Vi som temper

Høh... Spør dumt nå, men har du lagt inn tempene? :p skal knote litt og se om jeg finner ut noe, grafen kom automatisk opp hos meg første gang jeg begynte :)
Ja, de overføres fra klokken min! Hadde graf i desember, men ikke januar :bag:

13DPO her kom tante rød droppet :arghh:

Vedlegg

• IMG_5404.jpeg
    IMG_5404.jpeg
    935,6 KB · Visninger: 54
Ser ikke denne «trifasisk» ut? Vet at det ikke trenger å bety noe. Tempen er lavere enn forrige sykluser, men bruker ikke lutinus nå - kan det spille en rolle? Den viser feil el, den var nok på onsdag. Vanlig at appen viser feil?

Vedlegg

• AD613EE1-7A9A-4DEF-8B59-3CE26A47275C.jpeg
    AD613EE1-7A9A-4DEF-8B59-3CE26A47275C.jpeg
    187 KB · Visninger: 48
Ser ikke denne «trifasisk» ut? Vet at det ikke trenger å bety noe. Tempen er lavere enn forrige sykluser, men bruker ikke lutinus nå - kan det spille en rolle? Den viser feil el, den var nok på onsdag. Vanlig at appen viser feil?
Jeg kan ikke nok om trifasisk, så det kan jeg ikke svare på :) men helt vanlig at temp er noe lavere nå når du ikke bruker progesteron:)

Jeg fikk aldri slik sterk positiv eltest som jeg tidligere fikk, men måtte likevel legge inn den sterkeste som positiv eller så mente ff at jeg er 7dpo istedenfor 4 (og jeg var hos gyn den dagen ff mener el var, gyn mente at el kom ila de neste 3-4dagene) :)

Hei!
Har aldri tempet før, men har noen spørsmål:
1. er det vits å begynne tempingen midt i syklus? (CD25, 4DPO)
2. kaaan man bruke termometer med 1 desimal?:angelic:
3. hvilket termometer med to desimaler anbefaler dere? Som de selger på apotek/matbutikk

Hei!
Har aldri tempet før, men har noen spørsmål:
1. er det vits å begynne tempingen midt i syklus? (CD25, 4DPO)
2. kaaan man bruke termometer med 1 desimal?:angelic:
3. hvilket termometer med to desimaler anbefaler dere? Som de selger på apotek/matbutikk
1. Vitsen er jo å finne EL, det gjør du ikke nå, men det kan jo være greit å komme inn i vanen nå, og kanskje du får litt info om når tempen din dropper før TR
2. Man kan vel, men da kan du ende opp med å få samme temp flere dager på rad. Er jo forskjell mellom 36,21 og 36,29, men uten to desimaler tror du at du bare har 36,2 uansett :p

1. Vitsen er jo å finne EL, det gjør du ikke nå, men det kan jo være greit å komme inn i vanen nå, og kanskje du får litt info om når tempen din dropper før TR
2. Man kan vel, men da kan du ende opp med å få samme temp flere dager på rad. Er jo forskjell mellom 36,21 og 36,29, men uten to desimaler tror du at du bare har 36,2 uansett :p
Takk for svar!

Hvis jeg ikke er heeeelt sikker på at jeg hadde el, kan tempen min fra nå av gi meg en pekepinn på om den har vært eller ikke? Er det et intervall man ligger mellom etter el? Kanskje dumt spørsmål, men

Tempen stiger fortsatt :happy7 Trur jeg slet med å vite med el kun forde jeg ikketempet cd 13 .så den vet ikke hvem av de . Cd 13 og cd 16. spennende å se etterhvert :bag: enten 8eller 11 dpo:hungover:

Vedlegg

• IMG_1409.png
    IMG_1409.png
    260,8 KB · Visninger: 33
Dag 3 uten temp fra klokken torsdagen er jo bare sånn det er fordi den ladet ut, men nå nektet den å bestemme seg for sovetemp både igår og i dag :dead:
Den har temp for hele natta, men ikke basaltemp!
Så jeg har bare gått inn på søvnregistrering og tatt den høyeste tempen i 5-tiden og lagt inn. også har jeg lagt torsdagen midt i mellom onsdagens og fredagens tem. Da fikk jeg stiplet kryss og 3dpo, la så inn vannetr utflod de siste dagene og da får jeg fast kryss og 3dpo i dag.

Aner rett og slett ikke hva som stemmer når det er sånn her. Denne syklusen er jo helt på trynet.

1000003154.jpg

Dag 3 uten temp fra klokken torsdagen er jo bare sånn det er fordi den ladet ut, men nå nektet den å bestemme seg for sovetemp både igår og i dag :dead:
Den har temp for hele natta, men ikke basaltemp!
Så jeg har bare gått inn på søvnregistrering og tatt den høyeste tempen i 5-tiden og lagt inn. også har jeg lagt torsdagen midt i mellom onsdagens og fredagens tem. Da fikk jeg stiplet kryss og 3dpo, la så inn vannetr utflod de siste dagene og da får jeg fast kryss og 3dpo i dag.

Aner rett og slett ikke hva som stemmer når det er sånn her. Denne syklusen er jo helt på trynet.

Vis vedlegget 426587
Frustrerende :shifty: :Heartred

Back
Topp