Vi som temper

Nei, blør ikke. Tar en lutinus-tablett per døgn. Kan det holde tilbake en kjemisk, eller burde jeg bare fortsette med lutinus- at evt blødning starter uansett?
Jeg vet ikke med lutinus, men den progesteronen jeg bruker så må jeg slutte for å få tr :)

Det der er ikke tempdropp. Tempdropp da havner du nært eller nesten under streken i krysset.
Lutinus kan ikke opprettholde en kjemisk, det er for lave doser.
For lite til å være tempdropp? Hmm, jeg trodde at om tempen går ned, uansett hvor mye, så er det et dårlig tegn?

Hvor mye lutinus kan man ta per døgn uten at det klusser til/holder tilbake kjemisk? Jeg har tatt en tablett per døgn siden positiv test mandag, men i går ble jeg litt ekstra bekymret siden IKM er i dag. Så tok to tabletter i går. Kanskje derfor jeg ikke blør?

Hvor stor dose med progesteron brukte du når du måtte slutte for å få TR? Det er 100mg i hver lutinustablett jeg bruker.
Det varierer... Jeg har brukt total dose på 800mg per døgn og fått mensen likevel..

Progesteron KAN holde tilbake mens, men det skjer ikke alle :)

Da er IKM her, og tempdropp. Da er dette enda en kjemisk? :confused:
Og helt enig med de andre.. Det der er ikke en mensen temp dipp.. Jeg synker
ned til under 36.00.. Ligger under 36.00 fra mensen til EL, og over 36.00 fra dagen etter EL og til mensen.

Utrolig at det kan variere så mye. o_O Da tar jeg lutinus fram til jeg evt. begynner å blø.
Er egentlig veldig logisk. Alle kropper er ulike, alle kropper reagerer på hormoner ulikt - Og progesteron har vi alle naturlig produksjon av etter EL - i varierende mengde. :)

For lite til å være tempdropp? Hmm, jeg trodde at om tempen går ned, uansett hvor mye, så er det et dårlig tegn?

Hvor mye lutinus kan man ta per døgn uten at det klusser til/holder tilbake kjemisk? Jeg har tatt en tablett per døgn siden positiv test mandag, men i går ble jeg litt ekstra bekymret siden IKM er i dag. Så tok to tabletter i går. Kanskje derfor jeg ikke blør?
Alt for lite til å være tempdropp :)
Du tar 1 om dagen?
100mg i døgnet er det svært få som hopper over mensen på, tror ikke jeg har hørt om det.
Vanlig dose er 3x100 på lutinus og selv det er heller i grenseland å miste mensen på.

Jeg hoppet ikke over mensen på 800 om dagen engang.

Vil ikke kalle det der en dropp. Dessuten er tempen helt crazy som gravid, bare se her:
1000004283.png

Forvirret over denne temperaturen... Hva i alle dager er det den sier? Dette er jo langt under krysset? :bored:

1706811383491.png

*sniker* jeg syns ikke dette ser ut som en mens- dropp heller! Gratulerer med to streker :Heartred Håper spira graver seg godt ned! Jeg tempet frem til ikm også la jeg vekk termometeret.

*sniker* jeg syns ikke dette ser ut som en mens- dropp heller! Gratulerer med to streker :Heartred Håper spira graver seg godt ned! Jeg tempet frem til ikm også la jeg vekk termometeret.
Takk, klamrer meg til håpet. Tempen gikk litt opp igjen i dag, men har blitt forkjøla så kanskje det er årsaken. Kjennes veldig som mensen skal komme.

Vedlegg

• F96BDF8B-82C4-4AE8-B2E0-56BBC16CA809.jpeg
    F96BDF8B-82C4-4AE8-B2E0-56BBC16CA809.jpeg
    187,3 KB · Visninger: 51
Takk, klamrer meg til håpet. Tempen gikk litt opp igjen i dag, men har blitt forkjøla så kanskje det er årsaken. Kjennes veldig som mensen skal komme.
Jeg hadde den følelsen til og fra hele første trimester, når har du ikm? Jeg frøs også veldig første trimester- var kjempekald! Kjentes ut som jeg hadde feber, men jeg hadde ikke det, bare frøs.

Jeg hadde den følelsen til og fra hele første trimester, når har du ikm? Jeg frøs også veldig første trimester- var kjempekald! Kjentes ut som jeg hadde feber, men jeg hadde ikke det, bare frøs.
IKM var i går, men har hendt før at den har vært en eller to dager forsinka. Tar lutinus, så blir jo livredd hver gang jeg kjenner restene komme ut, tror det er mensen.

Jeg lurer på om en forkjølelse kan øke sjansen for at dette blir en kjemisk?

IKM var i går, men har hendt før at den har vært en eller to dager forsinka. Tar lutinus, så blir jo livredd hver gang jeg kjenner restene komme ut, tror det er mensen.

Hvor sikker den lille forskningen som er på området er vet jeg ikke - men min ivf lege og gyn, før den tid - sa at lett sykdom faktisk kunne hjelpe på - for kroppen ville være mer opptatt av å bekjempe sykdom enn å støte ut embryo..

Det kan jeg ikke uttale meg om, men økt kroppstemperatur er nok mer positivt enn negativt. Jeg krysser alt jeg har for denne spiren din :Heartred

Back
Topp