Det er den dagen ff mener el har vært.Krysser det jeg kan for deg nå
Har skjønt at kryss er positivt, men hva betyr det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den dagen ff mener el har vært.Krysser det jeg kan for deg nå
Har skjønt at kryss er positivt, men hva betyr det?
Ok tusen takk blir det 1 dpo dagen etter da?Det er den dagen ff mener el har vært.
Bare å spørre i vei.Ok tusen takk blir det 1 dpo dagen etter da?
Må jo bare spørre, blir nok mye mas fra meg ang temping. Er helt grønn
Takk takk da blir det nok noe mas etterhvert, har såvidt begynt å skrive inn diverse i appen, men venter på termometer så har ikke kommet igang ennå. Blir spennendeBare å spørre i vei.
Det er helt rett, dagen etter 2dpo.
1dpo ja ikke 2, har rettet det[emoji85] [emoji87] autoredigering[emoji28]Takk takk da blir det nok noe mas etterhvert, har såvidt begynt å skrive inn diverse i appen, men venter på termometer så har ikke kommet igang ennå. Blir spennende
Tenkte jeg ikke over engang Leste 1dpo jeg1dpo ja ikke 2, har rettet det[emoji85] [emoji87] autoredigering[emoji28]
Tok ikke EL test nei, men satt Ovitrelle på torsdag for å få EL.Kan ikke se at det er registrert el-test, mulig derfor ?
Takk takk da blir det nok noe mas etterhvert, har såvidt begynt å skrive inn diverse i appen, men venter på termometer så har ikke kommet igang ennå. Blir spennende
Har kunn til å putte i øretDu kan bruke termometer med en desimal mens du venter, bare for å komme i gang. Bedre enn ingenting...
Tusen takk har vært der inne å settSer det er mange ferske tempere her nå, og mange spørsmål som går igjen, så ville bare tipse/minne om at FF har et HAV av info både på nettsiden sin og i appen. Her står i grunnen det meste forklart. [emoji4]
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/
Har kunn til å putte i øret
Tempstigning i dag også [emoji173] håper dette går veien. 5dpo!Vis vedlegget 235001