Vi som temper

Tror du selv at du har hatt el, eller var denne syklusen uten? Du har jo egentlig hatt fin tempstigning i dagene etter pos el-test, selv om ff virker litt forvirret. Kjedelig med mensen uansett... ønsker deg hell, haill og to streker i neste syklus. Du ligger bare tre dager etter meg nå. Når forventer du el?
Faktisk tror jeg ikke at jeg hadde EL denne måneden. Forøvrig usikker på om jeg hadde det forrige måned også. Kjenner kroppen min godt og pleier å merke det når EL kommer. Forventer EL 21. November. Hva med deg?
Takk for gode ord :Heartred ønsker deg lykke til også. :)
 
Faktisk tror jeg ikke at jeg hadde EL denne måneden. Forøvrig usikker på om jeg hadde det forrige måned også. Kjenner kroppen min godt og pleier å merke det når EL kommer. Forventer EL 21. November. Hva med deg?
Takk for gode ord :Heartred ønsker deg lykke til også. :)

Takker! Jeg forventer el et sted mellom mandag i neste uke og mandag uken etter. Hvis el kommer tidlig, får jeg ikke prøvd denne runden, men hvis den er seint ute, så kaaaaanskje jeg rekker det. Starter uansett el-testingen på fredag for å finne ut om sykluslengde og el stabiliserer seg etter MA etter hvert nå.
 
Takker! Jeg forventer el et sted mellom mandag i neste uke og mandag uken etter. Hvis el kommer tidlig, får jeg ikke prøvd denne runden, men hvis den er seint ute, så kaaaaanskje jeg rekker det. Starter uansett el-testingen på fredag for å finne ut om sykluslengde og el stabiliserer seg etter MA etter hvert nå.
Spennende.
Håper det klaffer for dere :)
 
I dag målte jeg: 36.58-36.74-36.66
Måtte måle flere ganger først fordi den første var lav, så fordi det var stor forskjell. Den i midten er målt på motsatt side i munnen, men pleier jo å være likt ellers. Hvilken ville dere brukt?
 
I dag målte jeg: 36.58-36.74-36.66
Måtte måle flere ganger først fordi den første var lav, så fordi det var stor forskjell. Den i midten er målt på motsatt side i munnen, men pleier jo å være likt ellers. Hvilken ville dere brukt?
Regn gjennomsnitt? :D
Nei, vet ikke :p
 
Jeg skjønner ingenting. Enda et drop i temp på et nivå jeg ikke har vært før. 36.28, så lavt hat jeg ikke vært før :p g-test er nå helt negativ og det er bra! 3 uker siden første cytotec dag. Eggløsningstest idag er helt negativ.

Screenshot_20171107-094119.jpg
 
Merkelige greier denne tempen.. Mest sannsynlig hatt en kjemisk denne runden :(

DA8F427D-DA2D-4E90-9F60-3CAA85538ECA.jpeg
 
Har jeg ikke hatt EL denne mnd? Hvorfor får jeg ikke kryss? Noen som vil tolke grafen min?
 

Vedlegg

  • Screenshot_2017-11-07-15-19-01.png
    Screenshot_2017-11-07-15-19-01.png
    307,4 KB · Visninger: 58
Jeg skjønner ingenting. Enda et drop i temp på et nivå jeg ikke har vært før. 36.28, så lavt hat jeg ikke vært før :p g-test er nå helt negativ og det er bra! 3 uker siden første cytotec dag. Eggløsningstest idag er helt negativ.

Vis vedlegget 235759

Så lenge det går nedover, er det håp om at el kommer... Men det er ikke alltid man får el i første runde etter å ha mistet. Håper du får snarlig el, så du er i gang igjen! Lykke til!
 
Merkelige greier denne tempen.. Mest sannsynlig hatt en kjemisk denne runden :(

Vis vedlegget 235764

Æsj, det er ikke noe artig. Man får jo litt hjertebank og bittelitt kjempemye håp når det dukker opp streker på testene. Du vet at egget slipper, lar seg befrukte og kommer seg gjennom egglederne i hvertfall... Måtte det bli sittende fast og lage minst en spire neste runde da... [emoji1303]
 
Litt av en tempkurve på deg. Kanskje det er forsøk på ny el? [emoji4] Har dessverre ikke så mange kloke ord.
Tror kanskje kroppen prøver på ny el
Oj, hva tror ff hvis du sammenligner med andre kurver? Jeg har ikke sett sånn kurve før, og aner ikke hvordan den skal tolkes... lang syklus blir det i hvertfall!
Ff mener at el er rett rundt hjørnet. Fikk også denne på morgenen idag
df578c8324e7f460f83f26789e01593b.jpg
 
Hei damer, kan jeg joine dere her? Prøver noe nytt (igjen;)), og har tempet fin første temp i dag! Bli gøy å se om jeg får det til og om tempstigninga kommer på plass om du par uker!
La meg presentere min første prikk:p:

EA018FC1-0C8E-4F23-9836-59DBD86E124D.jpeg
 
Hei damer, kan jeg joine dere her? Prøver noe nytt (igjen;)), og har tempet fin første temp i dag! Bli gøy å se om jeg får det til og om tempstigninga kommer på plass om du par uker!
La meg presentere min første prikk:p:

Vis vedlegget 235783
Velkommen i tempegjengen :happy: Er ny på dette jeg også. Har tempet i 6 dager og synes det er sååå spennende allerede :hilarious: Men blir jo ekstra spennende i DPO-land :D
 
Hei damer, kan jeg joine dere her? Prøver noe nytt (igjen;)), og har tempet fin første temp i dag! Bli gøy å se om jeg får det til og om tempstigninga kommer på plass om du par uker!
La meg presentere min første prikk:p:

Vis vedlegget 235783

Så fin den er!! Velkommen hit - det er alltid plass til flere, for noen drar alltid til terminklubbene og blir borte så lenge [emoji12]. Temping er overraskende gøy, lærerikt og utrolig avhengighetsskapende [emoji85]. Vi er nesten likt i løypa. CD 5 på meg [emoji1303]
 
Back
Topp