Vi som temper

Da får jeg en stiplete linje. Er det sjanse for at jeg ikke har hatt el denne mnd? Det skremmer meg veldig!!

Det kan være ff blir mer fornøyd hvis du forsyner den med litt flere opplysninger om hvordan utfloden din har vært i dagene før og etter den ene E-en. Utflod og temp er det ff legger mest vekt på. Og el-tester eller tappetafsing hvis du driver med sånt. Jo flere moraliteter du registrerer, jo sikrere resultat. Synes du har fin tempstigning så lang, så ville ikke bekymret meg ennå i hvertfall. Ikke alle har el i tempbunnen, noen har det på veien oppover mot dpo-temp, og du har litt gradvis stigning. Ff endrer noen ganger mening om når el var ut fra hvordan tempen stiger videre. Ha litt tålmodighet og evt suppler med flere opplysninger hvis du husker tilbake!
 
Så fin den er!! Velkommen hit - det er alltid plass til flere, for noen drar alltid til terminklubbene og blir borte så lenge [emoji12]. Temping er overraskende gøy, lærerikt og utrolig avhengighetsskapende [emoji85]. Vi er nesten likt i løypa. CD 5 på meg [emoji1303]

Takk! Og kult at vi ligger så likt, blir spennende!
 
B37681DE-8333-478B-B206-B410F0FFE182.jpeg

Da er eg spent på om tempen blir høy i morgon. Minuse er at jeg temper kl 5 og rett tid er 7. Slik er det når ein må på jobb.
Detta er ein lang CD med masse el slim og vanlige er 4 dager.
Tenk om det er no i det, 2 streker :laughing025
 
Vis vedlegget 235786
Da er eg spent på om tempen blir høy i morgon. Minuse er at jeg temper kl 5 og rett tid er 7. Slik er det når ein må på jobb.
Detta er ein lang CD med masse el slim og vanlige er 4 dager.
Tenk om det er no i det, 2 streker :laughing025

Veldig lovende, da har slimhinnene hatt gooood tid til å forberede en myk seng for spiren(e) [emoji1303] Bare å sende inn ekstrajegerne og forberede ruging [emoji93]
 
Det kan være ff blir mer fornøyd hvis du forsyner den med litt flere opplysninger om hvordan utfloden din har vært i dagene før og etter den ene E-en. Utflod og temp er det ff legger mest vekt på. Og el-tester eller tappetafsing hvis du driver med sånt. Jo flere moraliteter du registrerer, jo sikrere resultat. Synes du har fin tempstigning så lang, så ville ikke bekymret meg ennå i hvertfall. Ikke alle har el i tempbunnen, noen har det på veien oppover mot dpo-temp, og du har litt gradvis stigning. Ff endrer noen ganger mening om når el var ut fra hvordan tempen stiger videre. Ha litt tålmodighet og evt suppler med flere opplysninger hvis du husker tilbake!

Tusen takk for utfyllende svar. Eneste jeg har hatt denne perioden er utflod og vonde (!) pupper. Er det sånn at FF kan sette EL dagen mer enn 3 dager tilbake? (Altså en ver jo ikke når en har el før ff setter kryss på dag 3. Men kan ff sette kryss lenger enn 3 dager tilbake?
 
Tusen takk for utfyllende svar. Eneste jeg har hatt denne perioden er utflod og vonde (!) pupper. Er det sånn at FF kan sette EL dagen mer enn 3 dager tilbake? (Altså en ver jo ikke når en har el før ff setter kryss på dag 3. Men kan ff sette kryss lenger enn 3 dager tilbake?

Utflod vil ff at du skal registrere hver dag. De andre tegnene bruker den mest til å gi deg poeng om den tror du er gravid i dpo-land. Jeg har kun opplevd at ff har satt el tre dager bak i tid, og så to dager senere flyttet den el enda to dager, så jeg ble tre i stedet for fem dager dpo en gang til... Holdt på å skyte den!!![emoji85]
 
Utflod vil ff at du skal registrere hver dag. De andre tegnene bruker den mest til å gi deg poeng om den tror du er gravid i dpo-land. Jeg har kun opplevd at ff har satt el tre dager bak i tid, og så to dager senere flyttet den el enda to dager, så jeg ble tre i stedet for fem dager dpo en gang til... Holdt på å skyte den!!![emoji85]

Kjedelig å gå "feil" vei.
Takker for svar. Får se hva tiden bringer. Har time på en fertilitetsklinikk om det ikke går denne gangen.
 
Små syk her, så temp er på ville veier og ikke til å stole helt på siden lørdag[emoji85] [emoji40]
Passer ekstremt dårlig rundt el[emoji28]
 
Hvilket termometer bruker dere, hvilken er best? Har fra makesure å liker ikke knappen da jeg bommer lett i mørket på den da den er litt utydelig. Bommer ofte å da kan tempen bli feil.
 
Så lenge det går nedover, er det håp om at el kommer... Men det er ikke alltid man får el i første runde etter å ha mistet. Håper du får snarlig el, så du er i gang igjen! Lykke til!

God å ha du krølle :Heartred
 
Hvilket termometer bruker dere, hvilken er best? Har fra makesure å liker ikke knappen da jeg bommer lett i mørket på den da den er litt utydelig. Bommer ofte å da kan tempen bli feil.
Signerer den! Jeg trykker i vei i mørket i halvsøvne :hilarious:
 
Æsj, det er ikke noe artig. Man får jo litt hjertebank og bittelitt kjempemye håp når det dukker opp streker på testene. Du vet at egget slipper, lar seg befrukte og kommer seg gjennom egglederne i hvertfall... Måtte det bli sittende fast og lage minst en spire neste runde da... [emoji1303]
Takk for oppmuntrende ord! Det er jo helt sant, jeg er bare ekspert på å svartmale alt :p Får krysse fingrene for full klaff neste pp!
 
Jeg ville tro at hvis egget ikke slipper, virrer du bare videre med lav temp. Synes det ser sånn ut i de anovulatoriske kurvene inne på ff sine sider i hvertfall. At tempen legger seg høyere enn vanlig etter el, ville jeg tatt som et veldig godt tegn [emoji6]

Håper du har rett. [emoji4] Takk for svar, skal se litt på det.
 
Hvilket termometer bruker dere, hvilken er best? Har fra makesure å liker ikke knappen da jeg bommer lett i mørket på den da den er litt utydelig. Bommer ofte å da kan tempen bli feil.

Mitt heter ikke noe (kanskje dårlig tegn?) Det lager et pip når jeg trykker på knappen, så jeg trenger ikke se den for å vite at jeg treffer [emoji6]. Og så lager den fire pip når den er ferdig... egentlig godt fornøyd [emoji1303]
 
Hvilket termometer bruker dere, hvilken er best? Har fra makesure å liker ikke knappen da jeg bommer lett i mørket på den da den er litt utydelig. Bommer ofte å da kan tempen bli feil.
Jeg har en ladycomp, eldre type.
 
De to siste dagene har jeg målt ca en time etter normal tid, men samme tid både i går og i dag. Er ikke store variasjoner fra tidligere kurver, men kan jo håpe den holder seg høy denne gangen:happy:
90DE86EC-EBC4-413F-8C9D-CAA59967BE08.png
 
Back
Topp