Vi som temper

Når på dagen tester dere etter el. ? Hos meg det det ut som om at testene er sterkest på kvelden.
Tester både på formiddagen og kvelden når testene begynner å bli sterkere :) Men bare på kvelden før det.
 
Når på dagen tester dere etter el. ? Hos meg det det ut som om at testene er sterkest på kvelden.
Jeg tester morgen og sent på ettermiddag, og når jeg så el nærmet seg tok jeg på kveld også.
 
Oooo, det der er enten et veldig godt (festedip) eller veldig dårlig (tr kommer snart) tegn... morgendagens temp blir avgjørende [emoji1303][emoji51] Krysser fingrene for gode nyheter og pos test i morgen [emoji1303]
Har lutealfase på 15 dager, men tr har kommet på dag 13 en gang, så man vet jo aldri:shifty: TR er en heks som aldri vet sin besøkstid!:p
 
Har lutealfase på 15 dager, men tr har kommet på dag 13 en gang, så man vet jo aldri:shifty: TR er en heks som aldri vet sin besøkstid!:p

Da satser vi på festedip. 10 dpo er jo helt perfekt for denslags! Det blir utrolig spennende å følge deg de neste dagene [emoji1303]
 
EB5D03D1-401F-46CE-8E74-20B44DD0ECDA.jpeg

Her er det noe rart. Dersom jeg har Temp på 36,51 i morgon vil jeg få opp dpo. Men jeg tviler på det. Tror det ikkje er noko eggløsning no. Så får sjekke med el tester videre. Blir ikkje tempen høy i morgon blir det ingen ting denne mnd. Skal på tur i dag på hytte og ligge på eit åpent loft hvor min søster med type på samme loft. Blir ingen kos. Blir lei meg.
Vakna i dag at jeg var kald, dyna på ryggen og vinden rett på meg. Kan det være grunn til tempen ? Høres desperat ut.
 
Vis vedlegget 235974
Her er det noe rart. Dersom jeg har Temp på 36,51 i morgon vil jeg få opp dpo. Men jeg tviler på det. Tror det ikkje er noko eggløsning no. Så får sjekke med el tester videre. Blir ikkje tempen høy i morgon blir det ingen ting denne mnd. Skal på tur i dag på hytte og ligge på eit åpent loft hvor min søster med type på samme loft. Blir ingen kos. Blir lei meg.
Vakna i dag at jeg var kald, dyna på ryggen og vinden rett på meg. Kan det være grunn til tempen ? Høres desperat ut.

Jeg har alltid sånn sakte stigning de første dpo-dagene... Det ser jo ut som en dipp for to dager siden. Men kanskje du lager en anovulatorisk syklus denne måneden? Hva sier el-testene da?
 
Jeg har alltid sånn sakte stigning de første dpo-dagene... Det ser jo ut som en dipp for to dager siden. Men kanskje du lager en anovulatorisk syklus denne måneden? Hva sier el-testene da?
6A7DFD2A-0C52-48B2-9DEE-25A1EDCFD238.jpeg


Slik er det no etter ca 3 timers do besøk.
Kommer ikkje tempen opp i 36,80 og høyere da er det nok det du skriver.
Kjenner meg rar der nede, veldig likt som murring der nede.
 
Vis vedlegget 235974
Her er det noe rart. Dersom jeg har Temp på 36,51 i morgon vil jeg få opp dpo. Men jeg tviler på det. Tror det ikkje er noko eggløsning no. Så får sjekke med el tester videre. Blir ikkje tempen høy i morgon blir det ingen ting denne mnd. Skal på tur i dag på hytte og ligge på eit åpent loft hvor min søster med type på samme loft. Blir ingen kos. Blir lei meg.
Vakna i dag at jeg var kald, dyna på ryggen og vinden rett på meg. Kan det være grunn til tempen ? Høres desperat ut.
Sperm kan jo leve i opptil 5-6 døgn, så er ikke umulig om el skulle komme i helgen og dere har lagt inn aksjer på forhånd:)
 
Vis vedlegget 235977

Slik er det no etter ca 3 timers do besøk.
Kommer ikkje tempen opp i 36,80 og høyere da er det nok det du skriver.
Kjenner meg rar der nede, veldig likt som murring der nede.

Det er vel uansett helt vanlig med en og annen anovulatorisk syklus innimellom. Blir spennende å se om tempen spretter i været da, eller om el-testene blir pos på et senere tidspunkt hvis kroppen gjør et nytt forsøk...
 
Det er vel uansett helt vanlig med en og annen anovulatorisk syklus innimellom. Blir spennende å se om tempen spretter i været da, eller om el-testene blir pos på et senere tidspunkt hvis kroppen gjør et nytt forsøk...

Har begynt og innstille meg på ingen egg denne mnd. Blir tempen under 36,80 er det ingen ting å sjå fram til.
 
27A3A5AD-7A39-42E0-A92F-F91ED21AB246.png


Kan se ut som jeg ikke gikk glipp av en eventuell EL,men at det blir sen EL eller ingen EL denne mmd, tross for Letrozol :( Da blir det dobbel dose neste mmd.
 
Vis vedlegget 235985

Kan se ut som jeg ikke gikk glipp av en eventuell EL,men at det blir sen EL eller ingen EL denne mmd, tross for Letrozol :( Da blir det dobbel dose neste mmd.

Ser ut som om tempen synker fortsatt. Kanskje el en av de nærmeste dagene? Du får følge med om tempen stiger, eller satse på at dobbel dose neste runde gjør susen hvis el uteblir nå...
 
Ser ut som om tempen synker fortsatt. Kanskje el en av de nærmeste dagene? Du får følge med om tempen stiger, eller satse på at dobbel dose neste runde gjør susen hvis el uteblir nå...

I følge appen skal jeg ha EL i morgen, så håper at jeg ser en klar stigning i løpet av helgen.
Har skjedd veldig mye denne mnd som har hatt en stor påvirkning på meg psykisk. Kan hende det ligger noe der også :(
 
I følge appen skal jeg ha EL i morgen, så håper at jeg ser en klar stigning i løpet av helgen.
Har skjedd veldig mye denne mnd som har hatt en stor påvirkning på meg psykisk. Kan hende det ligger noe der også :(

Store påkjenninger, både psykisk og fysisk, er kjent for å kunne klusse til syklusen. Håper du får el i morgen, og tempstigning fra søndag av [emoji1303]
 
Store påkjenninger, både psykisk og fysisk, er kjent for å kunne klusse til syklusen. Håper du får el i morgen, og tempstigning fra søndag av [emoji1303]

Krysser fingrene
 
Då har jeg også fått lagt inn noen målinger :)
Ikke fått positive el.tester ennå, men er bare CD 14, pleier å få pos. test på CD16 om kvelden. Men er ivrig tester.
 

Vedlegg

  • 20171110_090928.png
    20171110_090928.png
    8,9 KB · Visninger: 58
Då har jeg også fått lagt inn noen målinger :)
Ikke fått positive el.tester ennå, men er bare CD 14, pleier å få pos. test på CD16 om kvelden. Men er ivrig tester.

Nedoverkurve er et godt tegn på at el nærmer seg. Blir spennende å se i dagene fremover da. Jeg startet også testingen i dag, på CD8. Har hatt el på alt fra cd11 til CD18, så jeg må starte tidlig. Håper på litt sein el denne runden.
 
Screenshot_20171110-163326.jpg


Vurderer å slutte å tempe denne syklusen. Blir ikke klok, og bare stressa av at syklus er på bærtur etter MA. :sorry:
 
Back
Topp