Gomp85
Glad i forumet
Uff.. forstår det godt.. frustrerende Hvordan ser el-testene ut?
Dette blir en laaaaaang syklus. Må si det tærer på humøret også :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir en laaaaaang syklus. Må si det tærer på humøret også :/
Ja det er jo ihvertfall ikke nok ned til at det har noe å si. Så spennende!! Testet noe enda?Den gikk pitte litt ned, så i morgen blir det ekstra spennende!! [emoji33]
Det forstår jeg veeldig godt!
Min er fortsatt høyt oppe. Så nå ser det ut som lf er back on track!! Love IT!!Enn hvordan ser din ut i dag? [emoji1319][emoji1319]
Jeg får gjerne ikke tempstigning før etter negativ test.. så mulig den stiger i morgen. Testene slår jo ut 24-48 timer før egget slipper. Og tempen stiger ikke før egget er sluppet.. så er håp for stigning i morgen. Krysser det jeg har for deg.Vært på grensen til positiv lenge, men igår ble de tydelig negativ. Tenkte jeg skulle prøve å ta en nå snart. Da jeg ikke har vært på do siden kl 7 og ikke drukket noe!
I dagboka mi ligger det bilde av testene. Elslimet er borte igjen, så vet ikke hva så foregår [emoji23]
Ja det er jo ihvertfall ikke nok ned til at det har noe å si. Så spennende!! Testet noe enda?
Min er fortsatt høyt oppe. Så nå ser det ut som lf er back on track!! Love IT!!
Ja Føler på en måte at kroppen min ikke funker slik den skal :/
Jeg tror jeg ville satt den siste tempen (hvis det er da du pleier å tempe) og skrevet et notat på den bare. Så ser du bare hvordan tempen blir i morgen. Om den tempen du fikk i dag var helt på jordet eller ikke.
Know the feeling
Du måtte få litt hjelp med forrige eller husker jeg feil nå?
Jeg får gjerne ikke tempstigning før etter negativ test.. så mulig den stiger i morgen. Testene slår jo ut 24-48 timer før egget slipper. Og tempen stiger ikke før egget er sluppet.. så er håp for stigning i morgen. Krysser det jeg har for deg.
Nei, du husker rett Måtte gå tre sykluser på provera før å få stabilisert syklusen min.
Kanskje det er det som må til denne gangen også? Har du snakket med lege eller tenkte dere å prøve litt selv først?
Fortsatt tidlig daJa og den er blenda [emoji17]
Hmm.. ja de er jo akkurat i grenseland. Og det har de jo vært lenge..
Slik er testene nå, 5 minutter etter at de er tatt
Her er de 3 minutter etter de er tatt
Vet ikke hva jeg skal tro [emoji23]
Hmm.. ja de er jo akkurat i grenseland. Og det har de jo vært lenge..
Fortsatt tidlig da
Ja. Blenda i dag også. Så regner nå med at det ikke er noe inni der.. hi hi. Er helt greit egentlig for vi skulle jo vente til etter første tr. Pga SA. Ble bare litt for lenge å vente.. og EL gjør meg litt kåt.. ha ha.. men vi styrte unna selve EL dagen da.Mhm. Har du testet? [emoji6]
Hååååååper med deg!!!Jepp, de har det nå har jeg mest sannsynlig elslim igjen også så hadd det i tre dager nå [emoji23]
Og tempen er lav, så får tro det skjer noe de nærmeste dagene!!!! *hååååpe*