Det er den dagen ff mener el har vært.Krysser det jeg kan for deg nå
Har skjønt at kryss er positivt, men hva betyr det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den dagen ff mener el har vært.Krysser det jeg kan for deg nå
Har skjønt at kryss er positivt, men hva betyr det?![]()
Ok tusen takkDet er den dagen ff mener el har vært.
Bare å spørre i vei.Ok tusen takkblir det 1 dpo dagen etter da?
Må jo bare spørre, blir nok mye mas fra meg ang temping. Er helt grønn
Takk takkBare å spørre i vei.
Det er helt rett, dagen etter 2dpo.
1dpo ja ikke 2, har rettet det[emoji85] [emoji87] autoredigering[emoji28]Takk takkda blir det nok noe mas etterhvert, har såvidt begynt å skrive inn diverse i appen, men venter på termometer så har ikke kommet igang ennå. Blir spennende
Tenkte jeg ikke over engang Leste 1dpo jeg1dpo ja ikke 2, har rettet det[emoji85] [emoji87] autoredigering[emoji28]
Tok ikke EL test nei, men satt Ovitrelle på torsdag for å få EL.Kan ikke se at det er registrert el-test, mulig derfor ?
Takk takkda blir det nok noe mas etterhvert, har såvidt begynt å skrive inn diverse i appen, men venter på termometer så har ikke kommet igang ennå. Blir spennende
Har kunn til å putte i øretDu kan bruke termometer med en desimal mens du venter, bare for å komme i gang. Bedre enn ingenting...

Tusen takkSer det er mange ferske tempere her nå, og mange spørsmål som går igjen, så ville bare tipse/minne om at FF har et HAV av info både på nettsiden sin og i appen. Her står i grunnen det meste forklart. [emoji4]
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/
Har kunn til å putte i øret![]()
Tempstigning i dag også [emoji173] håper dette går veien. 5dpo!Vis vedlegget 235001