Vi som temper

Om tempen holder seg oppe imorgen drar jeh å tar blodprøver for å se om jeg har hat eggløsning. Men tror ikke det da jeg ikke fått noe positive tester
Screenshot_2017-11-01-10-48-58-810x1440.png
 
Tiden går jo så sent! Er så utolmodig på hva tempen blir i morgen, men alt for tidlig å sove m det første [emoji23]
 
Hei! Som nevnt tidligere, første runde med temping og litt lange, ustabile sykluser. Forrige syklus var 38 dager og har vært veldig lik denne med tanke på spotting på CD17/18 (kjekt med app for å sammenligne). Skjønner bare ikke helt hva som skjer her nå. Bruker å ha eggløsningsslim hver måned, men har ikke sett snurten av dette ennå (kom cd22 forrige pp). Likevel er tempen på vei opp. Kan jeg virkelig hatt EL uten endret utflod? Eller er jeg bare i ferd med å bli syk? [emoji23]

Hilsen en nybegynner

9788826884727c10054aa2fbb56c8b99.png
 
Å nei tempen gikk ned :( men jeg er kald på skuldrene, hadde vist ikke hatt dyna over som jeg pleier. Mister litt iveren nå :(
IMG_5733.jpg
 
11 dpo. Klarte ikke la være nå, jeg ser i hvertfall ingenting [emoji174] Er så lei av å bli skuffet, blir det aldri min tur?
IMG_5734.JPG
IMG_5735.jpg
 
Å nei tempen gikk ned :( men jeg er kald på skuldrene, hadde vist ikke hatt dyna over som jeg pleier. Mister litt iveren nå :( Vis vedlegget 235428

Hmmm. Ser den. Ikke så bra tegn at tempen faller på denne tiden i syklusen. Du får gå inn i «charts like mine» og filtrere ut bare de gravide og sammenligne litt... det bruker jeg å gjøre. Og hvis tempen stiger igjen, er ikke alt håp ute.

Min temp sank helt til coverline i dag. Jeg visste jo at det ikke var håp, men det er litt vondt å få det bekreftet uansett. De neste 6-8 ukene skal jeg gjennom MR-undersøkelser og to tester som er kontraindisert som gravid, så jeg må bare stålsette meg for temping av ytterligere minst to kurver som ender i tr. Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra hele forumet her i den perioden, men det ser ikke ut som om jeg klarer det [emoji85]. For spennende å følge dere [emoji56].
 
Hmmm. Ser den. Ikke så bra tegn at tempen faller på denne tiden i syklusen. Du får gå inn i «charts like mine» og filtrere ut bare de gravide og sammenligne litt... det bruker jeg å gjøre. Og hvis tempen stiger igjen, er ikke alt håp ute.

Min temp sank helt til coverline i dag. Jeg visste jo at det ikke var håp, men det er litt vondt å få det bekreftet uansett. De neste 6-8 ukene skal jeg gjennom MR-undersøkelser og to tester som er kontraindisert som gravid, så jeg må bare stålsette meg for temping av ytterligere minst to kurver som ender i tr. Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra hele forumet her i den perioden, men det ser ikke ut som om jeg klarer det [emoji85]. For spennende å følge dere [emoji56].
Mistet helt piffen nå kjenner jeg, håpet så nå :( Huff så kjedelig for din del å da, skal ikke være lett m denne biologien! Man håper jo alltid litt, vondt å få det avkreftet ja!
Ser ingen tydelig strek i hvertfall. Har det dukket opp noe etter fristen?
Tok bilde etter 3 min å kastet den i skuffelse. Rart har masse murring i dag også, å stikking i lysken som jeg har hatt siste dagene. Det er 2 stk på gv test tråden for november som sier de ser svak strek , men klarer ikke helt tro det før jeg ser det selv m mitt dårlige streksyn.
 
Mistet helt piffen nå kjenner jeg, håpet så nå :( Huff så kjedelig for din del å da, skal ikke være lett m denne biologien! Man håper jo alltid litt, vondt å få det avkreftet ja!

Tok bilde etter 3 min å kastet den i skuffelse. Rart har masse murring i dag også, å stikking i lysken som jeg har hatt siste dagene. Det er 2 stk på gv test tråden for november som sier de ser svak strek , men klarer ikke helt tro det før jeg ser det selv m mitt dårlige streksyn.

Jeg ser faktisk noe veldig svakt jeg også:) håper den blir sterkere:)
 
Jeg ser faktisk noe veldig svakt jeg også:) håper den blir sterkere:)

What 3 som ser strek da[emoji43] Spennende dager fremmover da! Tempen i dag kan være litt feil siden jeg var kald på skuldrene , er litt frysen a meg å blir veldig påvirket av sånt. Får likfingre fort, får se hva det viser i morgen. CD 29 i dag, hatt syklus på 29 de 2 sister månedene hm
 
What 3 som ser strek da[emoji43] Spennende dager fremmover da! Tempen i dag kan være litt feil siden jeg var kald på skuldrene , er litt frysen a meg å blir veldig påvirket av sånt. Får likfingre fort, får se hva det viser i morgen. CD 29 i dag, hatt syklus på 29 de 2 sister månedene hm

Blir spennende å følge med de neste dagene nå:) krysser fingrene:)
 
Og der gikk tempen ned [emoji21][emoji21] Men jeg sovner med vinduet åpent og våknet med kun dyne på beina. Har det noe og si?
32cf66367bf6f0ce805975cc92d2978c.jpg
 
Hmm.. fikk en dupp på tempen i dag. :bored: Noen andre som pleier å få det?
 

Vedlegg

  • IMG_0932.PNG
    IMG_0932.PNG
    279,5 KB · Visninger: 79
Her er siste kurve. 12dpo. Fått to veldig svake streker 10 og 11 dpo, men er så redd for kjemisk/skygge at jeg ikke tror på dem. FF vil jeg skal teste i dag, for i forrige syklus var lutealfasen 11 dager.
Har kjent murringer noen dager nå og tenkt nå kommer mensen, men foreløpig ingen spotting heller. Ømt høyrebryst på oversiden, og i går kveld ble jeg skikkelig kvalm sånn helt plutselig mens jeg så på TV, gikk over etter ca 10 minutter.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20171102-092845.jpg
    Screenshot_20171102-092845.jpg
    695,8 KB · Visninger: 74
Lav på monitoren i dag, første dagen den spør om tester denne runden.
59db563c2e432e3c1a4f8571a3f9ca5b.jpg


Irriterende siden EL testene fra makesure har vist dette de siste tre dagene:
657868eefe1e724cf666abc002024d8b.jpg


Kan se ut som EL var i går? [emoji28] Mye tidligere enn forventet [emoji85] Spent på testing videre!

Det stemmer isåfall med tempingen!

32faa562a194d432ce764b855ba7b373.png
 
Back
Topp