Vi som temper

Arg, tempen drøyer og drøyer :shifty: Forventa egentlig et hopp idag slik at EL var igår, men... Blir spennende å se hva som skjer imorgen.

Vis vedlegget 236123

Det er kjedelig med et helt døgn som minste tidsenhet når man venter på temphopp, ja! Og nesten enda mer nervepirrende å ta tempen dagen etter tempstigning, for da vil man jo at den skal forbli høy, at det ikke var falsk alarm...
 
Fornøyd med å fremdeles klatre oppover i temp.
Screenshot_20171112-114338.jpg
 
Oooo, du entrer den mest spennende fasen av hele syklusen! Tvi, tvi!!
Takk[emoji173] jeg har vært litt stille her i det siste. Sliten og syk, alt er tungt. Takk og pris for at jeg ikke har feber som tuller til temp.
Det er bare 5 dager til før denne mnd sin dom kommer, om det var nok en pp overstått uten resultat. Begynner å bli skikkelig motløs.
 
Det er kjedelig med et helt døgn som minste tidsenhet når man venter på temphopp, ja! Og nesten enda mer nervepirrende å ta tempen dagen etter tempstigning, for da vil man jo at den skal forbli høy, at det ikke var falsk alarm...
Ja, det er utrolig nervepirrende - nesten uutholdelig :hilarious:
 
Takk[emoji173] jeg har vært litt stille her i det siste. Sliten og syk, alt er tungt. Takk og pris for at jeg ikke har feber som tuller til temp.
Det er bare 5 dager til før denne mnd sin dom kommer, om det var nok en pp overstått uten resultat. Begynner å bli skikkelig motløs.
Leit å lese at du har det tungt :sorry: Ønsker deg masse god bedring og gode ønsker for siste del av pp :Heartred
 
Takk[emoji173] jeg har vært litt stille her i det siste. Sliten og syk, alt er tungt. Takk og pris for at jeg ikke har feber som tuller til temp.
Det er bare 5 dager til før denne mnd sin dom kommer, om det var nok en pp overstått uten resultat. Begynner å bli skikkelig motløs.

Huffda, sykdom og sliten kropp er ikke det man trenger i en langtrukken prøvetid. 5 dager er leeeeenge, helt til neste helg! Ønsker deg god bedring og to streker i løpet av uken... [emoji173]️ Jeg trøster meg med at jeg er så sinnsykt glad i juleforberedelser at jeg blir opptatt med mye annet enn prøvingen de neste 41 dagene. Kanskje det er den hemmelige oppskriften [emoji39].
 
Hva tror dere? Er stigningen for lav til at det kan ha sluppet et egg?

8fc73bd96f2752b7989603cfe5c068f5.jpg
 
Hva tror dere? Er stigningen for lav til at det kan ha sluppet et egg?

8fc73bd96f2752b7989603cfe5c068f5.jpg

Vanskelig å si etter bare én stigende temp. Stiger det videre i morgen, er det sannsynlig. Jeg har hatt to sykluser med superhopp og to med gradvis stigning, så det er ikke noen fasit på det der. Spennende å se på fortsettelsen!
 
Vanskelig å si etter bare én stigende temp. Stiger det videre i morgen, er det sannsynlig. Jeg har hatt to sykluser med superhopp og to med gradvis stigning, så det er ikke noen fasit på det der. Spennende å se på fortsettelsen!

Ja, håper jeg ikke blir for skuffet hvis tempen synker i morgen [emoji853]
Er jo ikke så sannsynlig at det går på første forsøk med femar, men er jo et håp der.
 
Ja, håper jeg ikke blir for skuffet hvis tempen synker i morgen [emoji853]
Er jo ikke så sannsynlig at det går på første forsøk med femar, men er jo et håp der.

Det er like sannsynlig som på andre eller tredje forsøk. Hold troen oppe! Heier på deg [emoji1303]
 
Det er like sannsynlig som på andre eller tredje forsøk. Hold troen oppe! Heier på deg [emoji1303]

Tusen takk [emoji178][emoji178]
Du er virkelig gull verdt [emoji178][emoji178]
 
Hm hva skjer? Klart negativ el test. Normalt m sånne hopp?
6d7b0e9c0eaef739ee5ca235fc28c2ac.png
 
Last edited:
Back
Topp