Vi som temper

Ja. Blenda i dag også. Så regner nå med at det ikke er noe inni der.. hi hi. Er helt greit egentlig for vi skulle jo vente til etter første tr. Pga SA. Ble bare litt for lenge å vente.. og EL gjør meg litt kåt..:sorry::wacky: ha ha.. men vi styrte unna selve EL dagen da. :happy:

Hehe [emoji23] Men den holder seg stabilt oppe så jeg har trua [emoji56]

Der kom krysset og jeg fikk en skikkelig tempøkning! :)

e95fc4706c3d41fd4a942af5fcb69d2b.jpg

Dagens graf....

388d96d94a156d2c107b6c728b60baab.jpg

Dette begynner å bli tullete!!
Samtidig vet jeg at jeg har stresset og stresser mye om dagen...
spotter litt også [emoji848]

8fe59fafccc8cbb8a9e1777ae3d85523.jpg

Min så langt, Herrefred så jeg håper det skjer noe snart!! [emoji28]

Første syklus med temping, og er mye virring fra min side om når jeg skal tempe og om noen temperaturer er helt feil [emoji14] men man ser ihvertfall supertydelig at el har vært [emoji16] hadde ikke tro på at jeg skulle få til dette så fort, tenk så mye penger jeg kastet ut av vinduet før jeg kjøpte termometer [emoji23][emoji23]
098b7e348f5924f4938d7a196f367cf4.jpg

Første syklus med temping, og er mye virring fra min side om når jeg skal tempe og om noen temperaturer er helt feil [emoji14] men man ser ihvertfall supertydelig at el har vært [emoji16] hadde ikke tro på at jeg skulle få til dette så fort, tenk så mye penger jeg kastet ut av vinduet før jeg kjøpte termometer [emoji23][emoji23]
098b7e348f5924f4938d7a196f367cf4.jpg

Hvorfor kommer streken på CD15 og ikke 16, forresten? Tempen er jo fortsatt lav og EL-testen ble negativ da på CD16?

Hvorfor kommer streken på CD15 og ikke 16, forresten? Tempen er jo fortsatt lav og EL-testen ble negativ da på CD16?

Hun har lagt det inn manuelt mener jeg det sto tidligere her. Men sant som du sier, el er jo når testen er negativ igjen. Med andre ord skal streken være på CD 16. :)

Er det sånn at tempen skal stige ytterligere om man er gravid? I så fall når skal man kunne forvente en sånn stigning? :)

Vedlegg

• b_0ZKha9.png
    b_0ZKha9.png
    44,6 KB · Visninger: 64
Er det sånn at tempen skal stige ytterligere om man er gravid? I så fall når skal man kunne forvente en sånn stigning? :)
Den forblir høy, ingen fasit på om den stiger ytterligere eller ikke. Hos meg har den ikke steget mer de gangene jeg har vært gravid, og det har ikke vært mulig å se graviditeten på kurven før ved IKM (da ville vanligvis tempen ha sunket før tr kommer).

Den forblir høy, ingen fasit på om den stiger ytterligere eller ikke. Hos meg har den ikke steget mer de gangene jeg har vært gravid, og det har ikke vært mulig å se graviditeten på kurven før ved IKM (da ville vanligvis tempen ha sunket før tr kommer).

Okay :) Takk for svar :)

De grafene jeg har sett med stigning har det steget rundt 10dpo, men som nevnt over her, så er det ikke alle som stiger ytterligere ved graviditet [emoji4]

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor den gjør det, ff kom faktisk med en artikkel til meg om det, men egget slapp på kvelden cd15 og testen var allerede blitt negativ da, så jeg lar det bare stå [emoji14] hadde ikke trengt å teste cd16, men jeg gjorde det for å sjekke i tilfelle jeg hadde hatt for utvannet urin eller noe slikt [emoji4]
Red: jeg har satt den til opk override [emoji14] og da går den etter el.testene. på normale innstillinger har jeg ikke fått noe kryss, men det blir ikke riktig

Jeg temper hele tiden :)
Jeg også. :)
Ellers glemmer jeg det nok plutselig.
Mye lettere å holde vanen gående :)
Jeg gjør det :) Ellers føler jeg grafen blir litt amputert ;)
Ja.... temper hele tiden
emoji849.png
Jeg temper hele tiden :happy:
Temper ikke mens jeg blør
emoji14.png
fordi jeg temper nedentil
Jeg temper vaginalt så temper ikke mens jeg har tr kan du si.. ;):p

Temper oralt her, men har de siste syklusene ikke tempet den første uka. Har sklidd litt ut siden TR, får hive meg rundt igjen. :P

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor den gjør det, ff kom faktisk med en artikkel til meg om det, men egget slapp på kvelden cd15 og testen var allerede blitt negativ da, så jeg lar det bare stå [emoji14] hadde ikke trengt å teste cd16, men jeg gjorde det for å sjekke i tilfelle jeg hadde hatt for utvannet urin eller noe slikt [emoji4]
Red: jeg har satt den til opk override [emoji14] og da går den etter el.testene. på normale innstillinger har jeg ikke fått noe kryss, men det blir ikke riktig

Grunnen til at du ikke har fått kryss er fordi du ikke har hatt mange nok høye målinger ennå. La den stå på standardinnstilling, så får du nok kryss i morgen. ;)

Grunnen til at du ikke har fått kryss er fordi du ikke har hatt mange nok høye målinger ennå. La den stå på standardinnstilling, så får du nok kryss i morgen. ;)
I know, men da setter den på en dag jeg ikke er enig med [emoji14] ikke at det er supernøye men shit au [emoji4]

FAEEEEEEN!!!! Hunden har tygget på sensoren på ladycompen min idag! Nå får jeg ikke tempet mer før ny sensor kommer i posten [emoji27] Typisk! Jeg er 11 dpo i dag [emoji85] Tidenes dårligste timing! [emoji17]

Tempfall og tr på besøk i dag. Så da går jeg inn i første ordentlige pp etter SA. Kjøpt inn lager av el-tester og g-tester og reserve termometer. Så nå ligger alt klart. :DElsker å bestille varer fra kina!! :D:happy::D

Vedlegg

• Screenshot_20170319-123003.jpg
    Screenshot_20170319-123003.jpg
    511,4 KB · Visninger: 57
Back
Topp