Vi som temper

Nå er alt av håp borte og jeg vil i gang med ny pp. Nå kan heksa komme
6c814bf34a2a5797a9cd03f681bf3572.jpg

Oj, det var et skikkelig tempfall... kjedelig. Lykke til i neste runde i hvertfall!
 
Alt er visst ved det normale her.. Nå kommer den til å gå litt opp igjen, før den sakte men sikkert går ned igjen, for så å dale ned.. Jeg er så lei!!!
CF5D3DB1-818A-4D41-AD1B-60F221BBF178.jpeg
 
Dere som har mye erfaring innenfor feltet.. :p Når er det best å tempe? Og kan man registere temp hele døgnet, så lenge man gjør det på samme tid?
 
Jeg har akkurat bestilt meg termometer fra billige-tester.no
Satser på at den kommer fort :) er det veldig ødeleggende hvis temperaturen ikke blir på nøyaktig samme tidspunk hver dag?
 
Dere som har mye erfaring innenfor feltet.. :p Når er det best å tempe? Og kan man registere temp hele døgnet, så lenge man gjør det på samme tid?
Jeg har akkurat bestilt meg termometer fra billige-tester.no
Satser på at den kommer fort :) er det veldig ødeleggende hvis temperaturen ikke blir på nøyaktig samme tidspunk hver dag?

Ettersom jeg har forstått så skal man finne basaltemperaturen sin, noe som er den temperaturen kroppen har i full hvile. Denne har man kun etter nattesøvn, altså med èn gang man våkner om morgenen. Temperaturen svinger veldig gjennom dagen, derfor vil det ikke gi en riktig kurve (og sikkert også en totalt feil kurve) selvom man temper f.eks kl. 16 hver dag.
Tempen må altså måles med èn gang man våkner, til samme tid hver dag, og man skal ikke stå opp av sengen. Minst mulig bevegelse. Måles i munnen (helt innerst under tungen, mot midten og på samme side hver gang), i vagina eller endetarmen.

Selv har jeg alarm til kl. 0545, har temperaturmåleren under puta om natten og måler i munnen :)

Mener vel også å ha lest at hvis man måler en halvtime før eller en halvtime etter vanlig tid, så kan man legge på eller trekke fra (hvor mye husker jeg ikke), slik at det skal bli mest mulig korrekt. Men det aller beste er jo å måle til samme tid hver dag.
 
Last edited:
Bruker mesteparten av dere betalingsløsningen eller gratisversjonen? :)
 
Bruker mesteparten av dere betalingsløsningen eller gratisversjonen? :)

Jeg bruker betalingsversjonen. Ønsker å tyne mest mulig informasjon ut av ff nå i starten i hvertfall. Får se hva jeg gjør etter hvert, hvis denne prøvingen drøyer i det uendelige... [emoji13]
 
Jeg bruker betalingsversjonen. Ønsker å tyne mest mulig informasjon ut av ff nå i starten i hvertfall. Får se hva jeg gjør etter hvert, hvis denne prøvingen drøyer i det uendelige... [emoji13]

Lurer på om jeg skal forsøk den neste syklus :)
 
Har du ikke fått gratis VIP i en mnd når du laster ned appen?

Jeg hadde en gammel bruker som jeg logget innpå igjen :)
Tror du må lage ny konto for å den gratis mnd :)
 
Jeg hadde en gammel bruker som jeg logget innpå igjen :)
Tror du må lage ny konto for å den gratis mnd :)

Aha, ja. Jeg hadde aldri prøvd før, så jeg fikk en gratis mnd, og så kjøpte jeg optimistisk nok for tre mnd. Må nok satse på en litt lenger periode neste gang
 
Aha, ja. Jeg hadde aldri prøvd før, så jeg fikk en gratis mnd, og så kjøpte jeg optimistisk nok for tre mnd. Må nok satse på en litt lenger periode neste gang

Lurer på om jeg bare skal lage meg en ny bruker til neste syklus :P
 
Går jo an å prøve, men da mister du muligheten til å legge grafene oppå hverandre da...

Nei, men de gamle grafene er så mange år gamle, så tror ikke de har så stor betydning lenger :)
 
Da så. Da er det vel bare å lage ny bruker med en gang, så kan du legge inn denne rundens kurve også [emoji56]

Har ikke termometeret enda, så får ikke begynt før neste syklus :) håper egentlig at jeg slipper å begynne i det hele tatt ;)
 
Takk :Heartpink Håper spiren sitter for deg også :Heartpink Det får vi vite i uke 47 ;)

Jadda, HVIS jeg har fått klarsignal til å kjøre på denne runden. Må gjøre ferdig spiredrepende utredning først, og få litt bedre voksevilkår i kroppen her. Jeg er jo SÅ tålmodig [emoji51]. Kommer sikkert til å henge på telefonen fra neste uke, helt til de gir meg time [emoji23].
 
Back
Topp