Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har registrert tempøkning og regner med at krysset er rett rundt hjørnetHvorfor blir det rød firkanter ? Trykka på noe sleep deprived og da ble det blank runding .
Aha , mener jeg har sett det før , men er jo super dement for tiden .Den har registrert tempøkning og regner med at krysset er rett rundt hjørnet
Trur det har sluppet og du er 2 dpoTror dere utifra denne grafen at egget har sluppet, eller kan det bare være normale temp variasjoner? Er så redd for at egget ikke klarte slippe
Takk for svar! Når kommer egentlig det krysset da?Trur det har sluppet og du er 2 dpo
Pleier ta meg 3 dager før det kommerTakk for svar! Når kommer egentlig det krysset da?
Ser ut så egget har sluppet, men litt senere enn «normalt» Jeg er ikke ekspert akkurat, men utifra det jeg har hørt så virker det slikNoen som kan hjelpe meg å tyde denne grafen fra fertility friend? Eller har opplevd noe lignende? Fikk positivt el-test CD19 med CB digitale (rosa), testet positivt både morgen og ettermiddag, og så negativt på CD20. Men tempen begynte ikke å gå opp før CD24. Tenkte først at egget kanskje slapp noen dager senere, men nå har det vært 4 dager med økt temp uten rød linje fra FF. Har PCOS så har noe uregelmessige sykluser og ikke alltid eggløsning, har tatt dobbel dose Letrozol denne syklusen.
Takk for svar det var egentlig også det jeg tenkte, men har fortsatt ikke fått noen form for rød strek i FF, så rart!Ser ut så egget har sluppet, men litt senere enn «normalt» Jeg er ikke ekspert akkurat, men utifra det jeg har hørt så virker det slik
Neida! Her er min fra siste syklus, også dip 5dpo, og jeg er gravid nåLitt tidlig for lutealdip så mista helt motet her nå…
Har du betalingsversjonen?Skal det ikke komme sånn DPO tall etter det krysset?
Nei Må man ha det for å få det?Har du betalingsversjonen?
Ja, første mnd får man en slik prøve på det så er det betalingstjeneste for å få detNei Må man ha det for å få det?
Så godt å se at det også kan gå bra takk!Neida! Her er min fra siste syklus, også dip 5dpo, og jeg er gravid nå
Det står sikkert noe på varslene på appen din, men vil tro den ikke vil gi rødt kryss fordi tempen ikke samsvarer med opk pos. Så ikke sikkert det vil komme. Jeg hadde en syklus hvor det aldri kom fordi den ikke er sikker.Noen som kan hjelpe meg å tyde denne grafen fra fertility friend? Eller har opplevd noe lignende? Fikk positivt el-test CD19 med CB digitale (rosa), testet positivt både morgen og ettermiddag, og så negativt på CD20. Men tempen begynte ikke å gå opp før CD24. Tenkte først at egget kanskje slapp noen dager senere, men nå har det vært 4 dager med økt temp uten rød linje fra FF. Har PCOS så har noe uregelmessige sykluser og ikke alltid eggløsning, har tatt dobbel dose Letrozol denne syklusen.