Vi som temper

Vis vedlegget 236077 Da var første runde med temping ferdig og ny syklus startet ( tror jeg) tror det da stemte ganske bra med at eggløsning var på cd 14 ca. Her har tr kommet såvidt akkurat 4 uker etter MA. Er faktisk litt spennende å tempe og gleder meg til å se fallet som skal komme før neste eggløsning ( fikk ikke det med denne gangen, da det ser ut som jeg startet å tempe akkurat på eggløsningen, første temp er en jukse temp kunn for å se hva som skjedde) tr oppfører seg rart, men det er nok pga utskrapningen og tynn slimhinne evt rester tror jeg.
Har en syklus til jeg kan følge med på og tempe, før jakten på gullegget setter igang for fult. Veldig kjekt å skaffe seg erfaring på forhånd. Gleder meg til å sende soldatene inn og ha stålkontroll( om det går ann da) på eggsleppet.

Veldig jevn og fin kurve du har laget da! Du har jo laget et fint utgangspunkt for sammenligning i dpo-land når prøvingen starter for fullt! Jeg har også inntatt ventemodus. Håper på pos test julaften i neste syklus - stor fallhøyde da [emoji12]
 
Kan jo være festedipp.
Mangen som blir gravide den mnd ein skal til utredning. Det vart jeg.
Kan være, men tror tempen ville vært høyere i dag i så fall. Håper jo det klaffer før den tid, men har ikke helt troa når man har prøvd i ca 2 år uten:) Litt håp er alltid tilstede da;)
 
Har mista troen på denne runden, tror bare kroppen forbereder seg til tr og at tempen kommer til å dale jevnt fram til ikm. Har uansett bare en pp igjen før vi begynner med utredning. Skal bli godt å komme i gang:happy:
Vis vedlegget 236054

Ligner denne kurven på tidligere kurver? Magefølelsen er ofte riktig. Men jeg håper jo at du tar feil...
 
Veldig jevn og fin kurve du har laget da! Du har jo laget et fint utgangspunkt for sammenligning i dpo-land når prøvingen starter for fullt! Jeg har også inntatt ventemodus. Håper på pos test julaften i neste syklus - stor fallhøyde da [emoji12]
Hadde vært gøy med positiv test på selveste julaften:) litt av ei julegave, vi går for det.
Blir nok litt for tidlig med test på julaften for meg, men nyttårsaften derimot ( som er bursdagen min) kan jeg teste om syklus forsetter som nå. Sånn må det bli for oss, det har nemlig jeg bestemt.
 
Hadde vært gøy med positiv test på selveste julaften:) litt av ei julegave, vi går for det.
Blir nok litt for tidlig med test på julaften for meg, men nyttårsaften derimot ( som er bursdagen min) kan jeg teste om syklus forsetter som nå. Sånn må det bli for oss, det har nemlig jeg bestemt.

Åh, tenk om vi kunne få termin med bare én ukes mellomrom! DET hadde vært bra... Så kunne vi hatt en egen «vi som har angst»-tråd på skjult terminforum [emoji1303]
 
Hadde vært gøy med positiv test på selveste julaften:) litt av ei julegave, vi går for det.
Blir nok litt for tidlig med test på julaften for meg, men nyttårsaften derimot ( som er bursdagen min) kan jeg teste om syklus forsetter som nå. Sånn må det bli for oss, det har nemlig jeg bestemt.
Åh, tenk om vi kunne få termin med bare én ukes mellomrom! DET hadde vært bra... Så kunne vi hatt en egen «vi som har angst»-tråd på skjult terminforum [emoji1303]
ja huff angsten kommer den, det er garantert hvertfall.
Hadde så angst nå forrige runde, klarte ikke samle meg om noe. Også gikk det dritt og da, så tenker det blir ille neste gang. Hadde vært så koselig å kommet i samme termin forum, vi satser på det.
 
Da fikk jeg ett temp. Hopp. Litt usikker på om el.testen er positiv? Synes ikke test treken er sterkere enn kontroll treken innen 5 min. FF har ikke lagt inn kryss enda. La inn pos.el.test i dataene.
 

Vedlegg

  • 20171112_063254.jpg
    20171112_063254.jpg
    452,5 KB · Visninger: 60
  • 20171112_063059.png
    20171112_063059.png
    12,8 KB · Visninger: 64
Å du rykker sakte frem i køen [emoji23]
21b9d53f144032c8f50b6af7810a3c32.png
 
Da fikk jeg ett temp. Hopp. Litt usikker på om el.testen er positiv? Synes ikke test treken er sterkere enn kontroll treken innen 5 min. FF har ikke lagt inn kryss enda. La inn pos.el.test i dataene.

