Vi som temper

Vedlegg

• ADAEAF1C-1804-4EF6-8953-65A4C80D88EE.jpeg
    ADAEAF1C-1804-4EF6-8953-65A4C80D88EE.jpeg
    148,8 KB · Visninger: 78
Prøver å tempe denne syklusen :angelic: Tempen er foreløpig lavere enn prøveperioden i 2022. Før EL lå den rundt 36,45-36,55. I dag var den 36,31.

IMG_1571.jpeg

Høh, ff blir ikke helt enig med seg selv. Igår viste den 3dpo (altså 4 idag), men pga målingen idag så byttet den krysset og viser el på cd 13 istedenfor cd 15. Jeg mener selv at el var cd14 for da hadde jeg intenst vondt. Men men, den som venter får se :shy: usikker hvorfor temp på cd14 ble så høy, men slik ble den nå engang da.

Vedlegg

• Screenshot_20240313-183935.png
    Screenshot_20240313-183935.png
    261,3 KB · Visninger: 42
Jeg tok medisinsk abort for nøyaktig fire uker siden etter påvist MA. Blødde i én uke etterpå. For to uker siden hadde jeg masse eggløsningsslim og positive eggløsningstester. Hadde fortsatt positiv graviditetstest også for to uker siden, så tenkte at eggløsningstesten var positiv på grunn av dette. Nå har jeg småspottet i to dager, men ingen tegn til ordentlig mensen. Er det syklusen som fortsatt er helt på tur tror dere? Skjønner jo heller ikke noe av denne temperturkurven :wacky: Jeg vil vel tro at mensen kommer ordentlig om noen dager, men fikk samtidig et lite håp om at jeg kan være gravid:Heartred Graviditetstesten er tilnærmet blenda, så da får jeg vel bare se om noen dager igjen. Stusser bare sånn på denne kurven…

Vedlegg

• IMG_4721.jpeg
    IMG_4721.jpeg
    476 KB · Visninger: 50
Jeg tok medisinsk abort for nøyaktig fire uker siden etter påvist MA. Blødde i én uke etterpå. For to uker siden hadde jeg masse eggløsningsslim og positive eggløsningstester. Hadde fortsatt positiv graviditetstest også for to uker siden, så tenkte at eggløsningstesten var positiv på grunn av dette. Nå har jeg småspottet i to dager, men ingen tegn til ordentlig mensen. Er det syklusen som fortsatt er helt på tur tror dere? Skjønner jo heller ikke noe av denne temperturkurven :wacky: Jeg vil vel tro at mensen kommer ordentlig om noen dager, men fikk samtidig et lite håp om at jeg kan være gravid:Heartred Graviditetstesten er tilnærmet blenda, så da får jeg vel bare se om noen dager igjen. Stusser bare sånn på denne kurven…
Oj det var jojo temp :bag:

Sånn går no dagan

Vedlegg

• IMG_6029.jpeg
    IMG_6029.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
  • IMG_6028.jpeg
    IMG_6028.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 53
Ja, den er veldig variabel. Og det matcher egentlig dårlig med da eggløsningstesten var positiv..
Kan hende egget ikke klarte å slippe da , ikke godt å si . Må bare ta tiden til hjelp å teste videre så man ikke går glipp av el osv .

Høyere temp i dag, som samsvarer bedre med da jeg tempet sist :wacky:

Vedlegg

• IMG_1582.jpeg
    IMG_1582.jpeg
    155,3 KB · Visninger: 33
Har vært umulig med minst 3 timer sammenhengende søvn før temping i dag, men tempen ble uansett lav. Positiv el-test i går.

Vedlegg

• IMG_1600.jpeg
    IMG_1600.jpeg
    155,1 KB · Visninger: 33
Pp 8 : Merkelig temp denne prøve mnd her , den påstår at eggløsningen var 13, men jeg hadde postiv eggløsningtest 8 mars , eggløsningslim 8 og 9 mars. samt eggløsningssmerter 9 mars og ifra 10 mars bare negative El tester (bruker rosa clearblue) og ingen slim eller noe i det hele tatt etter 9 mars. la inn aksjer 6 natt til 7 mars og 8 natt til 9 mars hvis det har noe å si :) ja jeg bruker samsung watch sin syklussporing som måler temp om natta i tilegg til eggløsninstester og har gjort siden juli 2023 .skal ha mensen 20 eller 21 i følge flo appen som også sier jeg hadde eggløsningen den 9 men i følge temp på klokka så skal jeg ha mens 23 og eggløsningen den 13 blir helt forvirra denne perioden her. Og hvis klokka stemmer har vi jo bomma helt :banghead::shifty:Er på cd26 av 30/31 og mener selv jeg er i dpo 7/8:bored::nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20240317_134344_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20240317_134344_Samsung Health.jpg
    152,1 KB · Visninger: 39
Last edited:
Pp 8 : Merkelig temp denne prøve mnd her , den påstår at eggløsningen var 13, men jeg hadde postiv eggløsningtest 8 mars , eggløsningslim 8 og 9 mars. samt eggløsningssmerter 9 mars og ifra 10 mars bare negative El tester (bruker rosa clearblue) og ingen slim eller noe i det hele tatt etter 9 mars. la inn aksjer 6 natt til 7 mars og 8 natt til 9 mars hvis det har noe å si :) ja jeg bruker samsung watch sin syklussporing som måler temp om natta i tilegg til eggløsninstester og har gjort siden juli 2023 .skal ha mensen 20 eller 21 i følge flo appen som også sier jeg hadde eggløsningen den 9 men i følge temp på klokka så skal jeg ha mens 23 og eggløsningen den 13 blir helt forvirra denne perioden her. Og hvis klokka stemmer har vi jo bomma helt :banghead::shifty:Er på cd26 av 30/31 og mener selv jeg er i dpo 7/8:bored::nailbiting:
Kan fortelle at klokka mi stemmer ikke alltid. Forrige mnd var den så frekk at den justerte el når mens kom.

Back
Topp