Vi som temper

48d151e404048b2eef01a271f70e48fc.png


Juhuu, der kom krysset! Ble litt tidlig temp både i går (pga reise) og i dag (brannalarm på hotellet), men ser ut som om i dag var innafor (20 min feil bare). Da er det bare å telle ned til testing...
 
Sovnet rundt 00:15, å våknet kl 02 og måtte på do, tempet til 36,52 da. Når klokka ringte 05.10 tempet jeg 36,55. Så gikk for den første temperaturen nå. Litt dumt men våkner ofte og kan sove litt dårlig :/ påvirker dette mye tro? Men krysset kom i hvertfall [emoji3]
683a5e8b6df7344105b6d7488f140f9e.png
 
Sovnet rundt 00:15, å våknet kl 02 og måtte på do, tempet til 36,52 da. Når klokka ringte 05.10 tempet jeg 36,55. Så gikk for den første temperaturen nå. Litt dumt men våkner ofte og kan sove litt dårlig :/ påvirker dette mye tro? Men krysset kom i hvertfall [emoji3]
683a5e8b6df7344105b6d7488f140f9e.png

Dårlig søvn kan påvirke litt, men hvis det er sånn du sover til vanlig, har det sannsynligvis ingen betydning. Forskjellene i de to målingene i dag er jo lik null nesten, så det påvirker ikke noe. I går ble det litt forskjell, og ut fra dagens temp ser det ut som om den første er mest rett. Bare å notere på den datoen inne i ff, så du kan se tilbake på neste gang der skjer. Da ser du fort hvis det tegner seg et mønster over hvilken temp som blir «riktigst». Kryss på oss begge i da! Da ligger vi helt likt!! Spennende!!!
 
Dårlig søvn kan påvirke litt, men hvis det er sånn du sover til vanlig, har det sannsynligvis ingen betydning. Forskjellene i de to målingene i dag er jo lik null nesten, så det påvirker ikke noe. I går ble det litt forskjell, og ut fra dagens temp ser det ut som om den første er mest rett. Bare å notere på den datoen inne i ff, så du kan se tilbake på neste gang der skjer. Da ser du fort hvis det tegner seg et mønster over hvilken temp som blir «riktigst». Kryss på oss begge i da! Da ligger vi helt likt!! Spennende!!!

Ah ok takk! Ja jeg våknet ofte av kattene som maser eller uten at jeg vet selv hvorfor , må på do eller sover ikke dypt nok. Mye jobb stress å tanker rundt det. Spennende at vi ligger så likt da [emoji3][emoji1319]
 
Når man tar på "charts like mine", stemmer den gravid % mye tro? Den står på 26% på min da.
 
Juhuuu her kom endelig krysset! Første mnd. med reell sjanse. Håper den holder seg oppe :smiley-angelic001 men hvorfor kommer det ikke opp dpo på meg?
20171025_061253.jpg
 
Last edited:
Gaaah, glemte å tempe én dag og nå er krysset og FF helt på bærtur :(
 
Når man tar på "charts like mine", stemmer den gravid % mye tro? Den står på 26% på min da.
Jeg vet ikke sikkert, men jeg tenker at jeg ikke ville lagt for mye vekt på det. Det finnes ingen fasit på hvilken graf man får som gravid. Det sies f.eks. at gravidgrafer oftere har en såkalt "festedip" enn grafer uten graviditet. Jeg har vært gravid tre ganger og hadde ikke festedip noen av de syklusene. Har hatt "festedip" én gang, og da var jeg ikke gravid.

I tillegg synes jeg noen av kriteriene ikke virker så relevante. Både tempen før og etter eggløsning og coverline er individuelt, så hvordan kan det si noe om sannsynligheten for at du er gravid?
 
48d151e404048b2eef01a271f70e48fc.png


Juhuu, der kom krysset! Ble litt tidlig temp både i går (pga reise) og i dag (brannalarm på hotellet), men ser ut som om i dag var innafor (20 min feil bare). Da er det bare å telle ned til testing...
Nydelig stigning[emoji7] så gøy, håper dette er gullegget[emoji256] [emoji1] [emoji173]
 
Back
Topp