Vi som temper

Dagens. Tiden snegler seg avgårde, kjipt å bare være 6/7 dpo. Satte ovitrelle forrige torsdag, så den er vel snart ute av systemet.

Vedlegg

• s_5QWwqQ.png
    s_5QWwqQ.png
    66,3 KB · Visninger: 68
Premom sier 2dpo og FF er litt rar, men stigning . Hvor er jeg tro?

Vedlegg

• IMG_5345.jpeg
    IMG_5345.jpeg
    839,2 KB · Visninger: 71
Tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen :angelic: Hvis jeg klarer det. Skal reise avgårde snart med håndballgutta som jeg er trener for, så da slipper jeg å tenke på testing:hilarious:
Gleder meg til imorgen på dine vegne :D ha en nydelig lørdag!

Dagens, håper det er en festedipp jeg ser! :smiley-angelic001 Har nok sovet med munnen åpen, men håper ikke det er kun derfor tempen viser et slikt dropp. Sovet flere ganger med åpen munn denne syklusen tror jeg

Vedlegg

• s_vLU4SO.png
    s_vLU4SO.png
    68 KB · Visninger: 68
Dagens, håper det er en festedipp jeg ser! :smiley-angelic001 Har nok sovet med munnen åpen, men håper ikke det er kun derfor tempen viser et slikt dropp. Sovet flere ganger med åpen munn denne syklusen tror jeg
Oi! :woot: Krysser fingrene for festedipp!:angelic:
Temp litt ned igjen her.
Tok en test i morges, og den var veldig blenda..:banghead: Har dessverre ikke troa denne mnd heller

Vedlegg

• IMG_4971.jpeg
    IMG_4971.jpeg
    739,3 KB · Visninger: 66
Oi! :woot: Krysser fingrene for festedipp!:angelic:
Temp litt ned igjen her.
Tok en test i morges, og den var veldig blenda..:banghead: Har dessverre ikke troa denne mnd heller
Ja, det var litt av et stup i temp. Håper og tror det er positivt :)
Ååå, hvor mange dpo er du nå?

Håper på festedipp :smiley-angelic001 kom å heng i uke 3 om du vil :love017

Hvorfor kommer ikke krysset ? Er jo 3DPO

Vedlegg

• IMG_5352.jpeg
    IMG_5352.jpeg
    868,6 KB · Visninger: 69
Hvorfor kommer ikke krysset ? Er jo 3DPO
Kan være jeg er helt på bærtur nå, men føler jeg har lest at tempen må være høyere enn de 6 siste du hadde før el :confused004 mulig du får ett kryss i morgen hvis den fremdeles stiger, da har du 3 temper over de 6 siste ihvertfall. Men altså, mye mulig jeg husker feil!

Kan være jeg er helt på bærtur nå, men føler jeg har lest at tempen må være høyere enn de 6 siste du hadde før el :confused004 mulig du får ett kryss i morgen hvis den fremdeles stiger, da har du 3 temper over de 6 siste ihvertfall. Men altså, mye mulig jeg husker feil!
Ja det kan jo hende :dance011

Dagens, godt å se at tempen gikk opp igjen :love7

Vedlegg

• s_N5xfej.png
    s_N5xfej.png
    73,6 KB · Visninger: 63
Da kom krysset mitt , den sier 3DPO jeg mener 4

Vedlegg

• IMG_5353.jpeg
    IMG_5353.jpeg
    816,7 KB · Visninger: 87
Uansett har dere ordnet bra med aksjer, og så har du det bak øret at det kan være en dags forskjell når du starter testing :)
Ja , det er greit med aksjer , men han hadde jo så høy feber dagene før el . Så tror alle svømmerne var lamme :bag: :hilarious::dead:

Back
Topp