Vi som temper

7bf1f9da9f84f84528ce313b4920ae51.jpg
25946d87c6e5929ed36d9a424e45ef8a.jpg

8 dpo og tempen fortsetter oppover [emoji2]
fikk en svak strek på g test men tror det er skyggestrek[emoji1]
 
Hva er dette?!
7137273990fa6c15b00f0d6fdee25282.png
Som regel et sikkert tegn på at tr er på vei, dessverre. Det er litt individuelt når tempen faller, og det kan også variere noe fra syklus til syklus. Hos meg har tempen pleid å falle dagen før tr, men i noen tilfeller har den droppet to dager før, og jeg har også opplevd at den falt for deretter å stige igjen, og tr kom på en dag med høy temp. (Det var riktig nok relativt kort tid etter MA, så kroppen var nok ikke helt i lage ennå.)
 
Vel denne dukket opp idag..men tror ikke noe på den, ikke fått noe positive tester og tror tempen ikke helt stemmer..
Ja ja..vi får se utover uka...
Screenshot_2017-10-29-16-52-36-810x1440.png
 
Vel denne dukket opp idag..men tror ikke noe på den, ikke fått noe positive tester og tror tempen ikke helt stemmer..
Ja ja..vi får se utover uka...Vis vedlegget 235174
Var nå tidlig, men jeg kan få el så tidlig. Tvi tvi[emoji256] [emoji4]
 
Noen her som har tempet og vært gravid? Hvordan har tempen sett ut mellom el og ikm da, i forhold til ikke-gravid?
 
Noen her som har tempet og vært gravid? Hvordan har tempen sett ut mellom el og ikm da, i forhold til ikke-gravid?

Har ikke vært gravid, men etter det jeg leser, skal temperaturen normalt holde seg høy etter el - og en del får det ff kaller tri-phasic, dvs at tempen øker istedenfor å synke frem mot IKM.

Noen får en festedip - altså et temperaturfall hvis/når egget fester seg, sånn ca en uke etter el.

Men ff er veldig tydelig på at man ikke nødvendigvis kan se seg til om man er gravid - og at kun positiv g-test indikerer det. Alle tidlige symptomer på graviditet kan også forekomme i en syklus som ender med mens.
 
Gravidtemp er veldig forskjellig :) her er min.

r9pq8l.jpg
 
Noen her som har tempet og vært gravid? Hvordan har tempen sett ut mellom el og ikm da, i forhold til ikke-gravid?
Jeg tempet når jeg ble gravid. Min temp holdt seg stabilt høyt i hele første trimester Hadde ingen festedipp eller lignende. Bare jevnt høy temperatur.
Sluttet å tempe etter jeg hadde vært på tidlig ultralyd og sett to levende fostre i uke 12 :)
 
Back
Topp