Vi som temper

b970c0a033171a71095653a1055d0cbb.jpg

Dette blir en laaaaaang syklus. Må si det tærer på humøret også :/
Uff.. forstår det godt.. frustrerende :( Hvordan ser el-testene ut?

Uff.. forstår det godt.. frustrerende :( Hvordan ser el-testene ut?

Vært på grensen til positiv lenge, men igår ble de tydelig negativ. Tenkte jeg skulle prøve å ta en nå snart. Da jeg ikke har vært på do siden kl 7 og ikke drukket noe!
I dagboka mi ligger det bilde av testene. Elslimet er borte igjen, så vet ikke hva så foregår [emoji23]

Vært på grensen til positiv lenge, men igår ble de tydelig negativ. Tenkte jeg skulle prøve å ta en nå snart. Da jeg ikke har vært på do siden kl 7 og ikke drukket noe!
I dagboka mi ligger det bilde av testene. Elslimet er borte igjen, så vet ikke hva så foregår [emoji23]
Jeg får gjerne ikke tempstigning før etter negativ test.. så mulig den stiger i morgen. Testene slår jo ut 24-48 timer før egget slipper. Og tempen stiger ikke før egget er sluppet.. så er håp for stigning i morgen. Krysser det jeg har for deg. :happy::Heartred

Jeg tror jeg ville satt den siste tempen (hvis det er da du pleier å tempe) og skrevet et notat på den bare. Så ser du bare hvordan tempen blir i morgen. Om den tempen du fikk i dag var helt på jordet eller ikke. :happy:

Pleier å tempe rundt 6.15 hver morgen...
Har begynte å spotte så mulig første temp er mer riktig. Tror jeg må sjekke hvordan temp var forrige pp når tr dukket opp [emoji849][emoji848]

Jeg får gjerne ikke tempstigning før etter negativ test.. så mulig den stiger i morgen. Testene slår jo ut 24-48 timer før egget slipper. Og tempen stiger ikke før egget er sluppet.. så er håp for stigning i morgen. Krysser det jeg har for deg. :happy::Heartred

04af6bb540658a9144d9b7ffa651ac53.jpg

Slik er testene nå, 5 minutter etter at de er tatt :p

8ea8c5ffeb1f9f2e8ae07d36bef181dc.jpg
9feaadc38cffc1a5f06fc797081a14e8.jpg

Her er de 3 minutter etter de er tatt :p

Vet ikke hva jeg skal tro [emoji23]

Kanskje det er det som må til denne gangen også? Har du snakket med lege eller tenkte dere å prøve litt selv først?

Ja, begynn å lur på det. Tenkte jeg skulle se hvor lang denne syklusen blir først, også ringe gynekologen og hør hva hun sier. Angrer litt på at jeg avbestilte timen jeg har på mandagen.
Tror ikke jeg får hjelp om syklusene holder stabilt på rundt 40 dager :p

Hmm.. ja de er jo akkurat i grenseland. Og det har de jo vært lenge.. o_O

Jepp, de har det :p nå har jeg mest sannsynlig elslim igjen også :p så hadd det i tre dager nå [emoji23]
Og tempen er lav, så får tro det skjer noe de nærmeste dagene!!!! *hååååpe*

Mhm. Har du testet? [emoji6]
Ja. Blenda i dag også. Så regner nå med at det ikke er noe inni der.. hi hi. Er helt greit egentlig for vi skulle jo vente til etter første tr. Pga SA. Ble bare litt for lenge å vente.. og EL gjør meg litt kåt..:sorry::wacky: ha ha.. men vi styrte unna selve EL dagen da. :happy:

Back
Topp