Vi som temper

Tester 06.30 hver dag :arghh: Litt kjipt når jeg har fri i helgene, men leste at det var mest riktig på samme tidspunkt hver dag? :)

Hehehe. Tempen er lurt å ta til samme tidspunkt hver dag, ja. Har min klokke på 05.58. Sovnet heldigvis fort igjen i helgene. Det jeg lurte på egentlig var - når i dpo-land tenker du ta første g-test? [emoji16]
 
Tålmodighet [emoji85]. I morgen må være dagen for oppoverbakke! [emoji1303]
Ønsker meg tålmodighet i julegave - aldri vært noe god på det gitt :hilarious: Satser på morgendagen ja! :happy:
 
Hehehe. Tempen er lurt å ta til samme tidspunkt hver dag, ja. Har min klokke på 05.58. Sovnet heldigvis fort igjen i helgene. Det jeg lurte på egentlig var - når i dpo-land tenker du ta første g-test? [emoji16]

Å, hehe. Jeg tar hver dag for å se eggløsningssprøyta forsvinne og forhåpentligvis stige igjen om noen dager. Er 7DPO i dag. Utifra det jeg leser her inne så er det vel ikke så mange som får noe resultat før i hvertfall 9DPO, så blir vel fra onsdag og utover som jeg begynner å teste "ordentlig".
 
Å, hehe. Jeg tar hver dag for å se eggløsningssprøyta forsvinne og forhåpentligvis stige igjen om noen dager. Er 7DPO i dag. Utifra det jeg leser her inne så er det vel ikke så mange som får noe resultat før i hvertfall 9DPO, så blir vel fra onsdag og utover som jeg begynner å teste "ordentlig".

Weee, så spennende! Hadde ikke fått med meg eggløsningssprøyten. Da blir det veldig spennende dager fremover! Håper strekene blir sterkere og sterkere... [emoji93]
 
Weee, så spennende! Hadde ikke fått med meg eggløsningssprøyten. Da blir det veldig spennende dager fremover! Håper strekene blir sterkere og sterkere... [emoji93]

Ja, håper jeg og :D Og at temperaturen bare øker, er liksom litt redd for at det er den sprøyta som påvirker temperaturen nå. Men vi får bare se!
 
7563953ee8cb3716745d715eb7ae7839.png


Blir spennende å se om tempen stiger fra 5DPO.
Tror jeg har tapt denne mnd hvis den ikke gjør det [emoji1304][emoji853]
 
20171114_063400.png


Får bare fortsette å tempe tenker jeg. Selv om el.testene nå blir svakere. Sterkeste el.test fikk jeg 12.11 CD 16, men fått tilbakemelding på at den er negativ. La den først inn som positiv, men har endret til negativ etterpå.
Er nå uansett spennende å følge tempen. Får satse på neste PP.
 

Vedlegg

  • 20171114_063916.jpg
    20171114_063916.jpg
    324,8 KB · Visninger: 50
Vis vedlegget 236301

Får bare fortsette å tempe tenker jeg. Selv om el.testene nå blir svakere. Sterkeste el.test fikk jeg 12.11 CD 16, men fått tilbakemelding på at den er negativ. La den først inn som positiv, men har endret til negativ etterpå.
Er nå uansett spennende å følge tempen. Får satse på neste PP.

Den testen der er neeesten positiv, så hvis testene blir svakere nå, ville jeg bare registrert den som positiv, for da har du bare akkurat mistet toppen av lh-stigningen. I så fall blir det spennende med temperaturene fremover, for da kan det være ff flytter el til i dag hvis tempen stiger med i dagene fremover... ville satset på aksjer noen dager til for sikkerhets skyld!
 
Tar litt tid før progesteron kommer i gang. De 3-4 første dagene er det normalt å kravle så vidt over streken. Hold ut!

Hva er det lettest å se på hvis man mangler nok progesteron?
 
Jeg har ikke tempet den siste syklusen, da jeg har gått på Letrozol og fått Ovitrelle for å stimulere til eggløsning. Jeg tenkte at jeg skulle tempe denne syklusen likevel, slik at jeg kan få bekreftet når egget faktisk slipper :)

Men kroppstemperaturen min er en del høyere enn den pleier denne syklusen? Jeg er på CD8 i dag, har tempet siden CD4 og tempen min ligger mer 0,5 grader høyere enn vanlig (fra ca. 36,0 til 36,5). Men det ER en forskjell denne syklusen, og det er at jeg ikke temper liggende i senga, men går rett inn på badet og temper der, slik at pipingen fra termometeret ikke skal vekke mannen min.

Vil kroppstemperaturen stige en halv grad i det man reiser seg fra senga og går fem meter til badet? :p
 
Den testen der er neeesten positiv, så hvis testene blir svakere nå, ville jeg bare registrert den som positiv, for da har du bare akkurat mistet toppen av lh-stigningen. I så fall blir det spennende med temperaturene fremover, for da kan det være ff flytter el til i dag hvis tempen stiger med i dagene fremover... ville satset på aksjer noen dager til for sikkerhets skyld!
Takk for tilbakemelding. Har justert FF får fortsette å tempe.
 
Ser ff er usikker på de siste tempene - har du tempet tidligere enn vanlig? Isåfall er tempfall naturlig. Evt kaldere i rommet (åpent vindu)? Vi påvirkes jo av litt flere ting enn hormoner.

Har stått opp til feil tid og har tatt ned gradene på soverommet mye, så håper det er grunnen [emoji16] temperaturen steg litt idag, så holder litt fast i håpet enda [emoji16]
 
Back
Topp