Vi som temper

IMG_1687.jpeg

Første gang jeg prøver å tempe, og har stått opp alt fra 05.00 til 09.00, så mye piler ute og går… Noen som vil hjelpe å tolke før krysset kommer?

Jeg har høyest «score» på el-test på 0,87 som jeg fikk både lørdag ettermiddag (ca kl 16) og søndag formiddag (ca kl 11), ville dere regnet at peak var lørdag da? Peak var vel en gang mellom de to, og det matcher kanskje best med temp? Temp var jo lavest søndag, og det ser ut som el kan ha vært da? Håper det, for det kommer ikke mer aksjer etter natt til lørdag pga omgangssyke i hus :bag:

Tempen i dag. Jeg som trodde løpet mer eller mindre var kjørt? :wideyed:
I går fikk jeg jo positivt utslag på rfsu test tidlig, men ikke makesure. Og i dag er første gangen jeg tror at jeg faktisk ser noe på strimmelen?:pompus:

Vedlegg

• IMG_5017.jpeg
    IMG_5017.jpeg
    327,7 KB · Visninger: 66
  • IMG_5013.jpeg
    IMG_5013.jpeg
    212,3 KB · Visninger: 64
Tempen i dag. Jeg som trodde løpet mer eller mindre var kjørt? :wideyed:
I går fikk jeg jo positivt utslag på rfsu test tidlig, men ikke makesure. Og i dag er første gangen jeg tror at jeg faktisk ser noe på strimmelen?:pompus:
Omg, ja!! :hello2 jeg ser!! Hvordan så tidlig testen ut igår?

Fremdeles ikke positiv test :/

Vedlegg

• s_yqp8OS.png
    s_yqp8OS.png
    75,8 KB · Visninger: 42
Hvorfor forsvant krysset mitt ? Er 5DPO

Vedlegg

• IMG_5361.jpeg
    IMG_5361.jpeg
    911,8 KB · Visninger: 46
Dagens, ser ut som dette går til helvete som vanlig :/

Vedlegg

• s_mWXVut.png
    s_mWXVut.png
    80,3 KB · Visninger: 35
Fant noen grafer som endte i positiv test . De er veldig varierende og opp og ned , men litt gøy for oss i dpo land å surfe graf hehe

Vedlegg

• IMG_5365.jpeg
    IMG_5365.jpeg
    849,1 KB · Visninger: 53
  • IMG_5364.jpeg
    IMG_5364.jpeg
    891,6 KB · Visninger: 47
  • IMG_5363.jpeg
    IMG_5363.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 49
Her er dagens :)

Vedlegg

• IMG_5074.jpeg
    IMG_5074.jpeg
    763,8 KB · Visninger: 39
Hei :) jeg er ny på temping , men jeg skjønner ikke stort av det enda, jeg tolket den som at el var cd 12 . Og det stemmer overends med eltester osv .. men ikke monitor den sier bare høy fra når eltestene ble positive. er stilt feil og jeg testet med første morgenurin på den. Så den stoler jeg ikke på denne pp.
Men tempen idag er samme som igår, betyr det el ikke var ? Noen som er mer ekspert der enn meg ?:cool: Tenkte at hvis tempen fortsatte øke har el vært .. men så er den lik igår :blackeye:

De 2 første tmpene bør tatt kl 10, etter jeg hadde gått ut av sengen , skjønte det var feil . Så begynte ha på vekking kl 7 for å tempe i sengen fra der droppen er

Vedlegg

• IMG_0980.png
    IMG_0980.png
    332,3 KB · Visninger: 30
Jojo temp det er på kroppen min a . Ikkje bra ikkje bra :arghh:

Vedlegg

• IMG_5369.jpeg
    IMG_5369.jpeg
    900 KB · Visninger: 28
Synes ikke dette ser bra ut 8DPO

Vedlegg

• IMG_5374.jpeg
    IMG_5374.jpeg
    805,2 KB · Visninger: 20
Klarer ikke helt å slippe taket på tempinga enda. Men det er fordi jeg synes at testene stiger så sakte. Testa svaaaakt svakt positivt på mandag, og så har den steget veldig sakte, men med økning

Vedlegg

• IMG_5092.jpeg
    IMG_5092.jpeg
    732,2 KB · Visninger: 35
Back
Topp