Jeg vet ikke med lutinus, men den progesteronen jeg bruker så må jeg slutte for å få trNei, blør ikke. Tar en lutinus-tablett per døgn. Kan det holde tilbake en kjemisk, eller burde jeg bare fortsette med lutinus- at evt blødning starter uansett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke med lutinus, men den progesteronen jeg bruker så må jeg slutte for å få trNei, blør ikke. Tar en lutinus-tablett per døgn. Kan det holde tilbake en kjemisk, eller burde jeg bare fortsette med lutinus- at evt blødning starter uansett?
Det der er ikke tempdropp. Tempdropp da havner du nært eller nesten under streken i krysset.Da er IKM her, og tempdropp. Da er dette enda en kjemisk?
For lite til å være tempdropp? Hmm, jeg trodde at om tempen går ned, uansett hvor mye, så er det et dårlig tegn?Det der er ikke tempdropp. Tempdropp da havner du nært eller nesten under streken i krysset.
Lutinus kan ikke opprettholde en kjemisk, det er for lave doser.
Hvor stor dose med progesteron brukte du når du måtte slutte for å få TR? Det er 100mg i hver lutinustablett jeg bruker.Jeg vet ikke med lutinus, men den progesteronen jeg bruker så må jeg slutte for å få tr
Jeg husker ikke i farta, men 200 eller 300mg, så betydelig høyere enn hva du tarHvor stor dose med progesteron brukte du når du måtte slutte for å få TR? Det er 100mg i hver lutinustablett jeg bruker.
Det varierer... Jeg har brukt total dose på 800mg per døgn og fått mensen likevel..Hvor stor dose med progesteron brukte du når du måtte slutte for å få TR? Det er 100mg i hver lutinustablett jeg bruker.
Jeg husker ikke i farta, men 200 eller 300mg, så betydelig høyere enn hva du tar
Utrolig at det kan variere så mye. Da tar jeg lutinus fram til jeg evt. begynner å blø.Det varierer... Jeg har brukt total dose på 800mg per døgn og fått mensen likevel..
Progesteron KAN holde tilbake mens, men det skjer ikke alle
Og helt enig med de andre.. Det der er ikke en mensen temp dipp.. Jeg synkerDa er IKM her, og tempdropp. Da er dette enda en kjemisk?
Er egentlig veldig logisk. Alle kropper er ulike, alle kropper reagerer på hormoner ulikt - Og progesteron har vi alle naturlig produksjon av etter EL - i varierende mengde.Utrolig at det kan variere så mye. Da tar jeg lutinus fram til jeg evt. begynner å blø.
Alt for lite til å være tempdroppFor lite til å være tempdropp? Hmm, jeg trodde at om tempen går ned, uansett hvor mye, så er det et dårlig tegn?
Hvor mye lutinus kan man ta per døgn uten at det klusser til/holder tilbake kjemisk? Jeg har tatt en tablett per døgn siden positiv test mandag, men i går ble jeg litt ekstra bekymret siden IKM er i dag. Så tok to tabletter i går. Kanskje derfor jeg ikke blør?
Vil ikke kalle det der en dropp. Dessuten er tempen helt crazy som gravid, bare se her:Da er IKM her, og tempdropp. Da er dette enda en kjemisk?
DET var en tempdipp det...Forvirret over denne temperaturen... Hva i alle dager er det den sier? Dette er jo langt under krysset?
Vis vedlegget 427053
Ja... Antar at dette ikke er lovende. Kun gått opp fra 36.01 i går på dippen til 36.18 i dag.DET var en tempdipp det...
*sniker* jeg syns ikke dette ser ut som en mens- dropp heller! Gratulerer med to streker Håper spira graver seg godt ned! Jeg tempet frem til ikm også la jeg vekk termometeret.Da er IKM her, og tempdropp. Da er dette enda en kjemisk?
Takk, klamrer meg til håpet. Tempen gikk litt opp igjen i dag, men har blitt forkjøla så kanskje det er årsaken. Kjennes veldig som mensen skal komme.*sniker* jeg syns ikke dette ser ut som en mens- dropp heller! Gratulerer med to streker Håper spira graver seg godt ned! Jeg tempet frem til ikm også la jeg vekk termometeret.
Jeg hadde den følelsen til og fra hele første trimester, når har du ikm? Jeg frøs også veldig første trimester- var kjempekald! Kjentes ut som jeg hadde feber, men jeg hadde ikke det, bare frøs.Takk, klamrer meg til håpet. Tempen gikk litt opp igjen i dag, men har blitt forkjøla så kanskje det er årsaken. Kjennes veldig som mensen skal komme.
IKM var i går, men har hendt før at den har vært en eller to dager forsinka. Tar lutinus, så blir jo livredd hver gang jeg kjenner restene komme ut, tror det er mensen.Jeg hadde den følelsen til og fra hele første trimester, når har du ikm? Jeg frøs også veldig første trimester- var kjempekald! Kjentes ut som jeg hadde feber, men jeg hadde ikke det, bare frøs.
Hvor sikker den lille forskningen som er på området er vet jeg ikke - men min ivf lege og gyn, før den tid - sa at lett sykdom faktisk kunne hjelpe på - for kroppen ville være mer opptatt av å bekjempe sykdom enn å støte ut embryo..IKM var i går, men har hendt før at den har vært en eller to dager forsinka. Tar lutinus, så blir jo livredd hver gang jeg kjenner restene komme ut, tror det er mensen.
Jeg lurer på om en forkjølelse kan øke sjansen for at dette blir en kjemisk?
Det kan jeg ikke uttale meg om, men økt kroppstemperatur er nok mer positivt enn negativt. Jeg krysser alt jeg har for denne spiren dinIKM var i går, men har hendt før at den har vært en eller to dager forsinka. Tar lutinus, så blir jo livredd hver gang jeg kjenner restene komme ut, tror det er mensen.
Jeg lurer på om en forkjølelse kan øke sjansen for at dette blir en kjemisk?