Mammalaila
Glad i forumet
Hvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Jeg gjør det Ellers føler jeg grafen blir litt amputert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Jeg temper hele tiden
Jeg også.
Ellers glemmer jeg det nok plutselig.
Mye lettere å holde vanen gående
Jeg gjør det Ellers føler jeg grafen blir litt amputert
Temper dere da oralt?
Temper dere da oralt?
Oj! Spennende kurve! Nesten litt farlig å si, men lukter baby Masse lykke til i dagene fremoverDagens kurve. Det er de neste dagene som er spennende!
Jeg temper hele tidenHvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Temper ikke mens jeg blør [emoji14] fordi jeg temper nedentilHvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Oj! Spennende kurve! Nesten litt farlig å si, men lukter baby Masse lykke til i dagene fremover
Temper dere da oralt?
Jeg temper vaginalt så temper ikke mens jeg har tr kan du si..Hvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Jeg tror jeg ville satt den siste tempen (hvis det er da du pleier å tempe) og skrevet et notat på den bare. Så ser du bare hvordan tempen blir i morgen. Om den tempen du fikk i dag var helt på jordet eller ikke.Hvilken temp skal jeg sette??
Våknet første gang kl.03.45, og da viste temp 35.80. Etter det sov jeg veldig urolig frem til nå. Da viste temp 36.21...
Er jo ganske stor forskjell i tempen....
Hvordan ligger tempen din i dag? Kjenner jeg er veldig spent på den kurven din altså.. ser veldig bra ut!Håper, håper, håper! Ble så urtolig skuffet sist pp da det ikke klaffet [emoji26]
Hvordan ligger tempen din i dag? Kjenner jeg er veldig spent på den kurven din altså.. ser veldig bra ut!
Hvordan ligger tempen din i dag? Kjenner jeg er veldig spent på den kurven din altså.. ser veldig bra ut!
Dette blir en laaaaaang syklus. Må si det tærer på humøret også :/