Vi som temper

Kanskje du ikke har fått kryss fordi du mangler en del målinger? Bare for å se hva som skjer, kan du jo prøve å legge inn noen temperaturer på de dagene du mangler[emoji4]
Ja jeg hadde feber de dagene, så tempen ble discarded, men kan prøve det ja og se :)
 
Jeg endra tempen første dagen jeg hadde feber, og da kom krysset med en gang gitt, så da velger jeg å tro jeg er 6 dpo idag ;) Har tydeligvis alltid et tempdip 6 dpo, men det har aldri vært så langt nede som under cl, så litt spennende er det jo :)
59D2B8B1-C791-4394-BAD4-11640383D8B3.jpeg
 
Ikke noe kjempe hopp men tempen gikk i hvertfall opp[emoji173]️[emoji7] 36,66(men den fikk jeg ikke tatt like raskt som den i dag da så kan være litt feil) i går mot 36,74 i dag. Venter med gv test til fredag [emoji43] 10 dpo nå.
IMG_5731.jpg
 
Ikke noe kjempe hopp men tempen gikk i hvertfall opp[emoji173]️[emoji7] 36,66(men den fikk jeg ikke tatt like raskt som den i dag da så kan være litt feil) i går mot 36,74 i dag. Venter med gv test til fredag [emoji43] 10 dpo nå. Vis vedlegget 235362

Jeg blir her og heier på deg til fredag!! Håper så at du ruger på en liten spire nå!
 
Når pleier kurven deres å stagnere etter EL?
Min går jo til himmels, tror jeg må bytte batteri på termometeret i dag. :confused004
 

Vedlegg

  • 8D3A502F-1C77-43D6-BDA5-83EC1F8A272B.jpeg
    8D3A502F-1C77-43D6-BDA5-83EC1F8A272B.jpeg
    469,6 KB · Visninger: 77
Jeg blir her og heier på deg til fredag!! Håper så at du ruger på en liten spire nå!

Awww tusen takk for det, setter så pris på tilbakemeldingene så jeg forstår dette her bedre. Tørr ikke håpe egentlig , selv om jeg har drømt meg bort med å se på babyutstyr på nett siste dagene [emoji23][emoji85] Før tempingen hadde jeg jo begynt å tro at noe var galt m kroppen min. I det minste vet jeg nå takket være dere å temping , at den slipper jo egg som den skal bare senere en jeg trodde. Blir spennende dette her[emoji43] Har jo ikke barn fra før heller vi.
 
Når pleier kurven deres å stagnere etter EL?
Min går jo til himmels, tror jeg må bytte batteri på termometeret i dag. :confused004
Jeg ville prøvd en gt med de temperaturene.
Helt fantastisk himmelreise[emoji7]
 
Ikke noe kjempe hopp men tempen gikk i hvertfall opp[emoji173]️[emoji7] 36,66(men den fikk jeg ikke tatt like raskt som den i dag da så kan være litt feil) i går mot 36,74 i dag. Venter med gv test til fredag [emoji43] 10 dpo nå. Vis vedlegget 235362
Se der ja [emoji106] [emoji4] virkelig lovende[emoji7] [emoji256]
 
Når pleier kurven deres å stagnere etter EL?
Min går jo til himmels, tror jeg må bytte batteri på termometeret i dag. :confused004

Jeg har trua på deg jeg [emoji173]️[emoji3][emoji1319] hår jo rett t være!
 
Jeg ville prøvd en gt med de temperaturene.
Helt fantastisk himmelreise[emoji7]
Har testet i tre dager på rad nå. Og fant ut i morges at jeg er 8 dpo og ikke 9 :p
Forøvrig helt blendahvite tester. Håper dette er måneden det skjer :smiley-angelic001
 
Jeg har trua på deg jeg [emoji173]️[emoji3][emoji1319] hår jo rett t være!
Takk. :Heartred
Men kritisk som jeg har blitt gjennom månedene så tror jeg fortsatt at det er noe feil med termometeret :p

Men mye kan jo skje fram til ikm. Håper tempen holder seg høy værtfall :D
 
Back
Topp