Ahh okei tenkte meg det Jaa jeg har egentlig bare gjort det for gøy, begynte å tempe på søndag så helt nytt for megProvera/progesteron gjør at tempen stiger. Helt ærlig så burde du bare la være å tempe når du bruker det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh okei tenkte meg det Jaa jeg har egentlig bare gjort det for gøy, begynte å tempe på søndag så helt nytt for megProvera/progesteron gjør at tempen stiger. Helt ærlig så burde du bare la være å tempe når du bruker det.
her mine grafer med wild yamPåvirker wild yam tempen ? 7 dpo
Ser ikke ut som wild yam øker tempen da Syns tempen min har vært så høy denne gangen .. nådde samme høye temp 6 dpo som jeg hadde 12 dpo forje pp Med mindre ikke jeg faktisk er litt syk .. men da er det rart tempen igår gikk litt ned før den ble høy igjen idagher mine grafer med wild yam
Vi kommer til å bli syk på sinnet av analyseringSer ikke ut som wild yam øker tempen da Syns tempen min har vært så høy denne gangen .. nådde samme høye temp 6 dpo som jeg hadde 12 dpo forje pp Med mindre ikke jeg faktisk er litt syk .. men da er det rart tempen igår gikk litt ned før den ble høy igjen idag
Burde slutte analysere alt