Vi som temper

Jada, men jeg følger gjerne etter deg inn i august (eller rekker du juli?) Jeg vil egentlig ikke ha julibarn, men mulig jeg når juni pga rabattordning for de med risikosvangerskap... [emoji56]
Om det klaffer nå blir det nok juli unge, juli og sommer er ikke perfekt fødetid pga ferie osv. Men hvis alternativet er å ikke få barn, vil jeg heller juli[emoji6]
 
Jeg vet jo at jeg kan få barn (kunne i hvertfall), sikkert derfor jeg later som om jeg er kresen...
Hihi, jeg vet jo jeg ble gravid bare jeg gikk på do før[emoji23]
Men det var før, ikke nå.
 
Hihi, jeg vet jo jeg ble gravid bare jeg gikk på do før[emoji23]
Men det var før, ikke nå.

Jeg ble gravid på første forsøk i vår også. Bare nå det lar vente på seg. Håper ikke MA-en og trøbbelet etterpå har ødelagt noe oppi der... [emoji51] Får vel holde ut et par sykluser til før angsten tar meg...
 
36,68 i går 36,67 i dag. Det lille der er vel for lite til å kalles en dip? Håper den stiger igjen i morgen! 7 dpo i dag.
IMG_5713.jpg
 
Vil ikke skuffe deg, men når min temp dropper sånn i DPO-land så har mensen kommet dagen etterpå. :hungover:

Likså greit å bli skuffet i dag istedenfor i morgen. Vil jo ha ærlige svar[emoji4] tipper det er for sent for festedipp ja, 7-10 dpo er vanlig, såå typisk at jeg skal få det 11dpo. Venter egentlig tr tirsdag. Sist syklus var tempen høy inn i ny pp, nå synker den flere dager før tr. Kroppen er ikke forutsigbar.
 
183e4df5043ddadcc6d82a9d17af3201.png


Håper dette er festedip... ligner forrige kurve på en prikk, selv om dagens temp er en time forsinket pga klokkeskruingen. Har ikke helt troen denne runden. Fortsatt ikke ømme pupper. Heldigvis ca en uke til ikm ennå.
 
Back
Topp