er noen vits å begynne å tempe rett etter å ha abortert for å finne eggløsningen før første mens?
Jeg tempet første syklus etter min MA. Begynte så fort blødningen avtok (tempet vaginalt). Kurven var helt annerledes enn den pleier, og det var fryktelig frustrerende samtidig som det var godt å føle at jeg «gjorde noe» for å ta tilbake kontrollen, hvis du skjønner. Hadde hCG i kroppen helt fram til tr kom, så EL-tester var det lite vits i, men tempen indikerte at jeg hadde EL, selv om kurven var mye vanskeligere å tolke enn vanlig. Det var en bitteliten trøst oppi det hele, å se at kroppen min tross alt fungerte.
Håper du er raskt i rute igjen, du også!
 
5c523fbae85e27d720b95de75f91f58f.png


Kan ikke skjønne noe annet enn at EL har vært allerede?
 
Nå, vil jeg tro! Gratulerer!!
Gratulerer så mye[emoji7] [emoji173]
Gratulerer så mye[emoji4][emoji1303]
Se her ja! Gratulerer så mye! Jeg tipper CBD vil bli positiv nå, men jeg hadde ventet til i morgen tidlig og testet på morgenurin, men jeg har massiv testeangst, da ... [emoji85][emoji23]

Tusen takk, alle dere fine gode damer ❤❤ drister meg på en CB i morgen tidlig! Dette er helt uvirkelig, endelig gikk det❤ så glad vi gikk til gyn og fikk hjelp. Heldigvis lagde ikke pcoen mer problemer enn ved mens og det å få naturlig eggløsning!
Håper dere alle får babystrek snart!
 
Ble fort hekta på temping er bare CD7 i dag. Godt å kunne sammnligne min kurver med deres. Må bare få litt mere målinger inn i min først. El er ca på CD17 så har noen dager igjen. Utolmodig.
 
Back
Topp