Ff trenger tre dager på rad med høy temp før den legger inn kryss. Du kan «jukse» og legge inn dagens temp noen dager fremover og se om krysset dukker opp da... [emoji56]
 
Å du rykker sakte frem i køen [emoji23]
21b9d53f144032c8f50b6af7810a3c32.png

Jaaa, godt å ha deg tilbake, Rosalia! Du har vært savnet på morgenen. Går det bedre med deg nå? Her er eggjakten i gang igjen. Foreløpig neg el-test, så det ser ut til at el blir litt seinere enn CD 11 denne runden, og det kan jeg like. Synes syklus på 23 dager var i overkant kort.
 
Noen som kan se hvorfor ff er usikker på el (striplet linje)? Kurven følger stort sett samme mønster som tidligere kurver, noe høyere i starten enn de andre, tidligere og brattere dropp og lavere temp på slutten nå enn vanlig. Har lagt inn pos test, neg.test og utflod v el.
0F8BCC9C-5BE0-4677-9684-55DFBD069597.png
 
Noen som kan se hvorfor ff er usikker på el (striplet linje)? Kurven følger stort sett samme mønster som tidligere kurver, noe høyere i starten enn de andre, tidligere og brattere dropp og lavere temp på slutten nå enn vanlig. Har lagt inn pos test, neg.test og utflod v el.
Vis vedlegget 236117

Har du sett i analyserapporten den gjør? Ser ikke hva du har registrert, men hvis antatt el tidsrom spriker mellom el-test, utflod og temphopp blir den usikker... synes som deg at det ser ut som en flott kurve, og kan ikke umiddelbart si hvorfor den er usikker.
 
Jaaa, godt å ha deg tilbake, Rosalia! Du har vært savnet på morgenen. Går det bedre med deg nå? Her er eggjakten i gang igjen. Foreløpig neg el-test, så det ser ut til at el blir litt seinere enn CD 11 denne runden, og det kan jeg like. Synes syklus på 23 dager var i overkant kort.

Takk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Bedre nå, måte la være å logge inn en stund å koble det ut litt. Ble så skuffet :( Er så tungt å gå så lenge uten noen ting.... spesielt når så mange kjente blir gravide eller har fått.... hjelper ikke akkurat når kjæresten er så lite stresset over det. Fikk akkurat forlenget vikariatet mitt så timingen nå kunne jo ikke vært bedre. Ja 23 er litt kort, så håper den blir lenger for deg! Jeg fikk syklus på 33 nå, hadde 29 to månedene før det. Litt deilig at det har stabilisert seg noe i det minste. Hatt veldig variabelt. Jeg må begynne eggjakten på CD 9/10 tenker jeg. Så er nok el mellom 12-18 [emoji12]
 
Takk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Bedre nå, måte la være å logge inn en stund å koble det ut litt. Ble så skuffet :( Er så tungt å gå så lenge uten noen ting.... spesielt når så mange kjente blir gravide eller har fått.... hjelper ikke akkurat når kjæresten er så lite stresset over det. Fikk akkurat forlenget vikariatet mitt så timingen nå kunne jo ikke vært bedre. Ja 23 er litt kort, så håper den blir lenger for deg! Jeg fikk syklus på 33 nå, hadde 29 to månedene før det. Litt deilig at det har stabilisert seg noe i det minste. Hatt veldig variabelt. Jeg må begynne eggjakten på CD 9/10 tenker jeg. Så er nok el mellom 12-18 [emoji12]

Godt å ha deg tilbake i hvertfall! Du er bare fire dager bak meg. Kanskje vi havner likt igjen [emoji7]
 
Noen som kan se hvorfor ff er usikker på el (striplet linje)? Kurven følger stort sett samme mønster som tidligere kurver, noe høyere i starten enn de andre, tidligere og brattere dropp og lavere temp på slutten nå enn vanlig. Har lagt inn pos test, neg.test og utflod v el.
Vis vedlegget 236117
Jeg er bare i første tempesyklus, så har ikke så stor peil på det. Men hva med den ensomme tempen før EL da?
 
Arg, tempen drøyer og drøyer :shifty: Forventa egentlig et hopp idag slik at EL var igår, men... Blir spennende å se hva som skjer imorgen.

C96F2ADC-378B-48C3-92BF-F7D69EBA9A60.jpeg
 
Jeg er bare i første tempesyklus, så har ikke så stor peil på det. Men hva med den ensomme tempen før EL da?

Den kan ha betydning. Har du discarded den selv, eller notert feber, søvndeprivasjon eller noe annet som gjør at den er kastet ut av kurven? Har ikke opplevd å få noen registreringer kastet ut, bare hulet ut.
 
Back
Topp