Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens kurve. Det er de neste dagene som er spennende!
Er det bare meg som blir litt vel opphengt i grafen? jeg driver og går inn på FF flere ganger om dagen, akkurat som at det er no endringer der sånn plutselig lissom Haha.. Men er utrolig fascinerende at det går an da! Man forutser el med el tester, og får det bekrefta med temperaturmåling lissom. Innmari fascinerende Her er dagens graf. Har ikke så store forhåpninger om klaff første pp egentlig, fordi jeg har vært uten prevensjon siden juli i fjor uten at noe har skjedd tilfeldig. Men er lov å håpe vel
Er det bare meg som blir litt vel opphengt i grafen? jeg driver og går inn på FF flere ganger om dagen, akkurat som at det er no endringer der sånn plutselig lissom Haha.. Men er utrolig fascinerende at det går an da! Man forutser el med el tester, og får det bekrefta med temperaturmåling lissom. Innmari fascinerende Her er dagens graf. Har ikke så store forhåpninger om klaff første pp egentlig, fordi jeg har vært uten prevensjon siden juli i fjor uten at noe har skjedd tilfeldig. Men er lov å håpe vel
Ha ha.. det gjør jeg også!!! Helt tullete..Er det bare meg som blir litt vel opphengt i grafen? jeg driver og går inn på FF flere ganger om dagen, akkurat som at det er no endringer der sånn plutselig lissom Haha.. Men er utrolig fascinerende at det går an da! Man forutser el med el tester, og får det bekrefta med temperaturmåling lissom. Innmari fascinerende Her er dagens graf. Har ikke så store forhåpninger om klaff første pp egentlig, fordi jeg har vært uten prevensjon siden juli i fjor uten at noe har skjedd tilfeldig. Men er lov å håpe vel
Venter og venter... [emoji849]
Du har nok hatt el ja, grafen er veldig fin den, og hadde nok sett litt mer svingninger om du hadde med to desimaler. Det viktigste er å se stigningen etter el [emoji16]Hei alle tempe-erfarne damer! [emoji1] Jeg har nettopp startet med temping og er helt ny på dette. Har ikke skaffet meg termometer med to desimaler enda, så denne PP bruker jeg bare vanlig termometer med en desimal, derfor er vel kanskje ikke grafen så nøyaktig som den skulle vært [emoji12]
Jeg har uregelmessig og svært sparsom mens (om jeg i det hele tatt har mens) med mye spotting i løpet av syklusen. Så, jeg fant ut at jeg måtte begynne med temping for å se om jeg i det hele tatt har EL.
Jeg har lagt inn temperaturene på fertilityfriend, men skjønner egentlig ikke så mye av det, da jeg ikke ander hvordan det BØR se ut [emoji12] Så om noen av dere skjønner mer enn meg og kan hjelpe meg med å si noe om hvordan denne grafen ser ut, så hadde jeg blitt veldig takknemlig [emoji1]
Takk for svar [emoji1] Skal kjøpe meg termometer med 2 desimaler dersom det ikke har klaffet denne gangen! Har jeg forstått det riktig at jeg er på 8 dpo i dag?Du har nok hatt el ja, grafen er veldig fin den, og hadde nok sett litt mer svingninger om du hadde med to desimaler. Det viktigste er å se stigningen etter el [emoji16]
Ja [emoji4]Takk for svar [emoji1] Skal kjøpe meg termometer med 2 desimaler dersom det ikke har klaffet denne gangen! Har jeg forstått det riktig at jeg er på 8 dpo i dag?
Så gøy! Da har jeg noen spennende dager i vente da [emoji1]Ja [emoji4]
Hvordan går det med alle tempejentene? Lurte på en ting - temper dere mens TR pågår?
Jeg temper hele tiden
Ikke santHa ha.. det gjør jeg også!!! Helt tullete..