Update ! Kan se ut som det gikk bra! Allerede svak strek i dag 8 dpo!Så godt å se at det også kan gå bra takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Update ! Kan se ut som det gikk bra! Allerede svak strek i dag 8 dpo!Så godt å se at det også kan gå bra takk!
Update ! Kan se ut som det gikk bra! Allerede svak strek i dag 8 dpo!
Oj det var jojo tempJeg tok medisinsk abort for nøyaktig fire uker siden etter påvist MA. Blødde i én uke etterpå. For to uker siden hadde jeg masse eggløsningsslim og positive eggløsningstester. Hadde fortsatt positiv graviditetstest også for to uker siden, så tenkte at eggløsningstesten var positiv på grunn av dette. Nå har jeg småspottet i to dager, men ingen tegn til ordentlig mensen. Er det syklusen som fortsatt er helt på tur tror dere? Skjønner jo heller ikke noe av denne temperturkurven Jeg vil vel tro at mensen kommer ordentlig om noen dager, men fikk samtidig et lite håp om at jeg kan være gravid Graviditetstesten er tilnærmet blenda, så da får jeg vel bare se om noen dager igjen. Stusser bare sånn på denne kurven…
Ja, den er veldig variabel. Og det matcher egentlig dårlig med da eggløsningstesten var positiv..Oj det var jojo temp
Kan hende egget ikke klarte å slippe da , ikke godt å si . Må bare ta tiden til hjelp å teste videre så man ikke går glipp av el osv .Ja, den er veldig variabel. Og det matcher egentlig dårlig med da eggløsningstesten var positiv..
Kan fortelle at klokka mi stemmer ikke alltid. Forrige mnd var den så frekk at den justerte el når mens kom.Pp 8 : Merkelig temp denne prøve mnd her , den påstår at eggløsningen var 13, men jeg hadde postiv eggløsningtest 8 mars , eggløsningslim 8 og 9 mars. samt eggløsningssmerter 9 mars og ifra 10 mars bare negative El tester (bruker rosa clearblue) og ingen slim eller noe i det hele tatt etter 9 mars. la inn aksjer 6 natt til 7 mars og 8 natt til 9 mars hvis det har noe å si ja jeg bruker samsung watch sin syklussporing som måler temp om natta i tilegg til eggløsninstester og har gjort siden juli 2023 .skal ha mensen 20 eller 21 i følge flo appen som også sier jeg hadde eggløsningen den 9 men i følge temp på klokka så skal jeg ha mens 23 og eggløsningen den 13 blir helt forvirra denne perioden her. Og hvis klokka stemmer har vi jo bomma helt Er på cd26 av 30/31 og mener selv jeg er i dpo 7/8
Oki takk da er det heldigvis ikke bare meg at den roter påKan fortelle at klokka mi stemmer ikke alltid. Forrige mnd var den så frekk at den justerte el når mens kom.
Legger inn de samme tempene i ff manuelt, og det er mye mer stabiltOki takk da er det heldigvis ikke bare meg at den roter på