Vi som temper

Noen erfarne tempere som har opplevd at temp ikke stiger etter lh-økning men som allikevel hadde eggløsning? Jeg begynte å få pos.LH-test på mandag, peak tirsdag og neg igjen torsdag. Men temp har enda ikke økt. Har andre tegn på at eggløsning har vært(såre nippler, hadde magesm. og slim), men syns ikke det er lovende at temp ikke stiger. Skal sies at jeg er i syklus 2 etter SA, og temp har vært litt uforutsigbar siden SA.

Klarer ikke helt å slippe taket på tempinga enda. Men det er fordi jeg synes at testene stiger så sakte. Testa svaaaakt svakt positivt på mandag, og så har den steget veldig sakte, men med økning
Ser ut som en fin grsviditetsgraf :) tester du fremdeles positivt?

Noen erfarne tempere som har opplevd at temp ikke stiger etter lh-økning men som allikevel hadde eggløsning? Jeg begynte å få pos.LH-test på mandag, peak tirsdag og neg igjen torsdag. Men temp har enda ikke økt. Har andre tegn på at eggløsning har vært(såre nippler, hadde magesm. og slim), men syns ikke det er lovende at temp ikke stiger. Skal sies at jeg er i syklus 2 etter SA, og temp har vært litt uforutsigbar siden SA.
Tempen kan stige 1-3 dager etter eggløsning, så det kan hende at den stiger en dag eller to etter EL i dette tilfellet. Ellers kan det være at kroppen forsøkte på EL, men ikke fikk det til og vil prøve igjen senere :)

Vedlegg

• IMG_5089.jpeg
    IMG_5089.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 34
Ny her, men gøy å kunne poste sammen med dere andre her Gøy å lese andres grafer og tester!

Noen som ser streker jeg ser?

Bildet er tatt innenfor tidsfristen:IMG_2144.jpeg

Bildet er tatt etter tidsfristen:
IMG_8430.jpeg

Og dagens graf:
IMG_8427.png

Synes jeg ser strek på begge bildene

Tempen kan stige 1-3 dager etter eggløsning, så det kan hende at den stiger en dag eller to etter EL i dette tilfellet. Ellers kan det være at kroppen forsøkte på EL, men ikke fikk det til og vil prøve igjen senere :)
Da håper jeg på temp.økn i morgen! Men bør kanskje fortsette å teste for eggløsning fremover hvis den ikke øker?

Klarer ikke helt å slippe taket på tempinga enda. Men det er fordi jeg synes at testene stiger så sakte. Testa svaaaakt svakt positivt på mandag, og så har den steget veldig sakte, men med økning
Det er jo veldig bra , du må ta en test til den er nok sterkere om den var svak mandag :Heartred Skjønner ikke at du klarer å vente jeg haha

Så innlegget ditt ista :bag:

Det er jo veldig bra , du må ta en test til den er nok sterkere om den var svak mandag :Heartred Skjønner ikke at du klarer å vente jeg haha

Så innlegget ditt ista :bag:
Her er tirsdag, torsdag og i dag :pompus:
Tro meg, jeg har da vel testa mer:hilarious:

Vedlegg

• IMG_5093.jpeg
    IMG_5093.jpeg
    595,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_5094.jpeg
    IMG_5094.jpeg
    1.021,8 KB · Visninger: 41
  • IMG_5089.jpeg
    IMG_5089.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 36
Er det noen som kan dette som kan hjelpe meg å forstå om el faktisk skjedde ?
2 første tempene kan man nokk ikke stole på for jeg hadde stått opp først :nailbiting:

Syntes lutal linjen kom så fort ? :eek:

Vedlegg

• IMG_0999.png
    IMG_0999.png
    335,9 KB · Visninger: 33
Hvorfor er dpo siden av krysset mitt så kort , den var ikke det sist mnd og ser at deres er mye lengre . Ser ut som min høyre side er klemt sammen :laughing002

Vedlegg

• IMG_5374.jpeg
    IMG_5374.jpeg
    805,2 KB · Visninger: 37
Har gratis :bag: Den var lengre forrig mnd . Eller har alle betalt …hva koster der eventuelt ? Nei, jeg får bruke penger på tester isteden :laughing002 var slik forrig mnd
Da har sikkert gratisversjonen gått ut :angelic:
Min ble også kortere, men så valgte jeg å kjøpe en VIPmnd:hilarious: Betalte 149,- tror jeg

Jeg sliter litt med dette med temping , vi har nesten nybakt valp (11-12 uker) så jeg er ofte oppe om natten samt oppe å tisser… de andre dager har jeg tempet kl 7 men enkelte dager hatt kun 2 timer siden jeg var oppe sist kl 7. idag fant jeg ut at jeg skulle begynne teste kl 5, for det er da valpen våkner første gang for å tisse .. så det ikke blir kluss .. men blir det da kluss i systemet til ff ?

er jo kluss der mtp første dempingen var kl 10

Er det noe som har innvirkning på tempingen ? Varmt/kaldt soverom? Ikke gjøre tempen til kroppstemperatur før den stappes i munnen ? Ikke ha munnen lukket før man tester ?
Spør da sovromtemp er 10 grader og tenkte ikke på sånt før idag da første målingen var 34 grader bare .. å så lav kan den ikke være

Vedlegg

• IMG_1027.png
    IMG_1027.png
    340,6 KB · Visninger: 25
Back
Topp