Vi som temper

Hvorfor blir det rød firkanter ? Trykka på noe sleep deprived og da ble det blank runding .
 

Vedlegg

  • IMG_5754.jpeg
    IMG_5754.jpeg
    775,3 KB · Visninger: 44
Litt tidlig for lutealdip så mista helt motet her nå…
 

Vedlegg

  • 5DDFEE99-CDAB-4681-B981-06957223A5E5.jpeg
    5DDFEE99-CDAB-4681-B981-06957223A5E5.jpeg
    142,6 KB · Visninger: 56
Tror dere utifra denne grafen at egget har sluppet, eller kan det bare være normale temp variasjoner? Er så redd for at egget ikke klarte slippe :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_5111.png
    IMG_5111.png
    298,3 KB · Visninger: 41
Noen som kan hjelpe meg å tyde denne grafen fra fertility friend? Eller har opplevd noe lignende? Fikk positivt el-test CD19 med CB digitale (rosa), testet positivt både morgen og ettermiddag, og så negativt på CD20. Men tempen begynte ikke å gå opp før CD24. Tenkte først at egget kanskje slapp noen dager senere, men nå har det vært 4 dager med økt temp uten rød linje fra FF. Har PCOS så har noe uregelmessige sykluser og ikke alltid eggløsning, har tatt dobbel dose Letrozol denne syklusen.
 

Vedlegg

  • IMG_0049.jpg
    IMG_0049.jpg
    336,8 KB · Visninger: 47
Noen som kan hjelpe meg å tyde denne grafen fra fertility friend? Eller har opplevd noe lignende? Fikk positivt el-test CD19 med CB digitale (rosa), testet positivt både morgen og ettermiddag, og så negativt på CD20. Men tempen begynte ikke å gå opp før CD24. Tenkte først at egget kanskje slapp noen dager senere, men nå har det vært 4 dager med økt temp uten rød linje fra FF. Har PCOS så har noe uregelmessige sykluser og ikke alltid eggløsning, har tatt dobbel dose Letrozol denne syklusen.
Ser ut så egget har sluppet, men litt senere enn «normalt»:scratch Jeg er ikke ekspert akkurat, men utifra det jeg har hørt så virker det slik❤️
 
Skal det ikke komme sånn DPO tall etter det krysset? :bored:
 

Vedlegg

  • IMG_5116.png
    IMG_5116.png
    303 KB · Visninger: 28
Noen som kan hjelpe meg å tyde denne grafen fra fertility friend? Eller har opplevd noe lignende? Fikk positivt el-test CD19 med CB digitale (rosa), testet positivt både morgen og ettermiddag, og så negativt på CD20. Men tempen begynte ikke å gå opp før CD24. Tenkte først at egget kanskje slapp noen dager senere, men nå har det vært 4 dager med økt temp uten rød linje fra FF. Har PCOS så har noe uregelmessige sykluser og ikke alltid eggløsning, har tatt dobbel dose Letrozol denne syklusen.
Det står sikkert noe på varslene på appen din, men vil tro den ikke vil gi rødt kryss fordi tempen ikke samsvarer med opk pos. Så ikke sikkert det vil komme. Jeg hadde en syklus hvor det aldri kom fordi den ikke er sikker.
 
Back
Topp