Vi som temper

Hei! Er det flere her som temper i kombinasjon med småbarnstilværelsen? Jeg merker at jeg sliter med å få til temping på samme tid hver dag med en ettåring som kommer i senga hver morgen/natt Derrfor blir det ofte til at jeg tar tempen når babycallen går av og samboer henter ungen. Blir derfor fort litt ulike tidspunkter. Hva er deres erfaring og tips rundt dette? Når han først havner i senga blir det så mye tumbling og bevegelse at jeg tror tempen vil være for høy.

Er kanskje en diskusjon om dette her fra før, men orka ikke lese meg gjennom alle sidene:wacky::D

Jeg gjør, og det er jammen ikke lett! Min våkner ila natta og jeg går inn til han, sover videre der, og temper kl 5, rundt den tiden han våkner. Noen ganger har jeg vært våken en del innen kl blir 5, så da blir det jo feil, men legger det inn likevel og ser ut til å stemme sånn noenlunde.
 
Jeg gjør, og det er jammen ikke lett! Min våkner ila natta og jeg går inn til han, sover videre der, og temper kl 5, rundt den tiden han våkner. Noen ganger har jeg vært våken en del innen kl blir 5, så da blir det jo feil, men legger det inn likevel og ser ut til å stemme sånn noenlunde.

Haha, det høres akkurat like kaotisk ut som hos meg :dead: Går beskjeder fra FF om at temperaturer og tidspunkt svinger mye, men da kan det jo hende at det funker sånn passe allikevel :happy:
 
Du kan jo prøve å legg inn høy temp i morgen bare for å se. Usikker på om krysset kommer når du har flere dager uten temping, men du har jo registrert eltester så det bør være mulig :)
Prøvd å legge inn høy temp flere dager fremover, men det kom ikke noe kryss da heller gitt..
 
Nå har jeg bestilt meg temperaturmåler med to desimaler :happy: Blir spennende å komme igang med temping, kanskje jeg blir litt mer klok på syklus og eggløsning :hilarious:
Det blir spennende, lykke til[emoji4]
 
Da retter jeg på den fra i går også da jeg tempet flere ganger da også , syns det var rart den hoppet så høyt [emoji14] Gv test i dag 8 dpo, blenda så vidt jeg klarte se. Vis vedlegget 235205
Spennende økning da[emoji4] [emoji256] [emoji106]
 
Tusen takk for svar :)
Her er min kurve, i den merkeligste syklusen på lenge :confused004

Men ingen festedip så langt :smiley-ashamed005
Lovende dette da, rett til himmels denne kurven.
 
Hvordan legger dere det inn i ff dersom dere har både positiv og negativ el- test samme dag?

Kommer an på hvordan testene har vært dagen før, og når jeg selv tror el er. Hvis pos test også dagen før, legger jeg den som negativ, hvis ikke, som positiv. Vil heller at ff skal sette el en dag for seint enn en dag for tidlig...
 
Tusen takk for svar :)
Her er min kurve, i den merkeligste syklusen på lenge :confused004

Men ingen festedip så langt :smiley-ashamed005

Oy kryper til høyden du også ja [emoji3] [emoji1319] Spennende tider nå!
 
Kommer an på hvordan testene har vært dagen før, og når jeg selv tror el er. Hvis pos test også dagen før, legger jeg den som negativ, hvis ikke, som positiv. Vil heller at ff skal sette el en dag for seint enn en dag for tidlig...
Som krølle[emoji106]
 
Lovende dette da, rett til himmels denne kurven.
Er veldig spent. Tør nesten ikke tenke tanken.:smiley-ashamed005
Ble akutt kvalm i stad og måtte løpe å spy. (Men det skyldes mest sannsynlig de to kaffekoppene jeg drakk på rad).:happy119
 
Termometer hadde falt på gulvet, så ble litt kaving i 1 min før jeg så hvor det var. Tempen hadde falt nå, feste dip så sent eller ble det veldig påvirker av at jeg kavet litt å bøyde mer litt mot gulvet for å ta opp termometeret ? Hm
IMG_5724.jpg
 
Last edited:
Termometer hadde falt på gulvet, så ble litt kaving i 1 min før jeg så hvor det var. Tempen hadde falt nå, feste dip så sent eller ble det veldig påvirker av at jeg kavet litt å bøyde mer litt mot gulvet for å ta opp termometeret ? HmVis vedlegget 235297
Løpet er ikke kjørte ennda, den kan gå litt sånn opp og ned.
 
Er veldig spent. Tør nesten ikke tenke tanken.:smiley-ashamed005
Ble akutt kvalm i stad og måtte løpe å spy. (Men det skyldes mest sannsynlig de to kaffekoppene jeg drakk på rad).:happy119
Og håper håper [emoji256] [emoji4] [emoji28]
 
Termometer hadde falt på gulvet, så ble litt kaving i 1 min før jeg så hvor det var. Tempen hadde falt nå, feste dip så sent eller ble det veldig påvirker av at jeg kavet litt å bøyde mer litt mot gulvet for å ta opp termometeret ? HmVis vedlegget 235297

9 dpo er typisk sted for festedip!! Står til og med inne på «details» under kalenderen i appen «you are now in the phase of your cycle where implantation may occur.» Da er det ikke lenge til positiv test!
 
Vel har nå fått sånn stipla linje...vet at denne ikke er helt å stole på. Men har noen fått en slik.og den har stemt?
Screenshot_2017-10-31-06-32-51-810x1440.png
 
9 dpo er typisk sted for festedip!! Står til og med inne på «details» under kalenderen i appen «you are now in the phase of your cycle where implantation may occur.» Da er det ikke lenge til positiv test!

Hi hi godt noen har trua , jeg klarer ikke helt ha sky høye forventninger nå. Aå redd for å bli sikkerlig skuffet. Skulle nok lat være å tatt test i dag for den ble blenda :p Håpe den går opp igjen i morgen da!
 
Hvor lang tid pleier det å ta før positiv om men har festedipp da? Om det er det jeg fikk riktig nok, gjenstår å se i morgen!
 
Og der gikk tempen ned på et mer vanlig før EL nivå! Da er nok mye av gravidhormonene ute nå. Fortsatt svak positiv g test da. Satser på at den er hvit om noen dager. :)

xe1ro3.png
 
Back
Topp