Vi som temper

Hurra! Da er jeg i dpo-land[emoji16]
065dd6ff3f322b90a3f8571a1fe69d24.png
 
Sover dårlig for tiden, så tempen ble tatt en time for tidlig i dag. Men, har nedgangen noe å si ift. den grønne ruten i samme kolonne? Hva betyr den? (Den var der fra før).
Screenshot_20171027-105208.jpg
 
Sover dårlig for tiden, så tempen ble tatt en time for tidlig i dag. Men, har nedgangen noe å si ift. den grønne ruten i samme kolonne? Hva betyr den? (Den var der fra før).Vis vedlegget 235061

Den grønne ruten er beregning av når ff tror du får el ut fra tidligere sykluser du har registrert eller data du har lagt inn da du startet ff. Nedgangen i tempen har ikke relasjon til den grønne ruten. Kanskje du har festedip i dag?
 
Sover dårlig for tiden, så tempen ble tatt en time for tidlig i dag. Men, har nedgangen noe å si ift. den grønne ruten i samme kolonne? Hva betyr den? (Den var der fra før).Vis vedlegget 235061
Jeg er ikke 100 % sikker, men jeg tror at den grønne ruten bare er når FF trodde du ville være mest fertil denne runden. Den blir stående selv om EL er bekreftet på et tidligere tidspunkt. Har du pleid å ha EL senere slik at det gir mening at CD26 er grønn?
 
Den grønne ruten er beregning av når ff tror du får el ut fra tidligere sykluser du har registrert. Kanskje du har festedip i dag?
Har du pleid å ha EL senere slik at det gir mening at CD26 er grønn?
Takk for svar, dere ❤
Dette er den første normale syklusen jeg har. Tidligere veldig lange uten EL. Forrige syklus var 38 dager, der jeg begynte på Primolut for å trigge TR ca dag 26/27, og da gikk tempen raskt opp. Så ff har sikkert trodd at jeg hadde EL da.
Hvis dette er en festedip, så bør vel tempen stige i morgen?
 
Takk for svar, dere [emoji173]
Dette er den første normale syklusen jeg har. Tidligere veldig lange uten EL. Forrige syklus var 38 dager, der jeg begynte på Primolut for å trigge TR ca dag 26/27, og da gikk tempen raskt opp. Så ff har sikkert trodd at jeg hadde EL da.
Hvis dette er en festedip, så bør vel tempen stige i morgen?

Den bør stige igjen i morgen, ja. Blir spennende!
 
dd8d542923ae466c5cee45d63dfd047e.png


Da var denne pp over for min del. Første pp med Letrozol, men hjalp tydeligvis ikke. Jeg tror egentlig krysset er en dag for tidlig, opk var positiv natt til CD17, så fortsatt korte lutealfaser.

Får ringe gyn på mandag for å finne ut hva vi gjør videre. Kanskje jeg trenger progesteronstøtte?
 
14faaee91a27d906707593300c9639d6.png


Oppover her også, men jeg kjører skippertakmetoden og hviler litt på et nivå noen dager før jeg spretter opp . Helt likt mønster som de to forrige kurvene så langt...

Når ryker første g.test? Blir spennende dager fremover nå[emoji16] lykke til!
 
14faaee91a27d906707593300c9639d6.png


Oppover her også, men jeg kjører skippertakmetoden og hviler litt på et nivå noen dager før jeg spretter opp . Helt likt mønster som de to forrige kurvene så langt...

Håper så for deg! Å hadde vær så kult om begge fikk klaff, termin nok samme dag da. Så kunne vi sammenlignet fremmover[emoji173]️
 
dd8d542923ae466c5cee45d63dfd047e.png


Da var denne pp over for min del. Første pp med Letrozol, men hjalp tydeligvis ikke. Jeg tror egentlig krysset er en dag for tidlig, opk var positiv natt til CD17, så fortsatt korte lutealfaser.

Får ringe gyn på mandag for å finne ut hva vi gjør videre. Kanskje jeg trenger progesteronstøtte?

Det kunne jo kanskje være en idé å forsøke hvis du har lutealfase ned mot 10 dager. Vet ikke hvilke kriterier gyn bruker for å foreslå denslags. Fin kurve da, foruten den brå slutten!
 
Når ryker første g.test? Blir spennende dager fremover nå[emoji16] lykke til!

Ehm, som du ser av kurven - i går [emoji85]. Trenger jeg si at den var negativ? Ryker nok en test hver dag fremover nå, og sikkert to om dagen fra sånn 10 dpo. Dette er gøy!!!
 
Håper så for deg! Å hadde vær så kult om begge fikk klaff, termin nok samme dag da. Så kunne vi sammenlignet fremmover[emoji173]️

Det hadde vært utrolig gøy, ja. Du må i hvertfall få det til, for du har prøvd lenger enn meg. Terminene ville sikkert blitt ulike i starten pga el på ulik syklusdag, og så justert inn til samme dag på tul eller oul. Neste helg vet vi mer [emoji1303][emoji7]
 
Ehm, som du ser av kurven - i går [emoji85]. Trenger jeg si at den var negativ? Ryker nok en test hver dag fremover nå, og sikkert to om dagen fra sånn 10 dpo. Dette er gøy!!!

Spennende [emoji16] dpo dagene går hvertfall fortere med mye spenning og tester:) takket være deg startet jeg tidligere enn noen gang denne pp [emoji4]gleder meg til å se testene dine. Masse lykke til [emoji16]
 
Spennende [emoji16] dpo dagene går hvertfall fortere med mye spenning og tester:) takket være deg startet jeg tidligere enn noen gang denne pp [emoji4]gleder meg til å se testene dine. Masse lykke til [emoji16]

Hehehe, jeg er også smittet her inne. Vet at det er høy risiko for å fange en kjemisk graviditet hvis testen skulle vise to streker veldig tidlig, men da vet jeg i det minste at noe fungerer inni der. Bedre det enn heeeelt hvite tester hele veien. Lykke til du også! [emoji1303]
 
Hehehe, jeg er også smittet her inne. Vet at det er høy risiko for å fange en kjemisk graviditet hvis testen skulle vise to streker veldig tidlig, men da vet jeg i det minste at noe fungerer inni der. Bedre det enn heeeelt hvite tester hele veien. Lykke til du også! [emoji1303]

Enig i det:) jeg oppdaget kjemisk/tidlig spontanabort selv om jeg testet 14 dpo, så ingen garanti da heller... tror jo at mange slike slag i trynet kan bli tungt da. Men spennende blir det, finner vel oppdateringer fra deg i testetøsgruppa fremover nå da? :) Takk for det:)
 
Enig i det:) jeg oppdaget kjemisk/tidlig spontanabort selv om jeg testet 14 dpo, så ingen garanti da heller... tror jo at mange slike slag i trynet kan bli tungt da. Men spennende blir det, finner vel oppdateringer fra deg i testetøsgruppa fremover nå da? :) Takk for det:)

Tror ikke jeg skal publisere så mange tester der før jeg er litt flere dager dpo [emoji56]. Smugtester litt for meg selv. Men kanskje fra mandag-tirsdag [emoji41] hvis det mot formodning skulle dukke opp tendenser til flere enn én strek...
 
Back
Topp