Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen Hvis jeg klarer det. Skal reise avgårde snart med håndballgutta som jeg er trener for, så da slipper jeg å tenke på testingÅåå, spent på når du skal teste
Gleder meg til imorgen på dine vegne ha en nydelig lørdag!Tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen Hvis jeg klarer det. Skal reise avgårde snart med håndballgutta som jeg er trener for, så da slipper jeg å tenke på testing
Oi! Krysser fingrene for festedipp!Dagens, håper det er en festedipp jeg ser! Har nok sovet med munnen åpen, men håper ikke det er kun derfor tempen viser et slikt dropp. Sovet flere ganger med åpen munn denne syklusen tror jeg
Ja, det var litt av et stup i temp. Håper og tror det er positivtOi! Krysser fingrene for festedipp!
Temp litt ned igjen her.
Tok en test i morges, og den var veldig blenda.. Har dessverre ikke troa denne mnd heller
Er 10 dpo i dag i følge FF, 9 i følge premomJa, det var litt av et stup i temp. Håper og tror det er positivt
Ååå, hvor mange dpo er du nå?
Håper på festedipp kom å heng i uke 3 om du vilDagens, håper det er en festedipp jeg ser! Har nok sovet med munnen åpen, men håper ikke det er kun derfor tempen viser et slikt dropp. Sovet flere ganger med åpen munn denne syklusen tror jeg
Kan være jeg er helt på bærtur nå, men føler jeg har lest at tempen må være høyere enn de 6 siste du hadde før el mulig du får ett kryss i morgen hvis den fremdeles stiger, da har du 3 temper over de 6 siste ihvertfall. Men altså, mye mulig jeg husker feil!Hvorfor kommer ikke krysset ? Er jo 3DPO
Jeg tipper at krysset kommer imorgen, ff har hos meg også vært usikker ved en temp som gikk litt ned. Den pp kom ikke krysset før 4dpoHvorfor kommer ikke krysset ? Er jo 3DPO
Ja det kan jo hendeKan være jeg er helt på bærtur nå, men føler jeg har lest at tempen må være høyere enn de 6 siste du hadde før el mulig du får ett kryss i morgen hvis den fremdeles stiger, da har du 3 temper over de 6 siste ihvertfall. Men altså, mye mulig jeg husker feil!
Min temp sank i dag, så kan ikke tro annet enn at mens er i anmarsj i løpet av de neste dagene…Dagens, godt å se at tempen gikk opp igjen
Uansett har dere ordnet bra med aksjer, og så har du det bak øret at det kan være en dags forskjell når du starter testingDa kom krysset mitt , den sier 3DPO jeg mener 4
Ja , det er greit med aksjer , men han hadde jo så høy feber dagene før el . Så tror alle svømmerne var lammeUansett har dere ordnet bra med aksjer, og så har du det bak øret at det kan være en dags forskjell når du starter testing
Satser på at de ikke var helt koktJa , det er greit med aksjer , men han hadde jo så høy feber dagene før el . Så tror alle svømmerne var lamme